AV-kevätreissu kuuhun.
Satuin puheisiin Muskin Elonin kanssa ja siinä kysäsin, oisko hällä lainata rakettia kuureissua varten. No hänhän innostui kovasti ja lupas ihan ilimatteeksi raketin järjestää. Aikoi sponssata vielä sapuskat ja juomat, ihan gurmeeta lupasi.
Joten eiköhän aleta suunnittelemaan reissun ohjelmaa ja kaikki kynnelle kykenevät ilmoittautukoon!
Lähtöpäivä on pikkusen auki vielä mutta tuossa pääsiäisen tienoilla alustavasti raketti varattuna.
Kommentit (81)
Onhan raketissa sauna??? Minkälaista on Elonin sahti!? Pitää varmaan ottaa oma Saunasahti mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä kuuluu niin huolestuttavia uutisia meidän sponsorista, että pitäisikö meidän kieltää kohteliaasti häntä tulemasta mukaan lennolle? Tiedä miten Elon mömmöissään intoutuu riehumaan ja pilaa koko reissun. On siinä kiellossa tosin se riski, että että Elon suivaantuu, eikä lainaakaan meille rakettia. Mitä me oikein tehdään?
No ei kyllä kielletä Elonia! Mehän voidaan vaikka kaikki olla mömmöissä! Minä niin tykkään Elonista.
Näen jo silmieni edessä IS:n kissankokoiset otsikot etusivulla: JAUHOJENGIN ELOSTELUT KUUREISSULLA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä kuuluu niin huolestuttavia uutisia meidän sponsorista, että pitäisikö meidän kieltää kohteliaasti häntä tulemasta mukaan lennolle? Tiedä miten Elon mömmöissään intoutuu riehumaan ja pilaa koko reissun. On siinä kiellossa tosin se riski, että että Elon suivaantuu, eikä lainaakaan meille rakettia. Mitä me oikein tehdään?
No ei kyllä kielletä Elonia! Mehän voidaan vaikka kaikki olla mömmöissä! Minä niin tykkään Elonista.
Näen jo silmieni edessä IS:n kissankokoiset otsikot etusivulla: JAUHOJENGIN ELOSTELUT KUUREISSULLA!
Ja vauvapalsta kaatuisi, kun mummut jeesustelisi paheksuvasti reissusta.
Onhan sitte ihan varma, ettei meidän rakettia posauteta minkään maan ilmatorjunnalla alas? On ajat niin epävarmat, että pistää pohtimaan tuotakin asiaa.
Ei kai haittaa jos syön reissulla kokonaisen Fazerin suklaalevyn kerralla?
Huom! Avaruuspukuja jaossa kaikilla ABC-asemilla. Saapi käydä sovittamassa ja hakemassa omansa. Sieltä sitten lähettävät laskun Elolle. Ja se puku on sitten pakollinen siellä reissulla, ilman pukua on ihan turha pyrkiä kyytiin.
Nyt minua alkoi huolestuttaa että jos kuu on reikäjuustoa niin kuinka syvät ne kolot on? Jos niihin putoaa niin pääseekö ylös kuun pinnalle?
Olen niin niin innoissani! Laitoin viestiä Elonin Muskille ja kysyin haluaisiko hän luistella kanssani Kuun jääkentällä? Ajatelkaa kuinka Elon hellästi ja vahvasti käsivarsillaan nostaa minut ilmaan ja pyörittelee minut haarojensa välistä luisteluesityksessämme.
Tv. Luistelijatähtikaunotar.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin niin innoissani! Laitoin viestiä Elonin Muskille ja kysyin haluaisiko hän luistella kanssani Kuun jääkentällä? Ajatelkaa kuinka Elon hellästi ja vahvasti käsivarsillaan nostaa minut ilmaan ja pyörittelee minut haarojensa välistä luisteluesityksessämme.
En luottaisi kyllä Elon luistelutaitoihin jos on totta IP-lehtien jutut hänen nautintoaineiden käytöstä. Tiput kuin tikka kankaaseen Elon nostoista.
Vierailija kirjoitti:
Haaroihin liittyvä pyörittely onnistuu varmasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaroihin liittyvä pyörittely onnistuu
Minua se ei haittaisi jos Elon minua pyörittelisi. Onko Pohojanmaan painijapoijaat tulossa kuu retkelle? Oli joku meidän retkistä kun painija lohdutti minua. Jos varalta olis mulle joku?
Vierailija kirjoitti:
Lähtö tapahtuu tietenkin Senaatintorilta, mutta voitaisiinko matkalta ottaa kyytiin matkustajia myös Porvoosta? Meitä olisi täällä monta innokasta kuuhunlähtijää!
Joo, voidaan tehdä välilasku, otetaan jerry-kannuun löpöä samalla.
Meneekö jauhenliha pahaksi lennolla, jos sen pesee ja pakkaa hyvin? Ajattelin vähän tuliaisia viedä kuuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elonhan on vapaa poikamies 🥰 Unohtuu Latino ym. Painijat kun saadaan olla Elonin sylissä.
Pitää olla hyvin varovainen Elon kans, tuntuu olevan paukut kunnossa. Lapsia siellä ja täällä.
Apua, ei kai tässä ole syy miksi tarjoaa koko reissun? Jos salaisena suunnitelmana onkin kansoittaa kuu Elon lapsilla? Siitä seuraa melko vinkeä nimiketju.
Tietääkö joku, onko raketissa pakastinta? Minä oon tehny reissua varten ison määrän makaroonilaatikkoa ja tusinoittain hyydekakkuja ja ne on pakko saada reissulle mukaan evääksi. Pakosti joutuu tuommosen määrän pakastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku, onko raketissa pakastinta? Minä oon tehny reissua varten ison määrän makaroonilaatikkoa ja tusinoittain hyydekakkuja ja ne on pakko saada reissulle mukaan evääksi. Pakosti joutuu tuommosen määrän pakastamaan.
Koko pakastin on jo varattu makaronin keitinvedelle.
Nyt sain kyllä semmosen uutisen, että saadaan mitä luultavimmin unohtaa koko kuureissu.Elon on tehny henkilökohtaisen konkurssin! Ja kun reissu oisi ollu jo tämän kuun lopulla ja nyt se ketku tämmöisen harmin meille järjesti.
No voi helekkari, pääsiäinen oli ja meni. Unohin autuaasti koko kuureissun, miksei kukaan muistutellut. Kertokaa nyt edes, oliko hyvä reissu. Ja oliko ite Elon mukana?