Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voiki olla näin vaikeaa

Vierailija
01.01.2024 |

Miten voisi Oulussa asuva 40+ mies saada seksiä? Baareissa en käy ja arjessa ei naisia tule vastaan. Myöskään sellaisia harrastuksia ei ole missä naisia pyörisi. 

Tinderit ja muut antaa 0 matchia joten sekään ei toimi.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmisten kohtaamisista on tullut näin vaikeeta?

Miehet ei löydä naisia ja naiset ei löydä miehiä. Tai vaikka juttelisitkin jonkun kivan kanssa niin asiat ei mene eteenpäin. Suhde ei etene ja sit koko juttu vaan kuivuu kasaan ja ghostataan puolin ja toisin... Miksi näin on?

Naiset ei löydä miehiä? Alkuvuoden paras vitsi.

Vierailija
22/84 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki koira

Kysymys oli seksin saamisesta Oulussa, pitäisikö apn panna sitä koiraa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö perinteinen chatti häröily enää ole voimissaan? Sielä jauhettiin jaskaa ja sovittiin treffejä spontaanisti. Ainakin törmäsi samanhenkisiin joiden kanssa pysty edes juttelemaan.

Vierailija
24/84 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki koira

Ennen minulla sellainen olikin. En halua enää uutta.

Voittaa naisen

Vierailija
25/84 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta Jyväskylään. Siellä riittää eettisesti monisuhteisia ja polyamorisia.

En muuttaisi vaikka voisin jos siellä on tuollaista. Ei mitään polypalloja mulle.

Vierailija
26/84 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki koira

Kysymys oli seksin saamisesta Oulussa, pitäisikö apn panna sitä koiraa?

Lienee kai apn asia.

Vierailija
27/84 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö perinteinen chatti häröily enää ole voimissaan? Sielä jauhettiin jaskaa ja sovittiin treffejä spontaanisti. Ainakin törmäsi samanhenkisiin joiden kanssa pysty edes juttelemaan.

Ei kai noita oo ollu ko ysärillä ja viimiset katoilin facen myötä

Vierailija
28/84 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muuttaisi vaikka voisin jos siellä on tuollaista. Ei mitään polypalloja mulle.

Äläs nyt. Sexpokin suosittelee ja he kyllä tietävät mistä puhuvat. 

Vierailija
29/84 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmisten kohtaamisista on tullut näin vaikeeta?

Miehet ei löydä naisia ja naiset ei löydä miehiä. Tai vaikka juttelisitkin jonkun kivan kanssa niin asiat ei mene eteenpäin. Suhde ei etene ja sit koko juttu vaan kuivuu kasaan ja ghostataan puolin ja toisin... Miksi näin on?

Ei kait naisilla ole koskaan ollut vaikeuksia löytää miehiä? Parisuhdetta eivät ehkä löydä. Miehillä ongelma on vaikeampi kun ei löydy naista edes kahvilla käymään niin miten voisivat saada parisuhdetta tai edes pelkkää seksiä.

Vierailija
30/84 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat kai Seta suosittelee?

Vierailija
31/84 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä inhoan näitä vinkkejä missä sanotaan "pakota itsesi sosiaaliseksi" Näin naisena voin sanoa, että jos olen vaikka koiran kanssa iltalenkillä ja random tyyppi tulee siihen pölisemään niin kyllä ärsyttää. Etenkin jos olen tullut vaikka juuri töistä, kaupasta yms. on vaan huono päivä niin en minä silloin halua jutella ja tutustua uuteen ihmiseen. Myös nuo harrastus ehdotukset ärsyttää koska mitä jos ei osaa tanssia niin mene nyt sit paritansseihin tallomaan toisen varpaita.  

Ärsyttää vaan tällaiset tyhmät vinkit. 

Itsensä pakottamien sosiaaliseksi ei merkitse sitä, että menee pakottamaan muut olemaan sosiaalisia kanssaan. SInä voit noin naisena opetella sanomaan sinun kanssasi juttusille tuleville ihmisille, että sori, mutta en jaksa nyt puhua kenenkään kanssa, olen juuri tullut töistä ja oli niin stressaava päivä, että haluan vain olla yksin, hyvää illan jatkoa ja toivottavasti löydät jonkun juttelukaverin! JA kas: noin saat olla yksin ja se, joka olisi halunnut sosiaalistua, niin menee hyvillä mielin sosiaalistumaan jonkun toisen kanssa

Eikä harrastusehdostus merkitse sitä, että pitää tanssimaan mennä, tsiisus sentään....

jos harrastaa jotain, jossa tapaa vain miehiä, mutta toivoo näkevänsä siellä naisia, niin pitää etsiä harrastus, jossa naisiin voi törmätä. Se on niin yksinkertaista. Harrastuksia on muitakin kuin tanssi.

Vierailija
32/84 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat kai Seta suosittelee?

Sexpo, ihmissuhteiden asiantuntijat.

Vierailija
33/84 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap: miten niin arjessa ei tule naisia vastaan? Etkö poistu kotoasi mihinkään? Asutko jossain miesten asuntolassa? Naisia on suomessa noin puolet väestöstä, joten eiköhän niitä Oulussakin ole. Minut on eräs mies poiminut treffeille kanssaan kerran kaupasta. Emme tosin tavanneet ensimmäistä kertaa, mutta siellä mies sitten ehdotti treffejä, koska koko ajan kumminkin tunnumme törmäävään toisiimme joka paikassa ja olin jäänyt kummittelemaan hänen päähänsä. Ajattelin, että kai sitä voi mennä, eihän siinä ollut kyse kuin treffeistä.

PItää opetella käyttämään elämän tarjoamat tilaisuudet hyväkseen, etenkin, jos ei ole kiinnostusta päihdeelämään ja baarikierroksiin. Ja se on haastavaa nyky-yhteiskunnassa, jossa tunnutaan enimmäikseen solmittavan treffejä vain tinderin ja vastaavien välityksellä, mutta sellaista se elämä on. Haasteita täynnä.

Vierailija
34/84 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä inhoan näitä vinkkejä missä sanotaan "pakota itsesi sosiaaliseksi" Näin naisena voin sanoa, että jos olen vaikka koiran kanssa iltalenkillä ja random tyyppi tulee siihen pölisemään niin kyllä ärsyttää. Etenkin jos olen tullut vaikka juuri töistä, kaupasta yms. on vaan huono päivä niin en minä silloin halua jutella ja tutustua uuteen ihmiseen. Myös nuo harrastus ehdotukset ärsyttää koska mitä jos ei osaa tanssia niin mene nyt sit paritansseihin tallomaan toisen varpaita.  

Itsensä pakottamien sosiaaliseksi ei merkitse sitä, että menee pakottamaan muut olemaan sosiaalisia kanssaan. SInä voit noin naisena opetella sanomaan sinun kanssasi juttusille tuleville ihmisille, että sori, mutta en jaksa nyt puhua kenenkään kanssa, olen juuri tullut töistä ja oli niin stressaava päivä, että haluan vain olla yksi

Harrastuksiin neuvotaan aina menemään mutta kukaan ei edes ehdota harrastusta jossa voisi tavata sinkkunaisia. Kertokaas missä harrastuksissa tällainen olisi mahdollista.

Vierailija
35/84 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsensä pakottamien sosiaaliseksi ei merkitse sitä, että menee pakottamaan muut olemaan sosiaalisia kanssaan. SInä voit noin naisena opetella sanomaan sinun kanssasi juttusille tuleville ihmisille, että sori, mutta en jaksa nyt puhua kenenkään kanssa, olen juuri tullut töistä ja oli

Tanssi kurssit

Vierailija
36/84 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsensä pakottamien sosiaaliseksi ei merkitse sitä, että menee pakottamaan muut olemaan sosiaalisia kanssaan. SInä voit noin naisena opetella sanomaan sinun kanssasi juttusille tuleville ihmisille, että sori, mutta en jaksa nyt puhua kenenkään kanssa, olen juuri tullut töistä ja oli

Ei sellaisia harrastuksia ole. 

Vierailija
37/84 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap: miten niin arjessa ei tule naisia vastaan? Etkö poistu kotoasi mihinkään? Asutko jossain miesten asuntolassa? Naisia on suomessa noin puolet väestöstä, joten eiköhän niitä Oulussakin ole. Minut on eräs mies poiminut treffeille kanssaan kerran kaupasta. Emme tosin tavanneet ensimmäistä kertaa, mutta siellä mies sitten ehdotti treffejä, koska koko ajan kumminkin tunnumme törmäävään toisiimme joka paikassa ja olin jäänyt kummittelemaan hänen päähänsä. Ajattelin, että kai sitä voi mennä, eihän siinä ollut kyse kuin treffeistä.

PItää opetella käyttämään elämän tarjoamat tilaisuudet hyväkseen, etenkin, jos ei ole kiinnostusta päihdeelämään ja baarikierroksiin. Ja se on haastavaa nyky-yhteiskunnassa, jossa tunnutaan enimmäikseen solmittavan treffejä vain tinderin ja vastaavien välityksellä, mutta sellaista se elämä on. Haasteita täynnä.

Asun omakotitaloalueella omassa talossani ja kaikki lähistöllä olevat naiset (ainakin 99%) ovat avioliitossa ja perheellisiä. Työni on ympäri maailmaa ja teen sitä siis etänä. Kaupassa käydessä en kyllä voisi lähestyä ketään. Keskustaan minulla ei ole mitään asiaa, siellä kun on vain kebab paikkoja ja kuppiloita. 

Kerran melkein kysyin lähikaupalla töissä ollutta jo vähintään naamatutuksi tullutta naista treffeille mutta onneksi en sitä tehnyt kun tällä alkoikin seuraavien kuukausien aikana maha pyöristyä ja jäi vanhempainvapaalle.

Vierailija
38/84 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene tanseihin.

Vierailija
39/84 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ne saa kenet haluavat. Ihan turha niiden perään on haikailla, aiheutat ainoastaan kärsimystä itsellesi. Menin aikoinaan sexpon neuvoja kuuntelemaan ja uskoin jollekin kelpaavani. Se oli elämäni pahin virhe ja saan katua lopun elämääni. Opettele olemaan yksin, elämä on paljon onnellisempaa niin.

Vierailija
40/84 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska naiset, sinkut tai varatut, eivät ole mitään myyttisiä taikaolentoja, vaan heitä tapaa lähes missä vain. Toki jossain metsästysjoukossa tai autonrassausklubilla heidän osuutensa voi olla varsin vähäinen, mutta kuten miehetkin naiset harrastavat monenlaisia juttuja omien kiinnostustensa mukaan. Joku käy salilla, joku kokkauskurssilla, vapaaehtoistyössä, soittaa bändissä, laulaa kuorossa, pelaa jalkapalloa, tanssii, hoitaa viljelypalstaa, purjehtii, mitä nyt ikinä voi ihmisten kanssa harrastaa. Valitettavasti sellaista harrastusta jossa olisi pelkästään sinkkunaisia ei taida olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme