Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voiki olla näin vaikeaa

Vierailija
01.01.2024 |

Miten voisi Oulussa asuva 40+ mies saada seksiä? Baareissa en käy ja arjessa ei naisia tule vastaan. Myöskään sellaisia harrastuksia ei ole missä naisia pyörisi. 

Tinderit ja muut antaa 0 matchia joten sekään ei toimi.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaisiko asiaa jos apn muokkaisi itseään ja alkaisi sosiaalisemmaksi ja avartaisi maailmaansa.

N. 38

Voisi auttaa mutta eihän me tiedetä ap:sta tarpeeksi. Ties vaikka on jo sosiaalinen ja omaa avaran maailmankuvan muttei pääse tuomaan tätä esille jostain syystä. 

Vierailija
82/84 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok olettakaamme me kaikki, että ap on ihan järkimies eikä tuo muuan, joka taitaa tahallaan sotkea kaikki aikuisten keskustelut päissään ja naisvihassaan.

Oulussa on oikeasti monenlaisia harrastusmahdollisuuksia, joissa voi tutustua ihmisiin.

Esimerkiksi urheiluseurat, joista löydät tietoa ja helpoin tapa päästä juttuun on aina se koiraharrastus. Tomerasti vaan hakeudut, vaikka talkoolaiseksi johonkin seuraan. Ilman koiraakin. Siellä kyllä neuvovat etiäpäin.

Käy vaikka auran majalla sruraamassa vetokisoja, lapsillekin siellä on kivaa tekemistä kevättalvisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis toinen Oululainen mutta 30+ ja asun keskustan lähellä kerrostalossa. Lisäksi harrastan paljon kavereiden kanssa ja minulla on paljon tuttuja täällä, miehiä ja naisia. Mutta ei vaan seuraa löydy.

Kaikilla tuntuu olevan jo puoliso ja perhe jotka sellasen haluaa, loput on mieluummin yksin.

Vierailija
84/84 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida Oulussa kukaan seksiä saada

Kävin siellä viime vuonna enimmäkseen seksin vuoksi. 

Kerrotko lisää? Missä kohtaa Oulua se oli? Ei tarvi osoitetta sentään antaa😄

Oletko mies vai nainen? Oliko sinulla suhde vai muu järjestely?

Keskustassa. Olen nainen ja tämä oli FWB järjestely naisen kanssa. 

Älä vastaa toisten puolesta!

Tämä oli kylläki Ritaharjussa ja ihan suhde on mulla varatun miehen kanssa. Oon ite mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi