Rakastelukertasi 2024 ja nollakerho
Laske rakastelukertasi ja ilmoittele tänne aika ajoin. Nollakerholaiset myös.
Iän ja sukupuolen voisi ainakin kertoa. Muuten vapaata kerrontaa esim. kumppanista tai itse aktista....
Mies 45v, nollakerholainen...
Kommentit (293)
Vierailija kirjoitti:
N43, edelleen 0. Varmaan tulee puolen vuoden ennätys puutteessa oloon. 2kk ja viikko plakkarissa. Ja oon vielä naimisissakin. Ainakin vielä.
Tuon tyyliset ennätykset ovat kuin ennätykset muutenkin: kun vain maltat elää niin näet kuinka ne rikkoutuvat yhä uudelleen...
M51. Vuoden eka kerta tänään aamulla. Vaimo ei sairauden vuoksi voinut itse tulla, mutta pullautti pyynnöstä tissit esiin ja antoi käsihoidon. Tämä ei ole meillä arkipäiväistä, koska kyseessä ehkä toinen handjob vuoden sisään. Näyttäisi siltä, että satsaukset läheisyyteen alkavat kantaa hedelmää!
Kotona vielä 0, muualla kaks, ens viikolla kolmas.
Siis vuonna 2024 uuden puolison kanssa elämä vakiintunut ja tiheyskin rauhoittunut. Saldo 4 kertaa. Tosin aika pitkiä sessioita joissa tultiik molemmat useamman kerran.
Toissa iltana eka rakastelu ja ihan kuumaa oli. Nyt vaimo kävelee mekko ja sukkahousut päällä, että mieli tekee jo melkein taas. Runkkaamatta ajattelin olla, niin paljon kun mahdollista. Rouva kokoa xxl.
1. M45/N41
Tänä vuonna kaksi kertaa. Tokalla kerralla olin juuri sormeillut itseni muutamaan orgasmiin saakka, kun mies tuli kotiin ja alkoi heti suudella himokkaasti. Mun valuva kosteus vain lisäsi kierroksia. Laukesin isosti suuseksissä ja sen jälkeen yhdyttiin, parasta!
N34 pitkässä suhteessa
Viikko takana ja saldo yhä 0. Edellinen kerta lokakuussa
M49
Uutena vuonna oli seksiä ja eilen ekaa kertaa tänä vuonna. Viime vuonna vielä kohtuullisesti keskimäärin säännöllisesti vajaa viikko väliä eli yhteensä noin. 60-65krt. Joka viikko kuitenkin ainakin kerran.
M66/N65
2x omaa kivaa ja tänään pääsin tosi toimiin. Olisin jaksanut toisenkin kierroksen, mutta en kehdannut kiusata.
Puoliso ollut kipeänä.
N49
4x vaimon kanssa ,vaimolle 2xO joka kerta
minä 1 tai 2 O ,vaimon mukaan täytyy pitää pari välipäivää kun p*llu kipeänä.
m-46
Kolmas kerta tänään tälle vuodelle. Pikaiset kodinhoitohuoneessa, kun lapset leikkivät omissa huoneissaan. Vuosi 2024 on alkanut lupaavasti, kun loppuvuodesta oli pidempi kuiva kausi.
Yhden kerran jo sain, vaimo pitkästä aikaa ratsasti, eikä antanut armoa vaan veti kerralla loppuun asti.
Täälläkin nolla, mutta seksittömiä päiviä laskien..
0 krt
M35
Joulukuussa vaimon kanssa kertoja kertyi kokonaista kolme kertaa.
itse haluaisin ainakin joka viikko, mutta vaimo on eri mieltä asiasta.
Katsotaan milloin seuraava kerta tulee. Ja onko edes vaimon kanssa..
Rakastelua viisi kertaa ja itsetyydytystä 9 kertaa.
Koitan koko vuoden pitää kirjaa.
N32
Vierailija kirjoitti:
Kotona vielä 0, muualla kaks, ens viikolla kolmas.
Ei vieläkään kotona. Viimeks kai oli pikainen ennen joulua ja sitä ennen marraskuussa ym ym
Tänään oli toinen kerta tälle vuodelle.
N44
Monta vuotta nollaa.
Kelpaisi kyllä yhden tietyn kanssa oikein hyvin.
N-55
N43, edelleen 0. Varmaan tulee puolen vuoden ennätys puutteessa oloon. 2kk ja viikko plakkarissa. Ja oon vielä naimisissakin. Ainakin vielä.