Mies läpsäisi minua jurrissa
viime yönä, tuli vähän riitaa.
Mies on nyt katuvainen mutta itse täysin shokissa.
Tuore suhde. Miten eteenpäin?
Kommentit (61)
Todellisen alfan merkki, että pitää naisensa kurissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lähteä. Aikoinaan ex-mies kerran väsyneenä ja pienessä humalassa löi minua. Tajusin jälkikäteen, ettei hän ollut niin pahoillaan itse lyömisestä, vaan siitä, että kaverinsa näki tapahtuman. Myöhemmin mies kyllä hillitsi itsensä, mutta vuosien suhde oli täynnä henkistä ja taloudellista väkivaltaa. Ilmeisesti yhteentörmäysten välttämiseksi ex-mies puuhasteli selkäni takana kaikenlaista sen sijaan, että olisimme yhdessä tehneet perhettämme koskevat päätökset. Olimme tukiverkottomia pienten lasten vanhempia, joten minulla ei ollut aikaa eikä energiaa vahtia hänen puuhiaan.
Toki ap:n mies voi oikeasti ottaa opikseen, mutta suhtautuisin aika skeptisesti suhteen jatkamiseksi. Vaikka fyysinen väkivalta ei jatkuisikaan, väkivalta voi jatkua erilaisissa muodoissa. Ei kumppaniaan arvostava puoliso läpsi toista minkään syyn vuoksi.
Patriarkaatti sortaa meitä n
Voisitko antaa minulle sen mystisen patriarkaatin yhteystiedot? Näin miehenä en ole koskaan törmännyt tähän vaikka olen etsinytkin sitä. Tarvitsisiin pikkuhiljaa elämääni etuja...
Olis ihan nou-nou mulle. Aina matalampi kynnys läpsäistä uudelleen ja vähän lujempaa. Asiat selvitetään puhumalla ei väkivallalla.
Jättäisin heti, rikosilmoitus myös.
Mutta jotenkin samaan aikaan on ihan ok kun akat läpsivät ukkoja...
Vierailija kirjoitti:
Mutta jotenkin samaan aikaan on ihan ok kun akat läpsivät ukkoja...
Se on ihan eri asia jos feministi voimaantuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lähteä. Aikoinaan ex-mies kerran väsyneenä ja pienessä humalassa löi minua. Tajusin jälkikäteen, ettei hän ollut niin pahoillaan itse lyömisestä, vaan siitä, että kaverinsa näki tapahtuman. Myöhemmin mies kyllä hillitsi itsensä, mutta vuosien suhde oli täynnä henkistä ja taloudellista väkivaltaa. Ilmeisesti yhteentörmäysten välttämiseksi ex-mies puuhasteli selkäni takana kaikenlaista sen sijaan, että olisimme yhdessä tehneet perhettämme koskevat päätökset. Olimme tukiverkottomia pienten lasten vanhempia, joten minulla ei ollut aikaa eikä energiaa vahtia hänen puuhiaan.
Toki ap:n mies voi oikeasti ottaa opikseen, mutta suhtautuisin aika skeptisesti suhteen jatkamiseksi. Vaikka fyysinen väkivalta ei jatkuisikaan, väkivalta voi jatkua erilaisissa muodoissa. Ei kumppaniaan arvostava puoliso läpsi toista minkään syyn vuoksi.
Kerron esimerkin. Olen nainen ja minulle on sanottu työhaastattelussa, ettei minua palkata, koska olen raskaana ja raskaana olevista aiheutuu työnantajalle kamalasti kuluja. Tämä tapahtui 10 vuotta sitten ja olin haastattelussa suureen firmaan, jossa oli pula alani koulutetuista työntekijöistä. Kuinka monelle miehelle on näin sanottu tai jätetty palkkaamatta, koska mies on ikäluokkaa 25-45?
Vierailija kirjoitti:
Nainen on vähän kuin kuvaputkitelevisio, sitä pitää aina välillä vähän nyrkillä humauttaa että se toimii hetken.
Vuoden 2024 paras viesti on tässä vaikka nyt on vasta ensimmäinen tammikuuta.
Tämmöset jännämiehet ne naisia kiinnostaa. Kiltti ja kunnollinen mies ei missään nimessä kelpaa niin sit sitä joutuu toimimaan jänniksen nyrkkeilysäkkinä
Vierailija kirjoitti:
Kerron esimerkin. Olen nainen ja minulle on sanottu työhaastattelussa, ettei minua palkata, koska olen raskaana ja raskaana olevista aiheutuu työnantajalle kamalasti kuluja. Tämä tapahtui 10 vuotta sitten ja olin haastattelussa suureen firmaan, jossa oli pula alani koulutetuista työntekijöistä. Kuinka monelle miehelle on näin sanottu tai jätetty palkkaamatta, koska mies on ikäluokkaa 25-45?
Eikö se sitten pidä paikkaansa, että raskaudesta aiheutuu isoja kuluja?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs taas haukuit ja arvostelit miestäsi. Sen te naiset osaatte.
Venäläiseltä mieheltä ei nyt kysytty mitään. Teillä on siellä ihan omat tavat.
Oliko valkoinen mies, jos oli jätä se SIKA!!!
Mutta jos oli etninen mies, niin kuuluu kulttuuriin ja pitää ymmärtää!!!
-Suvi feministilaktoovomunatonfemakko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli eksän kanssa kotikurisuhde ja monesti sain ihan remmistä jos olin mokannut.
Mikä on kotikurisuhde?
Minulla alkoi seisomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se sitten pidä paikkaansa, että raskaudesta aiheutuu isoja kuluja?
Työntekijöiden vaihtuminen aiheuttaa kuluja. Sukupuolen perusteella syrjiminen on rasismia ja laitonta. Mies ei koskaan joudu tällaiseen tilanteeseen. Pienen lapsen isältä ei myöskään kysellä kuka lasta hoitaa, jos lapsi sairastuu. Pienten lasten äidit ovat heikoilla työelämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselle tuo on kyllä aikamoinen punainen lippu. Ehkä nyt oli pieni läpsäisy, mutta entä sit kun tulee riitaa seuraavaksi. Sitten tulee nyrkistä? Ja sitten mies taas katuu ja lässyttää sut puolelleen ja sit taas riidellään ja sit tulee potkuja...
Lähde, kun vielä pystyt.
Väkivalta pahenee aina. Se mikä alkaa luunapilla päättyy lopulta siihen, että mies jahtaa naista kirves kädessä, jollei nainen tajua laittaa peliä poikki ja mennä turvakotiin. Väkivaltainen ihminen ei koskaan saa kylliksi väkivallasta ja janoaa aina vain kovempa väkivaltaa.
Suurin osa meistä on joskus saanut luunapin tai tukkapöllyä, mutta hyvin harva on saanut kirveestä.
Ne jotka saaneet kirveestä ovat hautausmaalla tai krematorion kautta muualla.
Kehotan vakavasti harkitsemaan sianjättöä! Kerran " läpsäissyt" tulee melkoisella varmuudella tekemään sen toistekin, tästä löytyy (ihan omassa lähipiirissäkin) lukemattomia tapauksia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselle tuo on kyllä aikamoinen punainen lippu. Ehkä nyt oli pieni läpsäisy, mutta entä sit kun tulee riitaa seuraavaksi. Sitten tulee nyrkistä? Ja sitten mies taas katuu ja lässyttää sut puolelleen ja sit taas riidellään ja sit tulee potkuja...
Lähde, kun vielä pystyt.
Väkivalta pahenee aina. Se mikä alkaa luunapilla päättyy lopulta siihen, että mies jahtaa naista kirves kädessä, jollei nainen tajua laittaa peliä poikki ja mennä turvakotiin. Väkivaltainen ihminen ei koskaan saa kylliksi väkivallasta ja janoaa aina vain kovempa väkivaltaa.
Suurin osa meistä on joskus saanut luunapin tai tukkapöllyä, mutta hyvin harva on saanut kirveestä.
Ne jotka saaneet kirveestä ovat hautausmaalla tai krematorion kautta muualla.
Näitä kirvesmur-han kokeneita lienee sitten valtava määrä.
Rakkaudesta se hevonenkin potkii ja mies naista nyrkillä kolhii.