Kirjoittakaa tänne rukousvastauksia, joita olette saaneet
Kommentit (223)
Sain vaimon, mielenterveyteni parani, muitakin ihmisiä otti Jeesuksen vastasn, paranen sairauksista ja muut joiden puolesta rukoilen, muut lopettavat tupakoinnin ja juomisen yleensäkin kaikenlaisia. Siunausta!
Vierailija kirjoitti:
Sain vaimon, mielenterveyteni parani, muitakin ihmisiä otti Jeesuksen vastasn, paranen sairauksista ja muut joiden puolesta rukoilen, muut lopettavat tupakoinnin ja juomisen yleensäkin kaikenlaisia. Siunausta!
Toivottavasti minäkin saan sen lopulta
Rukoilu on taitolaji.Rukoillessa täytyy tuntea iloa ikään kuin asia olisi jo niin kuin sen haluaa olevan.Joten rukous joka auttaa on kiittämistä jo saadusta vastauksesta.Eli uskoo ennen kuin näkee.Se ei ole itkemistä ja vaatimista.
Toisen elämään et voi vaikuttaa ilman hänen omaa tahtoaan.Mutta hyvää kannattaa aina toisillekin " jakaa" , ottakoon vastaan jos itse haluaa.(Omaan lapseen vanhemman rukous on vahva.)
Pahaa toisille rukoillessa saa sitä vain itselleen, onneksi.Hän on sen silloin ansainnutkin, että saa maistaa omaa lääkettään.
Jokainen saa aina rukousvastauksen.Mutta valitettavan usein ihminen ei usko siihen, joten hän ei ikinä näekään sitä.
Siihen pitää uskoa, vaikka mitään todisteita ei heti näkyisikään.Pitää olla luja uskossaan, pysyä itsepintaisesti siinä.
Sillä jos uskot, sinä saat sen.Niin käy kuin uskot.
Vastaus on siis itsestä kiinni, ei ikinä Jumalasta.Hän antaa aina sen mitä olet pyytänyt.
Matkalla autoni meni rikki ja ajoin huoltamolle. Paikalle tuli "sattumalta" henkilö joka osasi tehdä autolle sen verran että pääsin jatkamaan matkaa.
Hyvin harvoin saan suoraan mitään konkreettista. Eikä sen niin ole tarkoituskaan toimia. Vaikka olen kyllä useampaan otteeseen saanut jollain yllättävällä tavalla rahaa, kun rahat on olleet ihan loppu. Enemmän rukoilu on yhteydenpitoa Jumalaan. Ei nyt suoranaista dialogia, mutta sellaista, että pyydän jotain, tai pyydän selvyyttä johonkin, ja jossain vaiheessa asiat selkenevät tai valkenevat minulle. Ei mitenkään heti, enkä kuule ääniä päässäni että "tässä Jumala hei, asia on nyt niin ja näin".
Vierailija kirjoitti:
Voitko rukoilla minulle parannusta sairaudestani? Minulla on vaikea reuma ja kovia kipuja. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Rukoilu on syntiä sillä se on jumalan tahdon kyseenalaistamista.
Jeesus kehottaa meitä rukoilemaan. Rukoilu ei ole syntiä.
Minulla on sellainen kummallinen yhteys henkimaailmaan, että kun rukoilen jotakin, tiedän jo valmiiksi tuleeko se tapahtumaan vai ei. Koskee itseäni ja muita ihmisiä. Saan välillä vastauksen, mistä kiikastaa, että rukous ei tule toteutumaan. Voin rukoilla täällä olevien muiden uskovien puolesta, jos haluatte. Voin katsoa saanko jotain vastausta. Siunausta jokaisen päivään.
Olen saanut apua mm. taloudelliseen ahdinkoon ja sairauksiin. Esirukous on tuottanut vastauksia mm. sekundäärisessä lapsettomuudessa tuttu tuli spontaanisti raskaaksi, vaikka oli jo kymmenen vuotta aiemmin luopunut toivosta.
Asuntoasiat järjestyivät. Ajallaan asiat loksahtivat paikoilleen ja päästiin vaihtamaan asuntoa taikka tämä nykyinen tuntuu kodilta ja on kiitosaihe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko rukoilla minulle parannusta sairaudestani? Minulla on vaikea reuma ja kovia kipuja. Kiitos.
Olet terve.Kiitä Jumalaa ja Jeesusta, joka aamu, joka päivä.Usko enemmän Jumalaan kuin oireisiisi.Sinut on parannettu heti kun uskot niin.Aamen.
Vierailija kirjoitti:
Menin siis heikkona hetkenä rukoilemaan naisystävää, en suoraan vaimoa. Ajatuksena tosin että se johtaisi siihen ja tähän asti varmasti ihan ok. mutta sitten. En ole uskaltanut pyytää esirukousta tai tehdä oikein mitään, koska se rukous riistäytyi yllättäen, tahtomattani tai tahtoen, hallinnasta ja menin jotenkin nimeämään sen naisen. Sinänsä tuo terveyden ja riippuvuudesta vapautumisten sekä erityisesti lapsiperheiden taloudellisten asioiden puolesta esirukoilu ajaa näiden muiden ohi. Vaan esirukouksessakin näkyy olevan vaarana rukouksen "karkaaminen lapasesta". Useampi tapaus on että yllättäen on lapsiperheiden talousahdinko helpottanut, ainakin hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus siis kehotti syntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kehottanut. Voidaan rukoilla hyvinkin tarkkaan määriteltyjä asioita, mutta tosiaan se turvallisin tapa rukoilla on "tapahtukoon Sinun tahtosi". Tätä rukoilen kaikkien palstalaisten ja muidenkin puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kehottanut. Voidaan rukoilla hyvinkin tarkkaan määriteltyjä asioita, mutta tosiaan se turvallisin tapa rukoilla on "tapahtukoon Sinun tahtosi". Tätä rukoilen kaikkien palstalaisten ja muidenkin puolesta.
Jaa, tarvitseeko jumala sinulta hyväksynnän tahtoonsa?
Vierailija kirjoitti:
Rukoilin ex-vaimolta suihinottoa, sain eron.
Rukousvastaus ei aina ole sitä mitä rukoiltiin.
Itseltäni lähtivät jostakin ihme syystä melkein kaikki hampaat. Aikani rukoiltuani tilalle kasvoivat uudet, jotka minulla ovat edelleen. Tämän voivat monetkin tarvittaessa todistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, tarvitseeko jumala sinulta hyväksynnän tahtoonsa?
Tämäpä hyvä kysymys tässä ketjussa, koska Kolmiyhteinen Jumala ei tietenkään tarvitse mitään hyväksyntää keneltäkään, on Kaikkivaltias. Tulkitsen niin, että rukous on yksi "lappu" rukousten maljassa ja kun niitä on riittävästi, Kolmiyhteinen Jumala toimii oman tahtonsa mukaisesti. Mikä on riittävästi, sen tietää vain ja ainoastaan Hän. Kolmiyhteisen Jumalan toiminnassa on voimakas predeterminismi, mutta kirjoitusten mukaan Hän on muuttanut mieltään kun on rukoiltu. Tässä suhteessa jopa Sodoman ja Gomorran kohtalon totetumistapa tukee tuota Markus 11:24 mainittua rukouksessa pyytämistä. Joskus koulussa opetettiin toivomuksistakin, ettei kaikkea pidä toivoa koska se voi toteutua. Siksipä olen henkisesti valmistautunut siihen, että rukoilemieni asiakokonaisuuksien toteutuessa saan elää niiden, eli Hänen tahtonsa kanssa.
LOL.
Tiedättekö mikä on ylimielisyyden huipentuma? Rukoilla auton käynnistymistä tai avainten löytymistä Jumalalta, joka ei estänyt holokaustia.
Uskomatonta typeryyttä.
Noh rukoilin kelpo vaimoa mutta sain kaikkea muuta kuin kelpovaimon. Mikään ei toiminut ja järkisyyt painoivat niin paljon että oli pakko erota. Sen jälkeen on jatkettu rukoilua ja toimittu asian eteen ja hyviä yrityksiä on ollut, mutta eivät ole johtaneet avioliittoon asti syystä sun toisesta draamasta johtuen. Eli ei ole vastattu minulle, mutta en ole ollut joutinkaan. On nimittäin niitäkin jotka rukoilevat läpi elämänsä laittamatta tikkua ristiin itse asian eteen ja elämä jää elämättä.