Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tipaton tammikuu 2024

Vierailija
02.01.2024 |

Eilen aloitin tipattoman tammikuun. Pitää välillä puhdistautua ja elää terveellisemmin. Ei varatkaan oikein riitä enää kalliisiin alkoholi tuotteisiin, hyvä jos ruokaan varat riittää.

Mutta, tästä kuukaudesta tulee koettelemusten kuukausi.

Kommentit (422)

Vierailija
181/422 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Holisteilla se on pakko pitää tipatonta kuukautta.

Mikä sinun ongelma on? Mieti sitä!

Vierailija
182/422 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut helppoa. Tietenkin viinit ja liköörit maistuisivat mutta kun olen päättänyt olla juomatta, ei niitä tee mitenkään mieli tai raittiina olo tunnu kärvistelyltä. Mulla on tietysti vielä 11,5 kk ja vähän ylikin jäljellä, joten hyvä sinänsä. 😉 

-Kepakko 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/422 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs nuo alkoholittomat oluet? Juoko joku niitä? 

Itse olen juonut, ja myönnettäkööt nyt tässä, että 0,5 vol. olen juonut vaikka tipattomalla olen.  Se ei ollut retkahdus koska päätin jo ennen tipattoman aloitusta että näitä 0,5 vol. käytän, koska se antaa valinnan varaa. 

Nauttikaa ihmiset tipattomasta. Vähän surulliseksi tulin muutamista viesteistä. Ikään kuin tipaton tammikuu olisi kurjuus. Eikö siitä pitäisi pikemminkin nauttia?

Vierailija
184/422 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni sai tuliaisena laadukasta ulkolaista vodkaa. Pakkohan sitä oli maistaa.

Olen nyt lipsunut kolmena iltana putkeen tipattomasta.

Lauantaina juhlimme parisuhteemme vuosipäivää, ja ajattelin ottaa lasin punaviiniä ravintolassa syömisen yhteydessä.

Sitten jatkuu tipaton tammikuu. Myös uusia ruokarajoitteita on tiedossa. - 10kg toiveissa saada pois.

- N35

Vierailija
185/422 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tipattomalle tarvetta kun saattaa mennä kuukausi kaksi ilmankin ihan muutenkin. Juon jos juon, koska tosiaan sitä kuluu sen verran vähän

Vierailija
186/422 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa pari vuotta ollut tipattomalla. Kilot karisseet ja rahaa säästynyt. Suosittelen. Nyt siis toinen tipaton tammikuukin menoss :)

Vierailija
187/422 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, toinen viikonloppu edessä ja testataan kestääkö kantti 😀 Tällä hetkellä on luottavainen  fiilis, ei edes tee mieli alkoa ja jotenkin asenne on nyt se, että tipaton pysyy. Vaikkakin mies ottaa olutta ja viiniä viikonloppuna. Olen kehittänyt itselleni menoa ja tekemistä niin ehkä ajatukset ei harhaudu alkoholiin.

Vähän mietin viikolla että ostaisiko alkoholitonta olutta saunakaljaksi mutta sitten mietin että alkaako sitä vaan tekemään mieli oikeaa olutta? En taida ostaa..

Mitäs muilla viikonloppusuunnitelmia?

Mutsi

Vierailija
188/422 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on taas perjantai! Olen nostanut kierroksia ja pidän myös 24 tunnin paastoa, söin siis viimeksi eilen lounaan klo 12 ja seuraava ateria on lounas tänään. Illalla join vaan luulientä ja yrttiteetä eikä nälkä liiemmin vaivannut. Olen normaalipainoinen eli varsinaista painonpudotustarvetta ei ole mutta annan pöhötykselle kyytiä nyt oikein kunnolla!

Tänään lopetan työt aikaisemmin ja suuntaan hierojalle. Sieltä tullessani nappaan thai take away annokset mukaan ja katsotaan puolison kanssa joku leffa. Jääkaapissa on alkoholitonta olutta sekä skumppaa jos tuntuu että vesi ei riitä :)

-Try Dry

Vierailija
189/422 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko nyt katkasta tämä yritys. Otan konjakkia kurkkukipuun.

Vierailija
190/422 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomaa mitään hyötyjä näin 12 päivän jälkeen. Ehkä tämän viikon maanantaina väsytti töissä hieman vähemmän kuin normaalisti, kun ei ollut juonut viikonloppuna. Mutta siinä se, muuta eroa ei ole paitsi että viikonloput on nyt umpitylsiä.

Ihan höpöhöpöä tämä tipaton.

Vierailija
191/422 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä 12. Perjantai. Kieltämättä pitää etsiä näkökulmia, jotta ajatus ei lipsahtaisi tylsyyden tuntemuksiin. Viime kerroilla vein usein itseni iltakävelylle, mutta nyt sekin ajatus tökkii arktisista olosuhteista johtuen. Koko viikko on jotenkin ollut alavireistä ja huonoja yöunia, ja mietin jo olenko tulossa kipeäksi. No, kaipa se kadonnut energia taas jostain löytyy! Viikonloppua kaikille, Tomsku

Vierailija
192/422 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläs mielellä porukka valmistautuu viikonloppuun? Kyllä työviikon jälkeen maistuis kummasti tuju. Vaan ei anneta periksi. Millä olette korvanneet alkoholin? Minä ostin energia juomaa kun teini konsanaan.   Stemppiä kaikille!

Vierailija
193/422 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä 12, saas nähä ?

-Ap

Vierailija
194/422 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaa, jaksaa! Muistetaan se mahtava onnistumisen tunne kun tavoite on saavutettu!

Vierailija
195/422 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milläs mielellä porukka valmistautuu viikonloppuun? Kyllä työviikon jälkeen maistuis kummasti tuju. Vaan ei anneta periksi. Millä olette korvanneet alkoholin? Minä ostin energia juomaa kun teini konsanaan.   Stemppiä kaikille!

Avasin oluen.

Oli niin tiukka työviikko, että kaljaa teki mieli saunan päälle ja kun sitä jääkaapissa oli, niin sillä selvä.

Vierailija
196/422 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään kampaajalla ja kävelin Alkon ohi. Ei siis hätää. Teen viikonloppuna samaa kuin muutenkin, mutta ilman alkoholia. Olen netissä, katson telkkaa tai Netflixiä, luen tai kuuntelen jotain kirjaa. 

-Kepakko 

Vierailija
197/422 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkukipuun kuin myös yskään paras lääke on hunaja

Vierailija
198/422 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vieläkään retkahtanut vaikka taas niin hilkulla tässä!

-Ap

Vierailija
199/422 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko nyt katkasta tämä yritys. Otan konjakkia kurkkukipuun.

bafusin ja hunaja ja inkivääri on myös hyviä kurkkukipuun ja ei tuu rapulaa eikä terveyshaittoja.

Vierailija
200/422 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistina tipattomalla.

Tai no, monen mielestä tämä ei varmaan ole tipaton tammikuu, sillä retkahdin ekana päivänä 😄 Mutta sen jälkeen onneksi keräsin itseni ja tässä porskutellaan menemään.

Ei ole parin ekan illan jälkeen ollut erityisen hankalaa. Päänsärkyä on toisinaan, kroppa sekaisin kun ei saa jokailtaista hiilaripommiaan.

Tsemppiä kaikkia tipattomille! 💪

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi