Rakastelukertasi 2024 ja nollakerho
Laske rakastelukertasi ja ilmoittele tänne aika ajoin. Nollakerholaiset myös.
Iän ja sukupuolen voisi ainakin kertoa. Muuten vapaata kerrontaa esim. kumppanista tai itse aktista....
Mies 45v, nollakerholainen...
Kommentit (293)
Vuosi alkoi hyvin ja sain heti uudenvuodenpäivänä mutta sen jälkeen on ollut hiljaisempaa.
Ehdotin kyllä jo heti seuraavana päivänä mutta sain pakit avovaimolta.
Taitaa mennä pitkä aika seuraavaan kertaan koska en kyllä vonkaa enää. Olen elämässäni saanut niin monet pakit että antaa olla.
Eli saldo on 1, M61
Vierailija kirjoitti:
Vuosi alkoi hyvin ja sain heti uudenvuodenpäivänä mutta sen jälkeen on ollut hiljaisempaa.
Ehdotin kyllä jo heti seuraavana päivänä mutta sain pakit avovaimolta.
Taitaa mennä pitkä aika seuraavaan kertaan koska en kyllä vonkaa enää. Olen elämässäni saanut niin monet pakit että antaa olla.
Eli saldo on 1, M61
Tiedän tunteen. Aina on liian kylmä/kuuma/väsyttää/ei väsytä/kolottaa. Mä sanoin vaimolle, että en mä sitä sun halua voi nostaa, sun pitää se itse tuntea. Sen jälkeen on ollut aika hiljaista.
m-58
Kaksi ja kaksi - kaksi rakastelua ja kaksi käteenvetoa.
Lisäksi muutama yritys ilman tulosta - väsyttää. Huomisaamuna vois kiinnostaa.
Tällä hetkellä saldo noussut kolmesta runkkauksesta, myös yhteen hätäiseen nuolentaan ja tänään todella kattavaan nussintaan. Ah vihdoin.
N42
"ilmiantaja" ei saa kertaakaan tällä vuosituhannella
Vuosi alkanut tosi köyhästi. Tämän hetken saldo: pari ehdotusta vaimolle (sain molemmilla kerroilla kahdesti, pyytää ja jäädä ilman...), 4 kertaa omin käsin onneen ja kaiken kruununa kerran ei edes jaksanut runkata loppuun asti... Ei saatana.
Jos ei viikonloppuna nollat mene rikki, saa vaimo pitää pil... tunkkinsa. Tulee takuuvarmasti "tipaton" tammikuu, jos se minusta on kiinni. Enkä anna vaikka kuinka rukoilisi prkl! :)
No niin varmaan, vähän edes vihjaisee siihen suuntaan, niin heti on kalu jäykkänä, heikko kun olen...
M56
Kertaa nolla. Miestä ei seksi ole kiinnostanut enää pariin, kolmeen vuoteen. En itse enää jaksa tulla torjutuksi kun aina on tärkeämpää tekemistä ja mies hokee ettei ole mikään kone. En ikinä olisi uskonut että seksi loppuu kun seinään. Harmittaa etten itse koskaan pihdannut silloin kun mies vielä halusi ja nyt en itse saa koska miehen mielestä hänellä on oikeus olla haluamatta ja asiasta ei puhuta, itsekästä toimintaa! Viimeksi taisi olla jotain yritystä syksyllä.
Ei ole hellyyttä, ei koskettelua, ei mitään. Elämme kuin kämppikset.
Nainen, 58v.
Toinen kerta eilen. Aika mekaaninen, mutta todettiin molemmat, että nyt ei ole paukkuja ihmeellisempään toimintaan, eli otettiin vain orkut.
Sikäli tämä on uutta, että tätä on ollut näinkin paljon, kun kummankin terveys reistailee. Olen panostanut läheisyyteen ja se on alkanut kantaa hedelmää. Molemmat tämän vuoden sessiot toteutuivat kuulemma vain ja ainoastaan siitä syystä, että meillä on nyt toimiva suhde mentaalipuolella.
Eilen pikaiset pesulla ollessa. Takaapäin tuli lykittyä leveää persettä ihaillen. Toka kerta tänä vuonna.
2. M45 N41
Ihan pyöreä nolla.
Vaimo mököttää jotain vanhoja juttuja.
Tuskin ihan lähitulevaisuudessakaan tapahtuu mitään.
M50
Vaimo ilmoitti kotiin tulessa,että ota ajoissa droppi. Nyt vaimo meni pesulle ja kohta pääsee taas nuolemaan pillua ja panemaan. Toka kerta tänä vuonna, edellinen viime lauantaina. Kyllä se siitä. Läheisyys kantaa hedelmää, kuten edellisinäkin vuosina.
M66/N65
78 päivää ilman putkeeneli tämä vuosi pakkasella kuin ulkolämpötila. Ennuste näyttää pakkasten jatkuvan.
M49
Sain sovittua treffit juhannusaatoksi. Katotaan jos lykästäisi
Viime syksynä olisi ollut mahdollisesti tilaisuus päästä naimaan vanhempaa naista, mutta kokemattomuuttani mokasin mahikseni tyystin. Nollalinjalla siis jatketaan yhä toistaiseksi.
M22
Nollalinjalla lähemmäs kaksi vuotta. Mietin tuleeko tästä taas kymmenen vuoden tai peräti loppuelämän tauko, vai rohkaistuisinko vielä etsimään miestä jonka kanssa rakastella.
N55
Nollakeli, jatkunut nyt oman vaimon kanssa parisen vuotta. Kävin maksullisessa joulukuussa, mutta jännitti niin ettei seisonut
Vierailija kirjoitti:
Ihan pyöreä nolla.
Vaimo mököttää jotain vanhoja juttuja.
Tuskin ihan lähitulevaisuudessakaan tapahtuu mitään.
M50
Eli ette ole käsitelleet niitä "vanhoja juttuja". Kysy vaimolta, miltä ne hänestä tuntuvat ja sitten kuuntele ja pyydä vilpittömästi anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Nollalinjalla lähemmäs kaksi vuotta. Mietin tuleeko tästä taas kymmenen vuoden tai peräti loppuelämän tauko, vai rohkaistuisinko vielä etsimään miestä jonka kanssa rakastella.
N55
Ei kannata vaipua epätoivoon; etsi itsellesi hellä, seksistä pitävä rakastaja. Seksi on ihanaa! N63
Vierailija kirjoitti:
N55
Onneksi olet alkanut miettimään tulevaisuuttasi varmasti kannattaa ottaa sellainen mies elämääsi joka on halukas antamaan sinulle kaipaamaasi seksiä.
0
M52