Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin eilen klo 19 nukkumaan ja heräsin virkeänä klo 8. En kaipaa enää nuoruusvuosia jolloin uutena vuotena oli sosiaalinen pakko bilettäää

Vierailija
01.01.2024 |

Ensin jonkun kämpillä kaljaa ja nakkeja,sitten pihalle ampumaan raketteja tai no yksi ampui ja muut juoksi karkuun. Tai  täpötäydessä yökerhossa kengät kiinni tanssilattiassa,sitten umpijäässä taksijonossa.Aamulla tili tyhjä ja krapula.

Ei kiitos enää ikinä!

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo aika oli kivaa silloin kun sitä oli. Nyt en enää kaipaa bilettämistä. Toki olen raskaanakin että en nyt voisikaan juoda alkoholia. Mutta mielellä vietän myös seuraavat uudet vuodet rauhallisissa merkeissä ja ajoissa nukkumaan. 

No varmasti vaikuttaa se että ikää tulee lisää. Kuka nyt edes bilettäisi niinkuin nuorena?

Vierailija
62/65 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä aikuistumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole samanlainen ollut. Ihmettelen näitä tyyppejä että pakko kehuskella nuoruuden ryyppybileillä tms,noloa:D toikin että pakko tehdä jotakin sosiaalista kertoo ihmisen aivotoiminnan puutteesta. Onneksi olin kiltti tyttö vaikka te himobilettäjät pidittekin nössönä,luuserina yms. Nyt 20 vuotta myöhemmin huomaa keille on maistunut "ryyppy" ja tupakka,ihan ikäistään vanhemman näköisiä+ lihoaminen kun mättöä vedetty vuosien saatossa enemmän kuin laki sallii:D joillakin monta lasta ja vieläpä eri miehille tai tositepäin miehellä eri naisille tehty lapsia.

Vierailija
64/65 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa katkerilta kommenteilta. Jokainen kai vietää pyhänsä kuinka itse haluaa. Outoa, jos toisten valinta esim juoda alkoholia ja viettää aikaa ystävien kanssa jotenkin vaivaa teitä.

Vierailija
65/65 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa ollut väsynyt kun 13h unet. Hyvää tätä vuotta 2024  😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä