Helena Ahti-Hallbergin kauhujen Dubain yölento. Vauvan itkua. Pieruja. Kuorsausta.
Yölennolla ihmiset kuorsaavat ja pierevät unissaan. Korvatulpat eivät kuulu matkavarustukseen. Ja niitä ei pyydetä.
Helena Ahti-Hallbergin tuskainen lomamatka huipentui karmeaan hajuun lentokoneessa https://www.is.fi/viihde/art-2000010092866.html
Kommentit (51)
Herkkäunisen ei kannattaisi matkustaa yölennoilla. Päivälennoilla harvempi nukkuu noin lyhyellä matkalla.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein sille. Vain täydellinen idioottti matkustaa Dubaihin.
Miten niin?
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein sille. Vain täydellinen idioottti matkustaa Dubaihin.
Ensin ruokamyrkytyskauhu Intiassa, sitten pierujärkytyskauhu lennolla Dubaista poispäin.
Matkustaa Arabiemiraatteihin huvimatkalle, eli ei välitä pätkääkään ihmisoikeuksista. Miten tämäkin on näin käsittämättömän hedonistinen ja itsekäs. Sanotaan suoraan, että tyhmä.
Diiva on aina aina diiva, ja myös nolo sellainen.
Nythän on yhteistä toisen diivan, Mannisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Matkustaa Arabiemiraatteihin huvimatkalle, eli ei välitä pätkääkään ihmisoikeuksista. Miten tämäkin on näin käsittämättömän hedonistinen ja itsekäs. Sanotaan suoraan, että tyhmä.
Mitä ihmisoikeudet kuuluu lomailuun??
Nyt meni maku tuohon rouvaan! Julkisuuden kipeä nainen pysyisi kotona meitä ei kiinnosta ripulit, pierut yms
Suolistokaasukäryt on kyllä joskus aikamoisia. Helppo kai siinä metelissä päästellä menemään ilman estoja. Onhan se ällöttävää hengitellä ties kenen pieruja.
Vierailija kirjoitti:
Akin ja Ahtin matkamotkotukset osa 1001 😂💨
Sukareita unohtamatta...
-Tämä on ollut ihan painajaista. Saavuimme tänne Phuketiin jouluaattona ja kumpikin on nyt todella kipeä, Topi Sukari kertoo puhelimitse IS:lle. Katastrofaalinen lomahan tämä on ollut, joulukin meni ihan pieleen, hän lisää.-
Vaikuttaa,että on tehnyt diilin lehden kanssa kun koko ajan näitä juttuja tulee. Paisutteleeko Helena vai lehti tilanteita mitä tapahtuu ei ole väliä.
Toivottavasti Helenalle ei iske lentokoneessa raivoripuli kuten mulle eräällä lomamatkalla ja istuin tietty ikkunapaikalla. Onneksi kanssamatkustajat olivat ymmärtäväisiä, mutta kamala lento se oli.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina ollut hyvä fiilis kun matkustan enkä kärsi muiden läsnäolosta, enkä suoraan sanoen ole koskaan haistanut kenenkään pieruja.
Ehkä olen niin juntti että sovin hyvin tuollaiseen karjavankkuriin matkustamaan kun taas joku tuollainen fiinimpi ihminen tarvitsee välttämättä Learjetin.
Tai sitten mulla on hyvä fiilis siitä että olen käynyt vain reiluissa lomakohteissa reilujen ihmisten kanssa. Ehkä olis pahempi fiilis jos kävisin dubaissa ja matkatovereilla olis tämän vuoden muotirytkyt ja itsellä vain secondhändiä, voi voi, heti harmittais.
Olen istunut koneessa matkalla Eurooppaan, muistaakseni Brysseliin. Viistosti edessä matkustaneen ranskalaismummon hienhaju oli todellinen once on a lifetime -kokemus. Eikä minun tarvinnut kokea sitä niin kuin matkakumppanini, joiden paikat olivat suoraan hänen takanaan.
Hyvin on Helenan asiat elämässä kun ei tuon isompia murheita ole.
Sinne meni nekin rahat.
Olisi annettu verotuksen kautta pienituloisille, niin rahat olisi jäänyt Suomeen.
hyvätuloiset hassaa rahat aina taivahantuuliin ja ulkomaisiin lompakoihin.
Tästä syystä en uskalla nukkua koneessa. Piereskelen unissani ja kuulemma äänekkäästi. En kestäisi häpeää jos näin kävisi koneessa.
Onko tää Helena nyt joku Aki ja Rita 2.0 versio, kun aina on matkoilla näitä vähän väkisinkin keksittyjä ongelmia