Ettei vaan polttomoottoriautojen tankkaajat vilustu -30 asteessa
Kurjan näköistä se kun tankkaajat seisovat pakkasessa käsi minuuttitolkulla kylmällä polttoainepistoolilla ja autokin siinä jäähtyy pahasti. Minä istun jo lämpimässä kahvilla ja kilowatit juoksee itsekseen akustoon, autossa jatkuva lämpö päällä :)
Kommentit (33)
Eihän nuo polttomoottoriautot oikein pärjää kovilla pakkasilla, joten ei tarvitse tankatakaan.
SIis kulutat sähkä rutkasti samalla kun lataat lisää sähköä? Kuulostaa hölmöläisen hommalta.
Ei yhden bensatankin täyttö vie paria minuuttia pidempään, ei siinä ehdi kylmää tuntea saati auto jäähtyä.
Miksi minä siellä kylmässä pistooli kädessä olisin. Kävin jo siellä lämpimällä ilmalla sen tekemässä.
Tuhannen kilometriå on viime päivinä ajettu sähköautolla kovissa pakkasissa. Ei ole tarvinnut ulkona palella tankkaamassa ja lämpöä on riittänyt :)
2min meni kun tankkasin auton. Olihan ulkona melko kylmä mutta kestin 👍
Ei tuossa ehdi vilustua kun kaasupistoolin kytki kiinni alle minuutissa ja loput istuu lämpimässä autossa
Näin 60-luvulla syntyneenä on monet pakkaset elämän aikana koettu ja ei ole paleltumia ollut, vaikka on ulkona tulout oltua pidempiäkin aikoja kuin mitä tankkaus kestää.
Sitä paitsi tankki tuli täytettyä ennen joulua ja siitä riittää 2-3 viikoksi ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bensamiehet eivät laske tankkaamiseen kuluvaa aikaa mihinkään, mutta jankuttavat sähköautojen latausajoista.
Mulla menee tankkaamiseen muutama minuutti kuukaudessa. Kauanko sulla menee sen patterilelusi lataamiseen?
About saman verran.
Vierailija kirjoitti:
Fixsut osaavat ennakoida, kun tankkaa ennakkoon ja auto ei jäähdy kun sen pitää samalla päällä kuin tankkaa ja nopeaahan tuo tankki muutenkin täyteen tulee kuin odottaa sitä osamaksu autoa kun se tulee täyteen latinkiin.
Käyvän auton tankkaus ankarasti kielletty.
Onko sulla AP kaikki hyvin? Ettei nyt olisi jäänyt lääkkeet ottamatta.
Mitä se vilustuminen on? Kylmyys ei vaikuta mitenkään sairaaksi tulemiseen.