Rakastelukertasi 2024 ja nollakerho
Laske rakastelukertasi ja ilmoittele tänne aika ajoin. Nollakerholaiset myös.
Iän ja sukupuolen voisi ainakin kertoa. Muuten vapaata kerrontaa esim. kumppanista tai itse aktista....
Mies 45v, nollakerholainen...
Kommentit (293)
0 tänä vuonna. Seurustelukumppanini nainen pihtaa. Tietenkin syyttä sitä minua. Aina löytää tekosyitä pihdata. En ole viikko edes enää ajatellut koko asiaa. Huomenna hyppään lentokoneeseen ja matkustan Itämeren eteläpuolelle. Viikko silkkaa seksiä ja hellyyttä. Ei tarvii elää puutteessa.
25 kertaa. Yhdessä reilu 28 vuotta. Lapsi muutti omilleen viime vuonna, joten on saanut harrastaa seksiä vapaasti.
Kumpikaan ei enää masturboi, vaan säästetään "paukut" toisillemme ;D
M46 N44
Vierailija kirjoitti:
0
M52
Edelleen 0
M53
Varmasti 0 kertaa tänä ja monena edellisenä vuonna. Viimeksi olen jalat levittänyt avomiehelle 14 v 6 kk sitten. Ärsyttää jo miehen tietty katse ja yritykset halata. Nukumme myös eri huoneissa. Onneksi miehen sydänsairaus varmentaa tilanteen jatkumisen.
N 63 v
Viimeiseen puoleen vuoteen yksi kerta ja sekään tämän vuoden puolella.
Aviomies49
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna kaksi kertaa. Tokalla kerralla olin juuri sormeillut itseni muutamaan orgasmiin saakka, kun mies tuli kotiin ja alkoi heti suudella himokkaasti. Mun valuva kosteus vain lisäsi kierroksia. Laukesin isosti suuseksissä ja sen jälkeen yhdyttiin, parasta!
N34 pitkässä suhteessa
Tilannepäivitys: 8krt takana. Viileähkön syksyn jälkeen tämä talvi vaikuttaa lupaavan kuumalta meidän suhteessa. Eilen annoin miehelle pitkän, rentouttavan niskahieronnan (samalla kun odottelin että lapset nukahtaa). Mun ajatukset harhaili ihan muualla kuin niskan alueella ja pikkuhiljaa aloin suukotella miehen päätä, näykkiä korvaa ja koskettaa intohimoisemmin. Lopulta kuiskasin että oon ihan litimärkä, siirrytään jo makkariin. En pidä sanasta esileikki, mutta tuo oli sitä parhaimmillaan ja voi taivas sitä fiilistä kun päästiin lopulta suutelemaan kunnolla ja antamaan suuseksiä molemmin puolin. Lopuksi lauettiin yhtä aikaa yhdynnässä.
Nollakerholainen jo 10 vuoden ajan. Saman katon alla asutaan, en saa eroa aikaiseksi.
Viides kerta tänä vuonna. Taitaa olla ovulaatio likellä, kun oli muijan sinnikäs aloite. Halusi päästä parrulle. Ihteä ei niin kiinnostanut, mutta halusin antaa. Makia lisää makiaa.
M 51
Nyt 10 rakastelukertaa ja 11 runkkausta.
Vielä on kuuta jäljellä joten sellainen 13 kertaa tulee tälle kuulle rakastelua ja 16 vaatii se 200 kertaa vuoteen. Mutta tulee kuukausia milloin tulee se 25 kertaa joten yhtä vähän tavoitteesta jäänyttä kuukautta ei pidä liikaa miettiä.
Neljä kertaa, mutta erittäin hyvälaatuista. Oli ongelmia, mutta saatiin ne selvitettyä, viikko meni kuitenkin hukkaan ja toinen kuukautisiin. Eilen arvelin, että hän on päättänyt olla ilman, mutta juotin hänelle konjakit ja silittelin sängyssä, mutta tuloksetta. Mutta toissapäivänä kyllä nuolin ja nain häntä. Ikävä kuulla, että on nollakerholaisia. Vaimoni on sen verran löyhä moraaliltaan, ettei hän jaksaisi puolta vuotta ilman seksiä, vaan ilmoittaisi hakevansa seksiä sitten muualta ja hän antaisi mullekin luvan hakea seksiä muualta, jos ei hän pystyisi.
4 kertaa tänä vuonna. Viimeiset 2 viikkoa on mennyt ei huvita, väsyttää, ei jaksa, älä höpötä linjalla, joten pakkeja on harva se ilta. Jos vanhat merkit pitää paikkansa niin helmikuu mennään vain kahdella kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Aika kova, jos neljästi päivässä. Itsellä on kolme kertaa päivässä on harvinaista herkkua. Tänä vuonna kahdeksan kertaa pimpin päällä. Pitkään ja hartaasti.
M52
Kymmenen
2020, 2021,2022,2023 ei kertaakaan ,2024 ei vielä, tuskinpa kertaakaan. Vuodelle 2034 olisi kyllä vähän toivoa ??? Sitä odotellessa.
Viisi kertaa olen saanut vakipanolta tämän vuoden puolella.
N44
Taitaa olla 6-7 kertaa, eli noin pari kertaa viikossa.
M.55
Nolla kertaa. Viimeksi seksiä 2020, mutta laukesinpahan sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ilmoitti kotiin tulessa,että ota ajoissa droppi. Nyt vaimo meni pesulle ja kohta pääsee taas nuolemaan pillua ja panemaan. Toka kerta tänä vuonna, edellinen viime lauantaina. Kyllä se siitä. Läheisyys kantaa hedelmää, kuten edellisinäkin vuosina.
M66/N65
Viikko sitten oli kolmas kerta ja nyt piti olla 4 jäs, mutta vaimolla ollut vatsantoiminta jumissa, joten hän ei halua seksiä, kun ei voida naida. Ei mahdu kivutta. Mutta onneksi halusi eilen ottaa suihin. Vaihtelua se on sekin.
monta lasta kotona? paljonkobriittää vähennykseksi?