Kävin reippaalla 1.5 h kävelylenkillä. Meillä on pakkasta -30. IHANAA, rakastan pakkasta!
Kommentit (34)
Mä heitin melkee 10km, vähä otti naamalle eka mutta kyllä siihe tottu
Vierailija kirjoitti:
Mä heitin melkee 10km, vähä otti naamalle eka mutta kyllä siihe tottu
Mulla ei ottanut, kun pidin kaulaliinaa kasvoilla.
Ap
Ei voi kävellä, voi vain juosta ulkona jos on -30, koska juokseminen on ainoa tapa pysyä lämpimänä
Näin kylmällä menen ulos vain pakosta kuten työ tai kaupassa käynti.
Join lämpöistä hunajateetä ja pesen urheiluvaatteet. Sitten lämpöiseen suihkuun :)
Ap
Lenkki pakkasessa ja sen jälkeen kuuma suihku. AAAH miten ihanaa.
Toisille sopii, toisille ei.
Minä tässä juon aamukaffetta vaikken olekkaan käynyt ulkona kuin 5 min.
Eihän tämä nyt mitään uutta ole että talvikuukautena, tammikuussa, on pakkasta.
Suomesta löytyy hyvät talvivaatteet jos haluaa ulkoilla pakkasillakin.
Pakkanen on ihanaa. Ihanaa ulkoilla talvella tyynellä ja kylmällä säällä.
Meillä on -17. Kävin tupakalla alle 5 minuutissa ja tuntui että sormet alkaa menee kuolioon.
Minäkin tykkään ja kaikki pitää sitä outona :D En tosin noin kovassa pakkasessa viitseisi enempiä ulkoilla mut täällä -20 ja ihanan raikasta ulkona.
Vein roskatkin ulos. Matkaa roskiksille 50m ja päällä vain ohuet housut ja ohut paita sekä varrettomat sukat. Ei palellut yhtään :)
Ap
Kaikki kylmästä pitävät ovat venäläisiä tai siperialaisia. Muut eivät voi tottua siihen ikinä. Osa venäläisistäkään ei pidä kylmästä.
Tässä näkee sivuston linjan: tyhjänpäiväisiä aloituksia, tämänkin tarkoitus vain synnyttää kiistaa talvenvihaajien ja talvenrakastajien välillä. Tyhmää! Kaikki järkevät ja tietopitoiset aloitukset katoavat, vain tyhjästä saa puhua täällä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä näkee sivuston linjan: tyhjänpäiväisiä aloituksia, tämänkin tarkoitus vain synnyttää kiistaa talvenvihaajien ja talvenrakastajien välillä. Tyhmää! Kaikki järkevät ja tietopitoiset aloitukset katoavat, vain tyhjästä saa puhua täällä.
Jostakin asiasta pitäminen ei ole tyhjää.
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö määräät mikä on järkevää/tietopitpoista?
Eikö lenkkeily ja itsestään huoltapitäminen muka ole.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kylmästä pitävät ovat venäläisiä tai siperialaisia. Muut eivät voi tottua siihen ikinä. Osa venäläisistäkään ei pidä kylmästä.
Höpöhöpö.
Supisuomalainen Ap
Vierailija kirjoitti:
Usein haaveilen Siperiaan muuttamisesta. Sitten muistan, että kesät siellä ovat vielä Suomeakin kuumempia, ja perun haaveeni.
Vierailija kirjoitti:
Vein roskatkin ulos. Matkaa roskiksille 50m ja päällä vain ohuet housut ja ohut paita sekä varrettomat sukat. Ei palellut yhtään :)
Ap
Oudoista jutuista jaksat flexata. Kävin minäkin kaupassa, farkut oli jalassa vaan ei sukka- tai muita välihousuja. Ei palellut yhtään.
Hienoa! Niin sitä pitää :)