Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helena Ahti-Hallbergin kauhujen Dubain yölento. Vauvan itkua. Pieruja. Kuorsausta.

Vierailija
02.01.2024 |

Yölennolla ihmiset kuorsaavat ja pierevät unissaan. Korvatulpat eivät kuulu matkavarustukseen. Ja niitä ei pyydetä. 

Helena Ahti-Hallbergin tuskainen lomamatka huipentui karmeaan hajuun lentokoneessa https://www.is.fi/viihde/art-2000010092866.html

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää Helena nyt joku Aki ja Rita 2.0 versio, kun aina on matkoilla näitä vähän väkisinkin keksittyjä ongelmia

Vierailija
22/51 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkäunisen ei kannattaisi matkustaa yölennoilla. Päivälennoilla harvempi nukkuu noin lyhyellä matkalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein sille. Vain täydellinen idioottti matkustaa Dubaihin. 

Miten niin?

Vierailija
24/51 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieru ei haise hyvälle.

Vierailija
25/51 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein sille. Vain täydellinen idioottti matkustaa Dubaihin. 

Ensin ruokamyrkytyskauhu Intiassa, sitten pierujärkytyskauhu lennolla Dubaista poispäin.

Vierailija
26/51 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkkyä

Vierailija
27/51 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustaa Arabiemiraatteihin huvimatkalle, eli ei välitä pätkääkään ihmisoikeuksista. Miten tämäkin on näin käsittämättömän hedonistinen ja itsekäs. Sanotaan suoraan, että tyhmä.

Vierailija
28/51 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diiva on aina aina diiva, ja myös nolo sellainen.

Nythän on yhteistä toisen diivan, Mannisen kanssa.

Vierailija
29/51 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkustaa Arabiemiraatteihin huvimatkalle, eli ei välitä pätkääkään ihmisoikeuksista. Miten tämäkin on näin käsittämättömän hedonistinen ja itsekäs. Sanotaan suoraan, että tyhmä.

Mitä ihmisoikeudet kuuluu lomailuun??

Vierailija
30/51 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni maku tuohon rouvaan! Julkisuuden kipeä nainen  pysyisi kotona meitä ei kiinnosta ripulit, pierut yms 

Vierailija
31/51 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolistokaasukäryt on kyllä joskus aikamoisia. Helppo kai siinä metelissä päästellä menemään ilman estoja. Onhan se ällöttävää hengitellä ties kenen pieruja.

Vierailija
32/51 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akin ja Ahtin matkamotkotukset osa 1001 😂💨

Sukareita unohtamatta... 

-Tämä on ollut ihan painajaista. Saavuimme tänne Phuketiin jouluaattona ja kumpikin on nyt todella kipeä, Topi Sukari kertoo puhelimitse IS:lle. Katastrofaalinen lomahan tämä on ollut, joulukin meni ihan pieleen, hän lisää.- 

Vierailija
33/51 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa,että on tehnyt diilin lehden kanssa kun koko ajan näitä juttuja tulee. Paisutteleeko Helena vai lehti tilanteita mitä tapahtuu ei ole väliä.

Vierailija
35/51 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Helenalle ei iske lentokoneessa raivoripuli kuten mulle eräällä lomamatkalla ja istuin tietty ikkunapaikalla. Onneksi kanssamatkustajat olivat ymmärtäväisiä, mutta kamala lento se oli. 

Vierailija
36/51 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
37/51 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina ollut hyvä fiilis kun matkustan enkä kärsi muiden läsnäolosta, enkä suoraan sanoen ole koskaan haistanut kenenkään pieruja. 

Ehkä olen niin juntti että sovin hyvin tuollaiseen karjavankkuriin matkustamaan kun taas joku tuollainen fiinimpi ihminen tarvitsee välttämättä Learjetin.

Tai sitten mulla on hyvä fiilis siitä että olen käynyt vain reiluissa lomakohteissa reilujen ihmisten kanssa. Ehkä olis pahempi fiilis jos kävisin dubaissa ja matkatovereilla olis tämän vuoden muotirytkyt ja itsellä vain secondhändiä, voi voi, heti harmittais. 

Olen istunut koneessa matkalla Eurooppaan, muistaakseni Brysseliin. Viistosti edessä matkustaneen ranskalaismummon hienhaju oli todellinen once on a lifetime -kokemus. Eikä minun tarvinnut kokea sitä niin kuin matkakumppanini, joiden paikat olivat suoraan hänen takanaan. 

Vierailija
38/51 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on Helenan asiat elämässä kun ei tuon isompia murheita ole.

Vierailija
39/51 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne meni nekin rahat. 

Olisi annettu verotuksen kautta pienituloisille, niin rahat olisi jäänyt Suomeen. 

hyvätuloiset hassaa rahat aina taivahantuuliin ja ulkomaisiin lompakoihin. 

Vierailija
40/51 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä en uskalla nukkua koneessa. Piereskelen unissani ja kuulemma äänekkäästi. En kestäisi häpeää jos näin kävisi koneessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi