Mies läpsäisi minua jurrissa
viime yönä, tuli vähän riitaa.
Mies on nyt katuvainen mutta itse täysin shokissa.
Tuore suhde. Miten eteenpäin?
Kommentit (61)
Lähde, humalatila ei ole puolustus väkivallalle.
Meillä eilen sama, että sain turpaan mieheltäni. Johtui siitä, kun en antanut "annelia" hänelle.
-Pekka
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok, ei ole iso asia
Onkohan eksynyt palstalle taas niitä, joiden uskonto alistaa naista ?
Tästä eteen päin siten, että ei enää koskaan läpsäise sinua. Se on täysin sinun päätettävissä, miten sen toteutat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli eksän kanssa kotikurisuhde ja monesti sain ihan remmistä jos olin mokannut.
Mikä on kotikurisuhde?
Vierailija kirjoitti:
Tästä eteen päin siten, että ei enää koskaan läpsäise sinua. Se on täysin sinun päätettävissä, miten sen toteutat.
Sanot että laittaa läpsäyskäden pöllille ja lyö sitä lekalla. Jos vetää käden pois niin ei sitoudu läpsäisyistä luopumiseen eikä silloin kannata jatkaa suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselle tuo on kyllä aikamoinen punainen lippu. Ehkä nyt oli pieni läpsäisy, mutta entä sit kun tulee riitaa seuraavaksi. Sitten tulee nyrkistä? Ja sitten mies taas katuu ja lässyttää sut puolelleen ja sit taas riidellään ja sit tulee potkuja...
Lähde, kun vielä pystyt.
Väkivalta pahenee aina. Se mikä alkaa luunapilla päättyy lopulta siihen, että mies jahtaa naista kirves kädessä, jollei nainen tajua laittaa peliä poikki ja mennä turvakotiin. Väkivaltainen ihminen ei koskaan saa kylliksi väkivallasta ja janoaa aina vain kovempa väkivaltaa.
Suurin osa meistä on joskus saanut luunapin tai tukkapöllyä, mutta hyvin harva on saanut kirveestä.
Vaihtoehto on että vannotat että oli viimeinen kerta . Joko lähdet heti tai sitten mies opettelee hillitsemään nyrkkinsä . Minä kerron aina heti suhteen alussa että yksikin kerta on liikaa , ei ole tullut yllätyksiä .
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehto on että vannotat että oli viimeinen kerta . Joko lähdet heti tai sitten mies opettelee hillitsemään nyrkkinsä . Minä kerron aina heti suhteen alussa että yksikin kerta on liikaa , ei ole tullut yllätyksiä .
Jokainen kunnon mies ja nainen tajuaa tuon sanomattakin. Onneksi kohdalleni on sattunut vain fiksuja kumppaneita, koskaan ei ole kukaan käyttäytynyt väkivaltaisesti. Ikää yli 50 v.
Miksi tuosta läpsäisystä on tehty tuollainen tabu? Muutama ilkeä sana satuttaa paljon enemmän kuin pieni läpsy.
Kerrataan. Et salli nipistelyä,mollaamista,kiusaamista tai mitään muutakaan hyvinvointiasi uhkaavaa käytöstä. Nouset ylös. Estät yhteystiedon kaikilta alustoilta. Ettekä vastaa tuntemattomasta lähteistä tuleviin yhteydenottoihin.
Minä lähtisin suhteesta välittömästi. Mutta moni muu on jäänyt suhteeseen, eikä ole täällä enää katumassa päätöstään.
Jos mies hakeutuisi oma aloitteisesti hoitoon, voisin harkita asiaa myöhemmin Riski jäisi kuitenkin taustalle.
Kannattaa lähteä. Aikoinaan ex-mies kerran väsyneenä ja pienessä humalassa löi minua. Tajusin jälkikäteen, ettei hän ollut niin pahoillaan itse lyömisestä, vaan siitä, että kaverinsa näki tapahtuman. Myöhemmin mies kyllä hillitsi itsensä, mutta vuosien suhde oli täynnä henkistä ja taloudellista väkivaltaa. Ilmeisesti yhteentörmäysten välttämiseksi ex-mies puuhasteli selkäni takana kaikenlaista sen sijaan, että olisimme yhdessä tehneet perhettämme koskevat päätökset. Olimme tukiverkottomia pienten lasten vanhempia, joten minulla ei ollut aikaa eikä energiaa vahtia hänen puuhiaan.
Toki ap:n mies voi oikeasti ottaa opikseen, mutta suhtautuisin aika skeptisesti suhteen jatkamiseksi. Vaikka fyysinen väkivalta ei jatkuisikaan, väkivalta voi jatkua erilaisissa muodoissa. Ei kumppaniaan arvostava puoliso läpsi toista minkään syyn vuoksi.
Haluatko juovan jurrimiehen joka läpsyttelee. Vai voiko siitä irtautua.
Rakkautta se vain on kun mies välillä vähän läimäyttelee naistaan. Eihän se ollut väkivaltaa, jos ei edes nyrkillä lyönyt.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lähteä. Aikoinaan ex-mies kerran väsyneenä ja pienessä humalassa löi minua. Tajusin jälkikäteen, ettei hän ollut niin pahoillaan itse lyömisestä, vaan siitä, että kaverinsa näki tapahtuman. Myöhemmin mies kyllä hillitsi itsensä, mutta vuosien suhde oli täynnä henkistä ja taloudellista väkivaltaa. Ilmeisesti yhteentörmäysten välttämiseksi ex-mies puuhasteli selkäni takana kaikenlaista sen sijaan, että olisimme yhdessä tehneet perhettämme koskevat päätökset. Olimme tukiverkottomia pienten lasten vanhempia, joten minulla ei ollut aikaa eikä energiaa vahtia hänen puuhiaan.
Toki ap:n mies voi oikeasti ottaa opikseen, mutta suhtautuisin aika skeptisesti suhteen jatkamiseksi. Vaikka fyysinen väkivalta ei jatkuisikaan, väkivalta voi jatkua erilaisissa muodoissa. Ei kumppaniaan arvostava puoliso läpsi toista minkään syyn vuoksi.
Patriarkaatti sortaa meitä naisia monilla eri tavoilla. On mm. fyysistä väkivaltaa, psyykkistä väkivaltaa, digitaalista väkivaltaa, taloudellista väkivaltaa ja synnytysväkivaltaa.
Jätä se. Pahenee vaan. Olen todistanut tämän niin moneen kertaan tuntemieni naisten (äkkia laskettuna 4) kohdalla. Seurustelin kaverin kanssa, joka heitteli kenkiä seinille ja kerran löi nyrkillä seinään. Sen jälkeen hän siirtyi uhkailuun. Onneksi erosin hänestä ennenkuin mitään kauheaa ehti tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselle tuo on kyllä aikamoinen punainen lippu. Ehkä nyt oli pieni läpsäisy, mutta entä sit kun tulee riitaa seuraavaksi. Sitten tulee nyrkistä? Ja sitten mies taas katuu ja lässyttää sut puolelleen ja sit taas riidellään ja sit tulee potkuja...
Lähde, kun vielä pystyt.
Väkivalta pahenee aina. Se mikä alkaa luunapilla päättyy lopulta siihen, että mies jahtaa naista kirves kädessä, jollei nainen tajua laittaa peliä poikki ja mennä turvakotiin. Väkivaltainen ihminen ei koskaan saa kylliksi väkivallasta ja janoaa aina vain kovempa väkivaltaa.
Suurin osa meistä on joskus saanut luunapin tai tukkapöllyä, mutta hyvin harva on saanut kirveestä.
Ai puolisoltaan? Millaisissa parisuhteissa ihmiset oikein elävät?
Mikä on kotikurisuhde?