Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Touhutipaton tammikuu -haaste!

Vierailija
01.01.2024 |

Taas on se aika vuodesta, kun Touhutipaton tammikuu -haaste on heitetty. Pystytkö olemaan runkkaamatta ja ilman seksiä tammikuun ajan? Vaikka haasteen nimi viittaa miehiin, saavat naisetkin osallistua ja haastaa vaikka puolisonsa mukaan.

Itse onnistuin vuosi sitten melkein pientä lipsahdusta lukuun ottamatta. Helmikuussa seksi maistui ja siemen lensi. Suosittelen jos vain on itsehillintää.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan tässä just oli joku nnn 

Vierailija
2/27 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi onanoimatta ? Ei, ennemmin juomatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

voishan tuota kokeilla mutta mitä iloa. 

Vierailija
4/27 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ehtii! Moniko lähtee mukaan haasteeseen?

Vierailija
5/27 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten perustelisin tämän partnereilleni jotka toivovat minulta penetraatioita?

Vierailija
6/27 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka näin: annetaan himon yltyä ja penetroidaan sitten helmikuussa!

Vierailija
7/27 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka näin: annetaan himon yltyä ja penetroidaan sitten helmikuussa!

Tilanne on seuraava:

Partnereillani on muitakin vakipanoja joten ainoastaan minä olisin puutteessa, muiden nauttiessa seksuaalisuudestaan. 

Idea on aivan käyttökelvoton. 

Mitä juomattomuuteen tulee; alkoi juuri 5. vuosi. 

Vierailija
8/27 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo päättää meillä orgasmeista. Kuulemma ei tarvi tammikuussa edes haaveilla orkuista, vaikka ei tuota touhutipaton-sanaa käyttänytkään. Mukana ollaan siis. Vaimo aikonee kuitenkin nauttia minunkin puolestani, kuten teki marraskuussakin, kun minä olin ilman.

Vierailija
9/27 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo päättää meillä orgasmeista. Kuulemma ei tarvi tammikuussa edes haaveilla orkuista, vaikka ei tuota touhutipaton-sanaa käyttänytkään. Mukana ollaan siis. Vaimo aikonee kuitenkin nauttia minunkin puolestani, kuten teki marraskuussakin, kun minä olin ilman.

Sano sinä puolestaan hänelle, että otit Touhutipaton tammikuu -haasteen vastaan, etkä ole nyt vaillakaan. Vaarana on tietenkin, että vaimosi ottaa sen haasteena ja alkaa kiusoitella sinua. Muista silloin pysyä lujana muttei kovana!

Vierailija
10/27 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa nihkeä vastaanotto täällä. Me lähdimme vaimon kanssa tähän haasteeseen ja hän sai houkuteltua neljä naispuolista ystäväänsä mukaan. Tietysti naisten miehetkin osallistuvat haasteeseen ainakin osittain, kun yhteistä seksiä ei tammikuussa ole. Runkkaamisesta päättää jokainen mies itse. Ap

Vierailija
11/27 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa nihkeä vastaanotto täällä. Me lähdimme vaimon kanssa tähän haasteeseen ja hän sai houkuteltua neljä naispuolista ystäväänsä mukaan. Tietysti naisten miehetkin osallistuvat haasteeseen ainakin osittain, kun yhteistä seksiä ei tammikuussa ole. Runkkaamisesta päättää jokainen mies itse. Ap

Millaista mahtaa olla seksi viiden naisen ja heidän puolisoiden kanssa? 

Olettekko aiemmin tehneet noin isoja kimppoja? Tuohan vaatii tilaakin jo teatterilavan verran :-D

Vierailija
12/27 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi ilman seksiä?? Ei mitään järkeä. Viimeksi ollut kuukauden ilman pillua, vaan en ilman kättä 49v sitten. Ei tulisi mieleenkään olla ilman pillua kuukautta, kun viikkokin jo ahistaa. 

Vierailija
13/27 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olettekko aiemmin tehneet noin isoja kimppoja? Tuohan vaatii tilaakin jo teatterilavan verran :-D

Kyllähän se melkoisia järjestelyjä vaatii lähtien kaikille sopivan viikonlopun aikatauluttamisesta. Onneksi yksi pariskunnista asuu vanhassa kyläkoulussa, jonka jumppasalissa on tilaa temmeltää.

No, vitsi vitsinä. On tämä suomen kieli hieno ja ilmaisuvoimainen kieli. Tarkkana saa olla! Ap

Vierailija
14/27 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se melkoisia järjestelyjä vaatii lähtien kaikille sopivan viikonlopun aikatauluttamisesta. Onneksi yksi pariskunnista asuu vanhassa kyläkoulussa, jonka jumppasalissa on tilaa temmeltää.

No, vitsi vitsinä. On tämä suomen kieli hieno ja ilmaisuvoimainen kieli. Tarkkana saa olla! Ap

No siis, juuri tuollaisia ex-kansakouluorgioita on ihan oikeasti Suomen kesässä. Tunnen järjestävän tahon.

Vierailija
15/27 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, nyt se on ohi. Sen verran vaimon kanssa vielä kiusasimme itseämme, että seksiä on vasta nyt viikonloppuna.

Yllättävän hyvin selviydyin haasteesta. Muutaman kerran näin hyvin kiimaisia unia ja aamulla alkkarit olivat edestä koppuraiset. En tiedä olenko runkannut unissani vai lauennut muuten vaan. Itse en laske sitä epäonnistumiseksi, koska tietoisesti en runkannut. Mutta nyt on halut huipussa ja kassit täynnä. Tuskin maltan odottaa vaimoa iltavuorosta kotiin.

Ap

Vierailija
16/27 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukausi meni, eikä käynnyt edes mielessä. Meenasin että laitan helmikuun samaan pakettiin, aika joutavaa puuhaa kuitenkin.

Vierailija
17/27 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä haaste siis ainoastaan runkkareille, koska panemista ei ole kielletty?

Vierailija
18/27 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä ehtii! Moniko lähtee mukaan haasteeseen?

Meni jo. Eilen oli kolme kertaa seksiä. Ja lapsivapaa viikonloppukin tulossa, joten en todellakaan lähde tähän haasteeseen mukaan.

Vierailija
19/27 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystävä olisi erittäin kiukkuinen, jos ei saisi kuukauteen seksiä.

Ex-vaimon kanssa tuo oli ihan normaali tammikuu.

Vierailija
20/27 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä pystyisinkö olemaan, enkä kyllä edes halua testata. Nykyään on sellainen naisystävä, että seksiä on paljon, joten runkkailu on jäänyt kyllä hyvin vähälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän