Miten voiki olla näin vaikeaa
Miten voisi Oulussa asuva 40+ mies saada seksiä? Baareissa en käy ja arjessa ei naisia tule vastaan. Myöskään sellaisia harrastuksia ei ole missä naisia pyörisi.
Tinderit ja muut antaa 0 matchia joten sekään ei toimi.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap: miten niin arjessa ei tule naisia vastaan? Etkö poistu kotoasi mihinkään? Asutko jossain miesten asuntolassa? Naisia on suomessa noin puolet väestöstä, joten eiköhän niitä Oulussakin ole. Minut on eräs mies poiminut treffeille kanssaan kerran kaupasta. Emme tosin tavanneet ensimmäistä kertaa, mutta siellä mies sitten ehdotti treffejä, koska koko ajan kumminkin tunnumme törmäävään toisiimme joka paikassa ja olin jäänyt kummittelemaan hänen päähänsä. Ajattelin, että kai sitä voi mennä, eihän siinä ollut kyse kuin treffeistä.
PItää opetella käyttämään elämän tarjoamat tilaisuudet hyväkseen, etenkin, jos ei ole kiinnostusta päihdeelämään ja baarikierroksiin
minäkin asun omakotitalossa ja yksin ja silti kykenen tapaamaan ihmisiä, miehiä ja naisia, koko korttelissamme asuu vain perheitä, minä ainoa sinkku, vaikken sillä lailla ole sinkku, asun virallisesti vain yksin, vaikka mies löytyy. Työni sitoo minut kotiin, ja silti onnistun tapaamaan ihmisiä. Kun halusin tavata tietyntyyppisiä ihmisiä eräästä aihepiiristä, niin menin harrasteryhmään mukaan ja tutustuin uusiin ihmisiin.
Kaikki tuollainen "en voi, kun asun ok-talossa" ovat pelkkiä tekosyitä sille, että ei vaan uskalla lähteä haastamaan itseään ja luomaan niitä mahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap: miten niin arjessa ei tule naisia vastaan? Etkö poistu kotoasi mihinkään? Asutko jossain miesten asuntolassa? Naisia on suomessa noin puolet väestöstä, joten eiköhän niitä Oulussakin ole. Minut on eräs mies poiminut treffeille kanssaan kerran kaupasta. Emme tosin tavanneet ensimmäistä kertaa, mutta siellä mies sitten ehdotti treffejä, koska koko ajan kumminkin tunnumme törmäävään toisiimme joka paikassa ja olin jäänyt kummittelemaan hänen päähänsä. Ajattelin, että kai sitä voi mennä, eihän siinä ollut kyse kuin treffeistä.
PItää opetella käyttämään elämän tarjoamat tilaisuudet hyväkseen, etenkin, jos ei ol
Eli jos sulla on joku jonka voit kutsua sun luo niin se on APlla vain tekosyy että ei tapaa ketään? Melekosta ylimielisyyttä. Sanotko köyhillekin vain että rikastu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PItää opetella käyttämään elämän
Kun muutin tähän, niin ei ollut. Lähdin sitten etsimään niitä joitakuita, joiden joukosta toivoin löytäväni miehenkin.
Facebook on boomereille, mutta instagram on meille moderneille ihmisille paikka jossa on ihan ok laittaa viestiä random tyypeille. Tietenkin jos oot ihan pervo niin sut blokataan, mutta muuten siellä voi tavata ja keskustella kenen kanssa vaan. Kokeile ennen kuin täysin lyttäät. Yksi paikka missä tavata lisää ihmisiä siinä missä tinder, hinge, bumble ja tiktok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet nainen (et mies kuten AP), et ole sinkku (kuten AP on), et asu Oulussa(kait) (kuten AP asuu), et kärsi seksittömyydestä (kuten AP), sinulla ei ole (kait) lapsia (kuten APlla on). Teitä yhdistää tasan asumismuoto eikä mikään muu joten kerros miten "neuvostasi" on hyötyä APlle?
Vierailija kirjoitti:
Facebook on boomereille, mutta instagram on meille moderneille ihmisille paikka jossa on ihan ok laittaa viestiä random tyypeille. Tietenkin jos oot ihan pervo niin sut blokataan, mutta muuten siellä voi tavata ja keskustella kenen kanssa vaan. Kokeile ennen kuin täysin lyttäät. Yksi paikka missä tavata lisää ihmisiä siinä missä tinder, hinge, bumble ja tiktok.
Huomasithan että aloittaja etsii aikuista seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap: miten niin arjessa ei tule naisia vastaan? Etkö poistu kotoasi mihinkään? Asutko jossain miesten asuntolassa? Naisia on suomessa noin puolet väestöstä, joten eiköhän niitä Oulussakin ole. Minut on eräs mies poiminut treffeille kanssaan kerran kaupasta. Emme tosin tavanneet ensimmäistä kertaa, mutta siellä mies sitten ehdotti treffejä, koska koko ajan kumminkin tunnumme törmäävään toisiimme joka paikassa ja olin jäänyt kummittelemaan hänen päähänsä. Ajattelin, että kai sitä voi mennä, eihän
Et tosiaan tajua`? Oletan nyt. että olet mies ja siinä mielessä stereottyyppinen mies ettet tajua millään soveltaa saamaasi tietoa.
Ajatukseni on se, että olipa tilanne mikä tahansa, niin ainoa keino päästä tilanteesta pois (jos haluaa), on muuttaa omia rutiinejaan, haastaa itseään ja mennä tarjolle. Ei kumppani sillä tule, että kirjoittelee palstalle ja surkuttelee miten vaikea on kumppania löytää. Jos tinderista ei nappaa, niin sitten kokeilee jotain muuta. Hitto, menee vaikka kirjastoon ja ehdottaa kijrastontädeille, että järjestävät kirjastoon sinkkuiltoja, jossa on vaikka joku lukupiiri, tai muuten vain sinkut voi kokoontua vaikka leffan ääreen. Siis ihan mitä vain pitää tehdä, jotta pääsee eroon omista rutiineista. JA niitä pakkeja tulee, niistä ei pidä vetää mitään johtopäätöksiä tyyliin "en kelpaa kellekään, nyyh". Naisilta pakkeja voi tulla vaikka vain siitä syystä, että nainen juuri silloin ajatteli, että on hirveästi pyykkiä pestävänä kotona eikä näin rekisteröinyt kunnolla sitä mitä hänelle ehdotettiin, että olisi voinut vaikka vastata, että sopii, mutta vaikka ensi viikolla.
Hankkiudu eroon omista rutiineistasi, niin löydät uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, en hae mitään instababya.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap: miten niin arjessa ei tule naisia vastaan? Etkö poistu kotoasi mihinkään? Asutko jossain miesten asuntolassa? Naisia on suomessa noin puolet väestöstä, joten eiköhän niitä Oulussakin ole. Minut on eräs mies poiminut treffeille kanssaan kerran kaupasta. Emme tosin tavanneet ensimmäistä kertaa, mutta siellä mies sitten ehdotti treffejä, koska koko ajan kumminkin tunnumme törmäävään toisiimme joka paikassa ja olin jäänyt kummittelemaan hänen päähä
"Hankkiudu eroon omista rutiineistasi, niin löydät uutta."
Eli "Älä ole itsesi äläkä elä omaa elämää vaan ole joku muu ja elä sen elämää"
Voi että tämä tusina neuvo on hyvä ja auttaa kaikkia. Varmaan minunki pitäisi muuttaa pois täältä omalta maatilalta jotta saisin mies seuraa. Tai sitten en tee niin vaan elän kuten tähän asti vaikka sitten puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärräthän, että instasta löytyy myös aikuisia ihmisiä. Itse olen 40 -vuotias ja olen instassa kuten monet muutkin ikäiseni ja vanhempiakin ihmisiä sieltä löytyy. Ja eikös tässä ollut tarkoituksena etsiä/ esitellä sinulle AP uusia tapoja löytää sitä nais seuraa, kun vanhat keinot eivät kerran toimi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärräthän, että instasta löytyy myös aikuisia ihmisiä. Itse olen 40 -vuotias ja olen instassa kuten monet muutkin ikäiseni ja vanhempiakin ihmisiä sieltä löytyy. Ja eikös tässä ollut tarkoituksena etsiä/ esitellä sinulle AP uusia tapoja löytää sitä nais seuraa, kun vanhat keinot
Hei, tässä oikea AP. Tuo aiempi ei ollut minun kirjoittamani. Itsellänikin on insta (ja muut FB:n palvelut myös käytössä).
Silti en usko tuon olevan minulle sopiva tapa seuran löytämiseen. Jos ei muuta keksi niin sitten ehkä kokeilen. Tosiaan itsellänikin on aina ollut netin chateissa ja somessa sama kuin monella aiemmin kommentoineella että ihmisille joita ei tunne entuudestaan ei vain heitellä viestejä tai aleta seuraamaan ellei palvelu ole vain sitä varten (esim. twitter).
Vierailija kirjoitti:
Ei taida Oulussa kukaan seksiä saada
Kävin siellä viime vuonna enimmäkseen seksin vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko lisää? Missä kohtaa Oulua se oli? Ei tarvi osoitetta sentään antaa😄
Oletko mies vai nainen? Oliko sinulla suhde vai muu järjestely?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko lisää? Missä kohtaa Oulua se oli? Ei tarvi osoitetta sentään antaa😄
Oletko mies vai nainen? Oliko sinulla suhde vai muu järjestely?
Keskustassa. Olen nainen ja tämä oli FWB järjestely naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Paska kaupunni tosiaan.
Olis kiva saaha joltaki naiseltaki, miellään Oulun lähellä asuvalta, tähä kommenttia.
Kommentin voit saada.
Muuta käytöstäsi ja ihan itse menet mukaan, johonkin harrastukseen jossa tapaat myös naisia. Ihan varmasti tiedät, jos vaivaudut pohtimaan.
Muutathan myös ajatustasi siitä, etteivätkö naisetkin olisi ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paska kaupunni tosiaan.
Olis kiva saaha joltaki naiseltaki, miellään Oulun lähellä asuvalta, tähä kommenttia.
Kommentin voit saada.
Muuta käytöstäsi ja ihan itse menet mukaan, johonkin harrastukseen jossa tapaat myös naisia. Ihan varmasti tiedät, jos vaivaudut pohtimaan.
Muutathan myös ajatustasi siitä, etteivätkö naisetkin olisi ihmisiä.
Aika paljon sulla tuossa oletuksia. Ensinnäki et tiedä kenelle vastasit, tässä ketjussa on ollut laskujeni mukaan 4 ap:ta. Toiseksi et tiedä oikean ap:n käytöksestä mitään, etkä tämän harrastus mahdollisuuksista tai haluista. Kolmanneksi oletko ajatusten lukija kun tiedät mitä ap ajattelee naisista.
Itse jos asuisin Oulussa niin voisin vaikka ap:lle yrittää laittaa viestiä, mutta kun asun Rovaniemellä niin täältä aivan liian pitkä matka lähteä treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä inhoan näitä vinkkejä missä sanotaan "pakota itsesi sosiaaliseksi" Näin naisena voin sanoa, että jos olen vaikka koiran kanssa iltalenkillä ja random tyyppi tulee siihen pölisemään niin kyllä ärsyttää. Etenkin jos olen tullut vaikka juuri töistä, kaupasta yms. on vaan huono päivä niin en minä silloin halua jutella ja tutustua uuteen ihmiseen. Myös nuo harrastus ehdotukset ärsyttää koska mitä jos ei osaa tanssia niin mene nyt sit paritansseihin tallomaan toisen varpaita.
Ärsyttää vaan tällaiset tyhmät vinkit.
Itsensä pakottamien sosiaaliseksi ei merkitse sitä, että menee pakottamaan muut olemaan sosiaalisia kanssaan. SInä voit noin naisena opetella sanomaan sinun kanssasi juttusille tulevill
Ok, viesti meni perille. Ei oikeasti kannata ehdottaa mitään harrastusta koska se ei kelpaa kuitenkaan. Joko ei osaa tai ei edes halua oppia, joku muu on parempi siinä, maksaa liikaa, siellä on tyhmiä tyyppejä, on liian kaukana, ei kiinnosta, vääränikäisille jne. Aina löytyy syy miksi ei käy. Ei ehkä ihme ettei seuraa löydy jos asenne on tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä inhoan näitä vinkkejä missä sanotaan "pakota itsesi sosiaaliseksi" Näin naisena voin sanoa, että jos olen vaikka koiran kanssa iltalenkillä ja random tyyppi tulee siihen pölisemään niin kyllä ärsyttää. Etenkin jos olen tullut vaikka juuri töistä, kaupasta yms. on vaan huono päivä niin en minä silloin halua jutella ja tutustua uuteen ihmiseen. Myös nuo harrastus ehdotukset ärsyttää koska mitä jos ei osaa tanssia niin mene nyt sit paritansseihin tallomaan toisen varpaita.
Ärsyttää vaan tällaiset tyhmät vinkit.
Itsensä pakottamien sosiaaliseksi ei merkitse sitä, että menee pakottamaan muut olemaan sosiaalisia kanssaan. SInä voit noin naisena
"Ok, viesti meni perille. Ei oikeasti kannata ehdottaa mitään harrastusta koska se ei kelpaa kuitenkaan. Joko ei osaa tai ei edes halua oppia, joku muu on parempi siinä, maksaa liikaa, siellä on tyhmiä tyyppejä, on liian kaukana, ei kiinnosta, vääränikäisille jne. Aina löytyy syy miksi ei käy. Ei ehkä ihme ettei seuraa löydy jos asenne on tuo."
Kenelle ja mihin viestiin vastasit tuon kun edellinen viesti oli leikkaantunut pois?
Auttaisiko asiaa jos apn muokkaisi itseään ja alkaisi sosiaalisemmaksi ja avartaisi maailmaansa.
N. 38
Kyllä se ainakin sillon kun FB tuli saataville oli stalkkerin ja häirikön merkki jos otti yhteyttä ihmisiin joita ei oikeassa maailmassa tuntenut. Itse ainakin blokkaan kaikenmaailman viestittelijät joita en tunne.