Helena Ahti-Hallbergin kauhujen Dubain yölento. Vauvan itkua. Pieruja. Kuorsausta.
Yölennolla ihmiset kuorsaavat ja pierevät unissaan. Korvatulpat eivät kuulu matkavarustukseen. Ja niitä ei pyydetä.
Helena Ahti-Hallbergin tuskainen lomamatka huipentui karmeaan hajuun lentokoneessa https://www.is.fi/viihde/art-2000010092866.html
Kommentit (51)
Miten rehentelet olevasi menossa Dubaihin niin, että kuulostat kärsivältä...
Toi lentokonepiereminen on todella epämielyttävää. Yhdellä jos toisella korkeuden vaihtelut tuo ilmavaivoja, mutta vain muutama arjen sankari päättää päästää kaikki ne rikkikaasunsa surutta niille vieressä tai takana istuville. Ikävää on pidättää juu ja vessaan on usein jonoa, mutta silti.
Mä vedän aina hernaria ja ruisleipää ennen lentoa. Edellisenä iltana kunnolla konjakkia :D
En viitsisi julkisuuteen tilittää tuollaisesta.
Jos nukkuu niin ei älyä edes pidättää.
Ihan oikein sille. Vain täydellinen idioottti matkustaa Dubaihin.
"Joka pierujansa pidättää, sillä on muutakin salattavaa"
Ite se piereskeli, mutta syyttää muita, saatana!
Tuostako ne karen meemit on inspiroitu?
Mulla on aina ollut hyvä fiilis kun matkustan enkä kärsi muiden läsnäolosta, enkä suoraan sanoen ole koskaan haistanut kenenkään pieruja.
Ehkä olen niin juntti että sovin hyvin tuollaiseen karjavankkuriin matkustamaan kun taas joku tuollainen fiinimpi ihminen tarvitsee välttämättä Learjetin.
Tai sitten mulla on hyvä fiilis siitä että olen käynyt vain reiluissa lomakohteissa reilujen ihmisten kanssa. Ehkä olis pahempi fiilis jos kävisin dubaissa ja matkatovereilla olis tämän vuoden muotirytkyt ja itsellä vain secondhändiä, voi voi, heti harmittais.
Elämä on varmasti yhtä helv*ttiä Helenalle.
Akin ja Ahtin matkamotkotukset osa 1001 😂💨
Ei se oo kuule herkkua matkustaa pierukäryssä!
"Pierua ei saa piättää eikä liikaa lähättää" neuvoi muuan kunnanlääkäri, kun hieman yksinkertainen kotiapulainen pyysi neuvoja.
piättää = pidättää, lähättää = pitää (turhaa) kiirettä; lähättää, lähätäiä on vanha murresana, joka on kadonnut käytöstä jo muutama vuosikymmen sitten
Ei ole tuokaan niin varakas että voisi lentää yksityislennolla.
Ihan sitä samaa mitä kerrostaloissakin tarjolla.
lillilliliii lieruuu,
lentsikassa pääsiiii pieeruuu
Miksi ihmeessä kukaan olisi kiinnostunut Helenan matkoista ja pieruista? On pelkästään noloa lennellä huvikseen ympäri maailmaa ja vielä rehvastella matkoillaan.
Kuulostaa samalta kuin porilaisen saaren omistaja herrasväki. Voi kyynel heitäkin, ovatkohan selvinneet??
Ai se olikin Dubaissa 😂eikä Aasiassa, no sama homma. Ihminen pieree, koneessa vielä paineet. Voi danssitätiparka.