Rakastelukertasi 2024 ja nollakerho
Laske rakastelukertasi ja ilmoittele tänne aika ajoin. Nollakerholaiset myös.
Iän ja sukupuolen voisi ainakin kertoa. Muuten vapaata kerrontaa esim. kumppanista tai itse aktista....
Mies 45v, nollakerholainen...
Kommentit (293)
Vuosi 2023 tuotti nolla kertaa kuten edelliset 19 vuotta kukin. Harmittaa, koska mieli tekee yhä suunnilleen joka päivä.
N 59 v.
Oman vaimon kanssa viimeksi vuonna 2021, joten viime vuonna saldo jäi alle kymmeneen kertaan itselläni. Uskoisin tämän vuoden olevan aika lailla samankaltainen. Ei parisuhteessa niitä mahdollisuuksia syrjähyppyihin niin usein tule vastaan, kun ei ole vakituista sivusuhdetta.
M57
Tänä aamuna sain ihanaa, kovaa kullia kaksi kertaa, ja pilluni ja pyllyni nuoltiin niin ihanasti ettei sanat riitä. Upea alku uudelle vuodelle.
Tämän teki rakastaja, ei aviomies. Aviomies pani minua viimeksi kuukausi sitten puolikovalla lörpällään, kesti noin 45 sekuntia, ja viimeksi nuoli minua vuonna 2019.
N45
Käytättekö muuten jotain sopia sessioiden kirjaamiseen? Itse laitan ne muistiin Applen terveys- sovellukseen.
Nolla on vielä, mutta vähän housuissa kihelmöi jo.
Vierailija kirjoitti:
Käytättekö muuten jotain sopia sessioiden kirjaamiseen? Itse laitan ne muistiin Applen terveys- sovellukseen.
Kyllä mulla muisti sen verran pelittää että muistan edellisen kertani vapulta 2020
Vierailija kirjoitti:
Nolla on vielä, mutta vähän housuissa kihelmöi jo.
Siihen varmaan saa lääkäriltä jonkun reseptin
Vierailija kirjoitti:
Vuosi 2023 tuotti nolla kertaa kuten edelliset 19 vuotta kukin. Harmittaa, koska mieli tekee yhä suunnilleen joka päivä.
N 59 v.
Osin itse aiheutettua. Naiselee löyytyy kyllä asiallisia panomiehiä, kunhan hiukankaan liikkuu "koukut ulkona". Eli on edes hiukan lähestyttävä miesten suhteen.
0
M51
Siippa suuttui niin pahasti, että peitto tuskin heiluu vielä tammikuussa.
Ruksin laitan aina taskukalenteriin näin ikämies kun olen jos onni suosii . Nyt ei viellä yhtään ruksia tälle vuodelle.
1.1.2024 klo 11 mennessä tämän vuoden puolella ryhmäseksiä seksibileissä (no, en kutsuisi rakasteluksi vaikka vaimo olikin mukana) ja herättyä aamupäivällä kiihkeä rakastelu vaimon kanssa kahden kesken omassa rauhassa. Ihan ok alku vuodelle.
Tänä aamuna oli rakastelua vaimon kanssa heti kohta kun herättiin. Edellinen kerta oli lauantaiaamulla. Sitä edellinen viikko sitten jne. Ihan mukavaa kun saa lähes aina kun ehdotan, eli 2-3 krt viikossa, orgasmit kummallekin ja tekee hyvää Jäimme juuuri eläkkeelle.
Tästä on hyvä lähteä liikkeelle; peppu on vielä neitsyt, mutta muutosta tavoitellaan kevään merkeissä.
M45bi
Eilen mua sormetti ja nuoli salarakas ja tänään pani takaapäin oma mies. Tosin kuvittelin, että se oli salarakas. Mies laukesi melkein heti, kuulemma olin liian kuuma kun tungin peppua suunnilleen hänen naamalleen ja käskin panemaan. Koskakohan mahtaa tajuta, mitä selän takana hommailen, kun oon niin halukas koko ajan, tuntuu ettei mikään tyydytä mua.
N38
Puolen yön jälkeen 2 kertaa ja iltapäivällä 2 kertaa eli 4 tälle vuodelle, jos sama tahti jatkuu, hyvä niin, mutta ei tavata ku viikonloppuisin.
Pyöreät nolla. Saas nähdä koska tärppää. Aviomiestä ei oo pariin kuukauteen kiinnostanut. N43
Kiikaritehoilla mennään, joka vuosi vähentynyt aika tasaisesti, joten tämä vuosi mahtunee yhden käden sormiin.
M49
0
m-58