Mies läpsäisi minua jurrissa
viime yönä, tuli vähän riitaa.
Mies on nyt katuvainen mutta itse täysin shokissa.
Tuore suhde. Miten eteenpäin?
Kommentit (61)
Jos oli vain avokämmenellä, niin oli vain pieni opastus. Eli ei hätää.
Joopa joo. Mies on shokissa, mutta entä sinä itse? Mitä sinä tunnet? Vain sinä itse määrität omat rajasi.
Meillä oli eksän kanssa kotikurisuhde ja monesti sain ihan remmistä jos olin mokannut.
Itselle tuo on kyllä aikamoinen punainen lippu. Ehkä nyt oli pieni läpsäisy, mutta entä sit kun tulee riitaa seuraavaksi. Sitten tulee nyrkistä? Ja sitten mies taas katuu ja lässyttää sut puolelleen ja sit taas riidellään ja sit tulee potkuja...
Lähde, kun vielä pystyt.
Riippuu mihin läpsäisi ja kuinka hyvältä se tuntui. Naamalle läpsäisy ei nappaa mutta pyllylle piiskaaminen käy
Vierailija kirjoitti:
Itselle tuo on kyllä aikamoinen punainen lippu. Ehkä nyt oli pieni läpsäisy, mutta entä sit kun tulee riitaa seuraavaksi. Sitten tulee nyrkistä? Ja sitten mies taas katuu ja lässyttää sut puolelleen ja sit taas riidellään ja sit tulee potkuja...
Lähde, kun vielä pystyt.
Väkivalta pahenee aina. Se mikä alkaa luunapilla päättyy lopulta siihen, että mies jahtaa naista kirves kädessä, jollei nainen tajua laittaa peliä poikki ja mennä turvakotiin. Väkivaltainen ihminen ei koskaan saa kylliksi väkivallasta ja janoaa aina vain kovempa väkivaltaa.
olisko itsetunto ongelmia. muistan kerran kun oppilas läpsäisi minua koulussa kun heitin pientä häneen kohdistuvaa huumoria. tämmöisten tyyppien kanssa ei kannata kavereerata jos ei voi olla oma itsensä
Humalassa exällä pimeni pari kertaa, katse oli täysin tyhjä ja painoi minua hartioista sänkyä vasten. Oli riitaa enkä itse ollut todellakaan syytön. Mutta jos tuoreessa suhteessa riidellään ja läpsitään kännissä, niin juoksisin ja lujaa. Voit vielä päättää suhteen helposti, vuosien kuluttua se on paljon vaikeampaa.
No kännissä nyt sattuu kaikenlaista. Tuskin sinäkään syytön olit tilanteessa?
Kannattaa mennä eteenpäin.
Koko maailmani romahti sillä hetkellä, kun mies läpsäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde, kun vielä pystyt.
Väkivalta pahenee aina. Se mikä alkaa luunapilla päättyy lopulta siihen, että mies jahtaa naista kirves kädessä, jollei nainen tajua laittaa peliä poikki ja mennä turvakotiin. Väkivaltainen ihminen ei koskaan saa kylliksi väkivallasta ja janoaa aina vain kovempa väkivaltaa.
Eipä tuota nyt ihan noinkaan voi sanoa.
Mutta jos alkuvaiheessa on tarvetta läpsiä niin ei ennusta hyvää.
Ap luottakoon omaan shokkireaktioonsa ja ottakoon jalat alle. Alussa se on helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Pieni läpsäisy on vain rakkauden merkki.
Paskan marjat !
Kannattiko vittuilla ja nalkuttaa. Tällä kertaa sillä oli tuommoinen vaikutus. Ihannitseäsi saat syyttää kun tuon aiheuttaa. Ja kyllä nainen on vastuussa aiheuttamistaan ongelmista
Mitäs taas haukuit ja arvostelit miestäsi. Sen te naiset osaatte.
Vierailija kirjoitti:
Jos oli vain avokämmenellä, niin oli vain pieni opastus. Eli ei hätää.
Päinvastoin, lähde suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Koko maailmani romahti sillä hetkellä, kun mies läpsäisi.
Mihin se maailma romahti? Siihenkö, että jouduit kokemaan vähän epämukavuutta? Täytyy sanoa varoituksen sana, että jos joskus hankit lapsia niin epämukavuutta on tiedossa runsaasti lisää.
JATKUU ne läpsimiset, seuraavalla kerralla taas..Vaikka lopettais juomisenkin, jatkuu.
Pieni läpsäisy on vain rakkauden merkki.