Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tindermies: "Ethän käytä mielenterveyslääkkeitä"

Vierailija
01.01.2024 |

Mua huvittaa jotenkin aina nää maininnat, että "ethän käytä mielenterveyslääkkeitä." Kun siis jos käyttää mielenterveyslääkitystä, niin sehän kertoo nimenomaan siitä, että pitää huolta itsestään ja on hakenut apua ja yrittää hoittaa psyykkeen sairauksiaan. Ja ei unohdeta, että vähintään joka viides suomalainen kokee vuoden aikana mielenterveyden häiriöitä ja joka viides meistä sairastuu joskus masennukseen.

Kommentit (553)

Vierailija
341/553 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ap:n pointin, toisin kuin valtaosa ilmeisesti. Mieshän siis kelpuuttaa vaikka maniavaiheessa olevan skitsofreenikon, kunhan ei ole lääkitystä.

Eiköhän mies tarkoita tuolla sitä, ettei halua naista jolla on niin vakavia mt-ongelmia, että tarvitsee niihin lääkityksen. Näin itse ymmärsin asian eikä se mielestäni ole mitenkään kohtuuton toive, varsinkaan jos on etsimässä äitiä tuleville lapsilleen.

Tai sitten voi myös olla että sietää mt-ongelmiakin mutta ei naiivia suhtautumista medikalisaatioon. Fakta on kuitenkin myös se että oikeaa hoitoa korvataan lääkkeillä taloudellisista syistä.

Vierailija
342/553 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ap:n pointin, toisin kuin valtaosa ilmeisesti. Mieshän siis kelpuuttaa vaikka maniavaiheessa olevan skitsofreenikon, kunhan ei ole lääkitystä.

Eiköhän mies tarkoita tuolla sitä, ettei halua naista jolla on niin vakavia mt-ongelmia, että tarvitsee niihin lääkityksen. Näin itse ymmärsin asian eikä se mielestäni ole mitenkään kohtuuton toive, varsinkaan jos on etsimässä äitiä tuleville lapsilleen.

Tai sitten voi myös olla että sietää mt-ongelmiakin mutta ei naiivia suhtautumista medikalisaatioon. Fakta on kuitenkin myös se että oikeaa hoitoa korvataan lääkkeillä taloudellisista syistä.

Luulisin että mies ilmaisisi asian eri tavalla jos tästä olisi kyse. Ei kyllä mieskään ihan täysillä käy jos vakavasti mt-ongelmainen ilman lääkitystä kelpaa mutta lääkityksen kanssa ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/553 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän.

Mutta migreeniin.

Vierailija
344/553 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen niitä se se kertoo vain sen että nainen on sekopää johon ei kannata tuhlata aikaa ja rahaa

Vierailija
345/553 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella saa toki olla omat preferenssit kumppanin suhteen, mutta tuo antaa kyllä todella idioottimaisen kuvan miehestä itsestään, kun korostetaan sitä, että ihmiset, joilla on sairaus, eivät kelpaisi suhteeseen. Tuo on verrattavissa siihen, että joku lisäisi deittailuilmoitukseen, että ethän ole pyörätuolissa etkä kärsi erektio-ongelmista.

Vierailija
346/553 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voishan sitä luvata jättää lääkityksen pois. Hoitamattomat mt-ongelmat on miehistä vissiin cooleja.

Miehillä useimmiten on näitä,kun eivät mene hoitoon. Naiset menevät,ja hoitavat.

Vierailija
347/553 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä, koska itsekään en käytä, enkä haluaisi kumppania, jolla on mielenterveysongelmia. Tärkeää tämä on varsinkin silloin, jos haaveilee perheen perustamisesta. Lääkkeet vaikuttavat raskauteen ja mielen ongelmat myös voivat periytyä. 

Vierailija
348/553 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella saa toki olla omat preferenssit kumppanin suhteen, mutta tuo antaa kyllä todella idioottimaisen kuvan miehestä itsestään, kun korostetaan sitä, että ihmiset, joilla on sairaus, eivät kelpaisi suhteeseen. Tuo on verrattavissa siihen, että joku lisäisi deittailuilmoitukseen, että ethän ole pyörätuolissa etkä kärsi erektio-ongelmista.

Tämä juuri. Itselläni ei ole mielenterveysongelmia, mutta pitäisin sitä valtavana punaisena lipuna, jos mies kirjoittaisi jotain tuollaista profiiliinsa ja saisi minutkin swaippaamaan vasemmalle. Syntyisi mielikuva miehestä, joka ei oikein osaa sosiaalisia normeja eikä ymmärrä, mikä on hyväksyttävää sanoa ääneen ja mikä ei. Samaten tuosta miehestä tulisi muutenkin aika tyhmänoloinen vaikutelma, koska hän ei oikein tunnu ymmärtävän mielenterveysongelmien laajaa kirjoa, vaan niputtaa kaikki mielenterveysongelmat samaan nippuun.

Vierailija
349/553 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jokaisella ole omat preferenssinsä kumppanin suhteen, ja hän ei sit halua sen joka viidennen kanssa suhteeseen. 

Kai ihmisellä on oikeus vielä valita kumppaninsa vaikka hiustenvärin perusteella?

No mutta tietenkin. Kunhan tajuaa, että valita saa se toinenkin.

Itse hyppään tuollaisten miesten yli, koska valikoin vain älykkäitä ja hyväkäytöksisiä. ja mieluummin otan jonkun depressiotaan hoitavan tai hoitaneen kuin diagnosoimattoman äärioikeistolaishullun, joka luulee olevansa virheetön ja täydellinen.

Vierailija
350/553 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosisko käytti lääkkeitä keskivaikeaan masennukseen. En tiedä miten vaikutti Tinderin käyttöön. 

Vierailija
351/553 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Noin minäkin tulkitsin asian.

Vierailija
352/553 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aikanaan seurustellut miehen kanssa, joka kärsi mt-ongelmista ja söi psyykelääkkeitä.

Se suhde oli aika rankka kokemus. En enää koskaan suostuisi ottamaan uudelleen tuollaista kumppania, en mistään hinnasta.

Vierailija
353/553 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallista on tietämättömien suhtautuminen psykiatristen häiriöiden lääkitsemiseen, kun samanlaista kriittisyyttä ei kuitenkaan esiinny esim. syöpähoitoja kohtaan. Ei ole johdonmukaista.

Nää tinderjämä-äijät vois johdonmukaisesti vaatia, että "ethän käytä koululääketiedettä syövän hoitoon". Ruokasoodamiehiksi voisi nimittää näitä, useimmilla kun ei ole minkäänlaista pätevyyttä mihinkään lääketieteelliseen.

Naisten pitäisi kehittää jotain yhtä ärsyttävää, vaikka vähemmän typerää, esim. "olethan teettänyt vasektomian".

Se muuten on helppo tarkistaa kivespussin yläosan ja peniksen tyven välissä olevista kahdesta pienestä arvesta.

Vierailija
354/553 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jokaisella ole omat preferenssinsä kumppanin suhteen, ja hän ei sit halua sen joka viidennen kanssa suhteeseen. 

Kai ihmisellä on oikeus vielä valita kumppaninsa vaikka hiustenvärin perusteella?

Itse haluan kumppanin, joka ei käytä hiusvärejä. 

Vierailija
355/553 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tindermies rajasi tuolla kommentilla pois varmaan 90% tindernaisista. :D

Vierailija
356/553 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa jos vaikka työpaikkailmoituksissakin lukisi, että ethän käytä mielenterveyslääkkeitä.

Vierailija
357/553 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minä näemmä kelpaan ko. herrasmiehelle. Mulla on lääkitsemätön kaksisuuntainen, kun en ole vielä suostunut Ketipinor-reseptiä ottamaan vastaan. Saatan hypomaniassa esim. haluta seksiä pomoni kanssa, mutta tämä ei varmasti ole sitten ongelma. 

Vierailija
358/553 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voishan sitä luvata jättää lääkityksen pois. Hoitamattomat mt-ongelmat on miehistä vissiin cooleja.

Ei, vaan mun mielestä on coolia, jos ei ikinä ole ollutkaan mielenterveysongelmia. Ei mullakaan ole ollut.

Vierailija
359/553 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen niitä se se kertoo vain sen että nainen on sekopää johon ei kannata tuhlata aikaa ja rahaa

Onneksi sinut tunnistaa tolloksi jo tuosta yhdestä virkkeestä. Se se se ! Säästyy naistenkin aika, kun hyppii itse itsensä tolloksi merkitsevin äijien yli. Sitäpaitsi mikäs mua estää salaamasta sairauteni? Ihan vain sanon, että en itsekään usko sairauksien lääkehoitoon ja esim. vaarin eturauhassyöpähän parani ihan ruokasoodalla.

Vierailija
360/553 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan mun mielestä on coolia, jos ei ikinä ole ollutkaan mielenterveysongelmia. Ei mullakaan ole ollut.

Mä en ole ikinä sairastanut syöpää, voin kai nyt sitten kehua kaikille miten 'cool' olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi