Rakastelukertasi 2024 ja nollakerho
Laske rakastelukertasi ja ilmoittele tänne aika ajoin. Nollakerholaiset myös.
Iän ja sukupuolen voisi ainakin kertoa. Muuten vapaata kerrontaa esim. kumppanista tai itse aktista....
Mies 45v, nollakerholainen...
Kommentit (293)
Kahdeksantoista kertaa eiliseen mennessä.
M46
En mitenkään muista. Ehkä neljä kertaa? Enemmänkin kelpaisi, mutta mies ei jaksa.
N47
Keskiviikkona viimeksi. Ensin otin mieheltä kunnolla suihin. Kokeiltiin myös taas uutta juttua, eli penisrengasta. Ziisus, minkälainen seisokki! Välillä upotin kullin ihan nieluun saakka. Se oli niin paksu ja kova! Lopuksi runkkasin spermat käsilleni, naamalleni ja rinnoilleni. Sitten siirryin sänkyyn peppu pystyssä. Pillu kuulemma oikein kiilteli, niin märkä se oli. Laitoin sättäri klitorikselle ja mies työnsi isonuppisen sauvan tiukkaan, märkään pilluuni. Siinä kiimassa ei kauan mennyt, kun huusin ensimmäisen orgasmin peittoon. Jatkettiin edelleen, mies vaihtoi vain sauvan värinäasetuksia ja itse lisäsin sättäriin kierroksia. Samalla mies vuoroin puristeli, vuoroin läpsi pakaroitani. Siinä vaiheessa, kun hän varovasti levitti pakaroitani, laukesin rajusti sqruitaten. Oli taas pakko HUUTAA peittoon, ettei naapurit kuule. Pillumehut valuivat pitkin sauvaa miehen käsille. Kolmas iso orgasmi saavutettiin siten, että sauvan sisäätyöntökulmaa vaihdettiin niin, että sauva osui sättäriin. Paineilma yhdistettyä sauvan resonointiin sättäriä vasten aiheutti jälleen sqruittiorkun.
Oliskohan tuo ollut tämän vuoden puolella ehkä 15. seksikerta. Meille seksi on nimittäin muutakin, kuin rakastelu. ;)
Yhdessä on oltu yli 20 vuotta ja ollaan ihan aikuisikäisiä jo.
Nollilla ollaan vielä. Viime lauantaina olisi ollut mahdollista jos olisi heti seissyt kun vaimo otti pikkarit pois jalasta. Mutta kun ei pompannut kalu pystyy niin jäi sekin mahdollisuus väliin.
M58
0
Ja viimevuonnakin taisi määrä jäädä ehkä kolmeen?
Vierailija kirjoitti:
Vuosi 2023 tuotti nolla kertaa kuten edelliset 19 vuotta kukin. Harmittaa, koska mieli tekee yhä suunnilleen joka päivä.
N 59 v.
mitäs olet niin nirso. nainen saa aina halutessaan seksiä toisin kuin mies.
Vierailija kirjoitti:
Pyöreät nolla. Saas nähdä koska tärppää. Aviomiestä ei oo pariin kuukauteen kiinnostanut. N43
Sama. Paitsi n31
Nollakerhossa. Ihan niin kuin meni vuodet -23, -22, -21, -20 ja -19. Jotenkin on tunne että tämä -24 tulee liittymään noitten edellisten vuosien jatkoksi.
Olisi kyllä mukava saada seksiä, osaisikohan, ja pystyisikö sitä enää...
Tuntuisi hyvältä kokea itsensä haluttavaksi... Jotakin tästä elämästä puuttuu...
No, tämä nyt vain on tämmöistä.
6 kertaa,minua 28 v nuoremman seksipedon kanssa, olemme FWB-suhteessa.
N61 v
Kuten aikaisemmatkin kuusi vuotta 0-0
tänävuonna ei sooloakaan ole tarvinut mihinkään.
Leuka rintaan ja kohti uusia selkkauksia.
Vierailija kirjoitti:
6 kertaa,minua 28 v nuoremman seksipedon kanssa, olemme FWB-suhteessa.
N61 v
Taidat olla aikamoinen seksipeto itsekin?
Mulla on kassit ihan täynnä valmiina auttamaan nollakerholaisia!
Oman vaimon kanssa 0 ja se tullee pysymään tuossa koko vuoden. Hyvin todennäköisesti maanantaina kuitenkin särkyy oma nolla tältä vuodelta.
M57
Oman vaimon kanssa 0. Saattaa olla että viikon päästä, mutta ei silläkään oikeastaan ole väliä. Sitten ehkä vappuna ja juhannuksena viimeistään.
Ei oikein yli 150kg innosta minua kun muutenkin hänen liikkuminen on lähellä nollaa.
Eikä mitään muuta yhteistä juurikaan ole. Pettäminen ei ole oikein arvojeni mukaista, vaikka yksinolo käy raskaaksi.
Pakko kai katsella uutta elämää tai tyytyä tällä tavoin olemaan.
m56
Vierailija kirjoitti:
Oman vaimon kanssa 0. Saattaa olla että viikon päästä, mutta ei silläkään oikeastaan ole väliä. Sitten ehkä vappuna ja juhannuksena viimeistään.
Ei oikein yli 150kg innosta minua kun muutenkin hänen liikkuminen on lähellä nollaa.
Eikä mitään muuta yhteistä juurikaan ole. Pettäminen ei ole oikein arvojeni mukaista, vaikka yksinolo käy raskaaksi.
Pakko kai katsella uutta elämää tai tyytyä tällä tavoin olemaan.
m56
Jumakeikka mikä määrä lihaa.
Montakos päivää vuodessa olikaan, no sanotaan 370, se oli lähimpänä totuutta.
1.5v seksittömyyttä takana. Terveisin 45v sporttinen mies.
Itsellä olisi haluja ihan kaikkeen, vaihdevuosivaivainen vaimo pitää enemmän somesta ja netflixistä.
Ja ennen kuin naiset alkaa valittaa niin todellakin teen kotitöitä. Siivoan, tiskaan, pesen pyykkiä, pilkon polttopuut, kolaan pihan, huollan autot, laitan ruokaa, ulkoilutan koiraa. Muistan vaimoa merkkipäivinä ja jopa ystävänpäivänä.
Onneksi on urheilu johon voi paineensa purkaa. Jotain iloa sentään elämässä...
Täysi nolla vuodesta 2017, jolloin peräti 4 kertaa. Sitä muistellessa. N61
Viisi kertaa tähän mennessä. Etenkin edelliset kaksi kertaa on olleet intohimoista rakastelua ja runsasta suuseksiä puolin ja toisin. N33 pitkässä suhteessa