Kävin eilen klo 19 nukkumaan ja heräsin virkeänä klo 8. En kaipaa enää nuoruusvuosia jolloin uutena vuotena oli sosiaalinen pakko bilettäää
Ensin jonkun kämpillä kaljaa ja nakkeja,sitten pihalle ampumaan raketteja tai no yksi ampui ja muut juoksi karkuun. Tai täpötäydessä yökerhossa kengät kiinni tanssilattiassa,sitten umpijäässä taksijonossa.Aamulla tili tyhjä ja krapula.
Ei kiitos enää ikinä!
Kommentit (65)
Menin nukkumaan noin klo 2 ja heräsin noin 9:15, hyvin nukuin, eikä ole krapulaa kun en käytä alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin ja tykkään kyllä bilettää edelleen. Nykyään se biletys on vaan sellaista, että menee johonkin sellaiseen baariin, jossa voi istua ja jutella ja juo maksimissaan muutaman annoksen, että jaksaa aamupäivällä herätä viettämään päivää lasten kanssa hyvävointisena. Nuorena oli oikeasti ihanaa mennä yökerhoihin, tanssia pilkkuun asti ja lähteä vielä jatkoillekin. Oli jännittävää herätä eri paikoista. Eli joo, kyllä mä välillä haaveilen siitä entisestä huolettomasta nuoruudestani ja siitä, ettei tullut krapuloita. Mutta sitten ajattelen, miten kivaa mun elämä on nykyään ja olen tyytyväinen.
Oliko siis myös juhlien jälkeen seksiä niiden hauskojen ja komeiden poikien kanssa? 😳
En ole ikinä käynyt baareissa uutena vuotena. On oltu aina perheen kanssa. Sitten kun alettiin seurustella oltiin edelleen jommankumman kotona siihen asti kun muutettiin yhteen. Useimmiten miehen. jonka kotipaikka on maaseudulla. En ole menettänyt mitään. Nykyään valvon jos valvotuttaa mutta ihan telkkaria katsellen vaan.
Nukkumaan klo 19?
En minäkään jaksaisi missään baarissa riekkua, mutta kotona oli mukava selvänä syödä nakkeja ja ampua ja katsella raketteja.
Jos se ihan niin kauheeta olis ollu tuskin olisit suostunu
Juu, en piittaa itsekään tapajuhlimisesta. Jos kävisin bilettämässä, kävisin oikeastaan vain pistäytymässä. Ei ole tarvetta käydä missään.Alkoholiongelmaa on suvussa jonkin verran. Se näkyy juuri olettamisena miten kuuluu juhlia. Muusta kun ei oikein tiedetä. Teininä oli kamalaa. Kaikkia vaan kiinnosti mihin olen menossa juhlimaan. Lapsuudenystäväni kertoili alaikäisenä bilekokemuksiaan miten heräsi omissa oksennuksissaan paita lainaloihin rullautuneena. Ja ei mitään muistikuvia. Minua säälitti. Ja ihmetytti, että pitäisikö siis minunkin olla noin, että kelpaisin sukulaisilleni.
Oletko ap kipeä tai jotain? Kello seitsemän nukkumaan kuulostaa tosi aikaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Jos se ihan niin kauheeta olis ollu tuskin olisit suostunu
Siis eihän se toki nuorena ollut. Silloin oli hauskaa juosta kirkuen karkuun kännisten raketteja ja kiskoa ylihintaisia drinkkejä yökerhossa jossa oltiin kuin sillit suolassa.
Mutta ei tuollaista menoa jaksa vuosikymmeniä putkeen. A.P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin ja tykkään kyllä bilettää edelleen. Nykyään se biletys on vaan sellaista, että menee johonkin sellaiseen baariin, jossa voi istua ja jutella ja juo maksimissaan muutaman annoksen, että jaksaa aamupäivällä herätä viettämään päivää lasten kanssa hyvävointisena. Nuorena oli oikeasti ihanaa mennä yökerhoihin, tanssia pilkkuun asti ja lähteä vielä jatkoillekin. Oli jännittävää herätä eri paikoista. Eli joo, kyllä mä välillä haaveilen siitä entisestä huolettomasta nuoruudestani ja siitä, ettei tullut krapuloita. Mutta sitten ajattelen, miten kivaa mun elämä on nykyään ja olen tyytyväinen.
Oliko siis myös juhlien jälkeen seksiä niiden hauskojen ja komeiden poikien kanssa? 😳
Joskus oli, mutta useammin ei. Ihan kaveriporukalla lähdettiin jatkoille joidenkin muiden joko ennestään tuntemiemme tai tuntemattomien luokse. Saatettiin tyttöporukalla lähteä joidenkin vieraiden tyttöjen luokse.
Jos olisin valveilla vain 11 tuntia päivässä, en kyllä ehtisi tekemään juuri mitään. Kyllä 7-8 tunnin unet pitäisi riittää terveelle ihmiselle.
Tolkuttoman pitkät yöunet voivat muuten olla merkki uniapneasta, jossa itse asiassa ei nukuta hyvin, vaan unet venyvät koska on koko ajan yliväsynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun rumien ja tyhmien.
Klo 19 nukkumaan? Erikoinen unirytmi!
Ihan normaalia että 30v ei moinen enää kiinnosta. Sannuli on tietenkin asia erikseen.
Miksi menet noin aikaisin nukkumaan? Oletko kipeänä?
Kävin nukkumaan 00.30 ja heräsin 6.30 virkeänä.
Minä olen nuori ja "parhaassa bileiässä" mutta vietin uuden vuoden rauhallisesti enimmäkseen kotona. Serkun kanssa käytiin kuvia ottamassa raketeista ja ajelemassa pieni lenkki mutta loppuilta meni kotona kokkaillessa herkkuruokaa ja areenaa katsellen. Nukkumaan menin vasta klo 1 kun naapurit ampuivat raketteja takapihalla mutta krapulaa ei ole ja univelat on nukuttu pois. Tänään siivoan joulukoristeet pois ja laitan kämpän järjestyksen uusiksi ja laitan kaiken kuntoon arkea varten.
Mä oon kade sun kyvystä nukkua 11 tuntia! Miten tuo opitaan?
Laitoin korvatulpat korviin ja menin kymmeneltä nukkumaan. Heräsin kahdeksalta. En tiennyt vuoden vaihtumisesta yhtään mitään. Ilmeisesti pakkanen hyydytti isoimmat paukutteluhalut ja vuosi vaihtui vähemmällä melusaasteella. Miksi muuten uutta vuotta pitää juhlia roskaamalla (ilotulitteet) ja melusaasteella?
Muistan nuo ajat. Vappuna oli PAKKO bailata. Juhannuksena oli PAKKO bailata.Uutena vuotena oli PAKKO bailata. Muuten oli jengipetturi ja ties mikä. Että "ethän sinä nyt kotona yksin ole vaan lähdetään Veskulle juomaan". Ja jos ei halunnut olla sosiaalinen hylkiö,myöntyi.
Nyt viisikymppisenä on hyvä,kun kukaan ei enää jaksa tai on sitten töissä.