Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viikkoja kytännyt seksiä vaimolta

Vierailija
01.01.2024 |

Ja tänään olisi ollut mahdollisuus. Ei kuulemma jaksa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun paikka. Pitää pystyä puhumaan.

Vierailija
2/7 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jus tuollainen seksin kerjääminen ja jatkuva kyttääminen on ainakin minulle totaalinen turn off ja saa mies vetää hanksaan minun puolestani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo asenne on ihan ok, mutta se pitää kertoa miehelle, jos on kyse parisuhteesta.

Vierailija
4/7 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jus tuollainen seksin kerjääminen ja jatkuva kyttääminen on ainakin minulle totaalinen turn off ja saa mies vetää hanksaan minun puolestani.

Muista tämä kertoa etukäteen miehelle niin ei tuu sun lähelle, mikään ei oo pahempaa kuin olla halun kohteen lähellä luullen että voisi jotain saada. Mukavampaa mennä sitten pois kun tietää ettei toiselta mitään tule saamaan.

Vierailija
5/7 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista tämä kertoa etukäteen miehelle niin ei tuu sun lähelle, mikään ei oo pahempaa kuin olla halun kohteen lähellä luullen että voisi jotain saada. Mukavampaa mennä sitten pois kun tietää ettei toiselta mitään tule saamaan.

Erittäin samaa mieltä. Mikään ei ole pahempaa kuin juurikin se, että teet kaikkesi ja kuvittelet sen riittävän velvollisuusseksin kriteereihin mutta joudutkin pettymään

Vierailija
6/7 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo koko ajan ollut porukkaa, nyt kahdestaan kerrankin. En mä nyt varsinaisesti kytännyt ole, mutta vihjailin rouvalle päivänokosista.

-ap

Vierailija
7/7 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

' ei jaksa.. ' (hyvä perustelu.naisilta aina..)

-

ota se niin mut älä ressaa.. ku sä oot mikä oot .. niin ole se vaan.

se riittää.