Tipaton tammikuu 2024
Eilen aloitin tipattoman tammikuun. Pitää välillä puhdistautua ja elää terveellisemmin. Ei varatkaan oikein riitä enää kalliisiin alkoholi tuotteisiin, hyvä jos ruokaan varat riittää.
Mutta, tästä kuukaudesta tulee koettelemusten kuukausi.
Kommentit (422)
Jos pystyy olemaan vain tammikuun ilman alkoholia niin kyseessä on alkoholismi.
Ei tämä mikään koettelemus tule olemaan. Kun on vähän niin kuin pakko. Käsittääkseni opioidit ja viina ei sovi kovin hyvin yhteen? Mieluummin otan lääkkeeni ja olen kivuton kuin se, että oisin kipeä ja kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ihan turhaa yrittääkään. Loppiaisena sortuu viimeistään.
No, onnistu se viimevuonnakin ja siitä on ketju täällä.
Voi olla että sorrun tai sit en, sen näkee sit, miten motivoitunut olinkaan, nyt olen, motivoitunut. Kolesterolikin pitää
saada alas.
Vierailija kirjoitti:
Jos pystyy olemaan vain tammikuun ilman alkoholia niin kyseessä on alkoholismi.
Noin jos on asiat, niin sitten olen alkoholisoitunut. Se on vain minulta pois, ei keneltäkään muulta.
Itseni ei tarvitse aloitaa tipatonta tammikuuta aikuisena naisena..En käytä alkohoolia,en tupakoi eikä ystäväni ,ei sukulaiseni.Siksi juuri voimme hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mukana!
Hyvä,hyvä, tervetuloa! :)
Missä kaikki fiksut ihmiset ovat täältä? Ainiin, ei täällä taida enää heitä juuri ollakkaan, ovat jättäneet tämän palstan, ihan syystä. Viimevuonna oli vielä asiallista hyvin mukana olevia tukevia ihmisiä tipaton tammikuu 2023 ketjussa.
No, katotaan!
Mukana tänäkin vuonna. Täytyy muuttaa tämä alkoholisuhde ylipäätään, kun esikoinen syntyy kesällä ja pitäisi vielä ainakin 20 vuotta elää täysillä mukana.
Mikään kännikala en ole, mutta kyllähän tuota tulee käytettyä liikaa. En todellakaan halua olla mikään kaljaa litkivä isä.
Tipaton tammikuu 2022 oli mun aloittama, en muistanutkaan, oli hyvä porukka silloinkin! - Ap
Vierailija kirjoitti:
Mukana tänäkin vuonna. Täytyy muuttaa tämä alkoholisuhde ylipäätään, kun esikoinen syntyy kesällä ja pitäisi vielä ainakin 20 vuotta elää täysillä mukana.
Mikään kännikala en ole, mutta kyllähän tuota tulee käytettyä liikaa. En todellakaan halua olla mikään kaljaa litkivä isä.
Aivan, onnea teille tulevaan! En itsekkään ole mikään kännikala, mutta tulee otettua vähän lähes päivittäin
tai illattain.
Kieltämättä tekis terää mut saa nähdä. Ehkä yks viikonloppu menee ilman
Nyt Tomsku oli aloittanut ketjun myös eli apua, meillä on 2 ketjua tänä vuonna. Mitä tehdään?
t N52
Tämä ketju on aloitettu aiemmin.
Itse katsoin ensin oliko joku jo aloittanut, eipä ollu niin aloitin .. -Ap
Onko tämä palsta jotenkin sisäpiirittynyt?? Ihan sama, aion ola tässä ketjussa. On aloitettu aiemmin.
Hyvin alkaa, ei mitään ongelmaa! Aloitetaan korvikkeena elokuvien ja sarjojen katselu maratoni!
Niin tai näin, kivaa että löytyy taas porukka :-)
Tuo on ihan turhaa yrittääkään. Loppiaisena sortuu viimeistään.