Kärsiikö täällä kukaan kaligyne/venustrafobiasta eli kauniiden naisten pelosta?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaligynefobia
Olen itse klassinen esimerkki tällaisesta foobikosta, mutta aihe on tabu, eikä sitä voi ottaa kenenkään kanssa esille vauvapalstaa lukuun ottamatta. Olenko ainoa, vai tunnustautuuko joku muu venustrafoobikoksi, joka ei pysty olemaan kauniiden naisten lähellä tai jos joutuu, niin olo on hyvin epämiellyttävä? Uskoakseni korkean paikan kammo tuntuu mahdollisesti samalta.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Tarviit ruman tyttöystävän?
Kukaan täällä nyt mitään tyttöystäviä ole hakemassa.
Nuorena pelkäsin, nykyäänkin suhtaudun kunnioittavasti, kuin aatelisiin
T: Mies
Vierailija kirjoitti:
Maajussit ainakin ottavat mieluummin robustin vaimon, jonka voi valjastaa vaikkapa auran eteen, kuin kauniin ruipelon, joka vain mankuu koko ajan seuraa ja huolenpitoa.
Vankka on ihan hyvä sana.
Eli jos kukaan ei lähesty olet joko todella kaunis tai ruma.
Sama täällä, kauniin naisen huomio saa sanat väärään järjestykseen... 😀 vaikka hyvin tiedän ettei sillä ole mitään taka-ajatuksia.
on niin rumia akkoja ympärillä ettei pelota yhtään
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan suht kaunis nainen ja yllättävän moni mies menee ihan jäihin seurassani. Menettävät puhekykynsä ja karkaavat johonkin. Ei siinä ole mielestäni mitään hävettävää. Eikä meitä tarvii pelätä. Olemme ihan tavallisia ihmisiä ajatuksinemme ja epävarmuuksinemme.
Olen kanssasi samaa mieltä. Oli pientä sutinaa paikallisen liikemiehen kanssa, mutta menikin pupu pöksyyn. Järjesti sitten treffit kaverinsa kanssa, jonka kanssa vierähtikin lähes 30 vuotta.
Olen 55 vuotias todella kaunis nainen
Pelkäisitkö ap minuakin, tai äitiäni?
Ei ole tällaista pelkoa, mutta kauniit naiset ovat usein vaikeasti lähestyttäviä.
Itse pidän enemmän keskinkertaisen näköisistä naisista, ovat helpompi tulla toimeen.