Yritän tapailla tyhmää miestä
Hei, tällainen tilanne:
tapasin mukavan oloisen miehen. Oltiin ensin soiteltu ja viestitetty.
käytiin syömässä ja oli ihan mukavaa, ja mies on hyvän näköinen.
seuraavat treffit oli tapaninpäivänä. Käytiin ostoskeskuksessa, käveltiin ulkona ja syötiin Hesessä. Kun olin ranskalaisten puolivälissä syömässä, mies toteaa että hänen tekee mieli tupakkaa. Lähtee sitten ostamaan tupakat ja käy polttamassa. Minä join silloin kahvia.
huomautin hänelle siitä, että on höperöä, että lähtee keskenkaiken tupakoimaan. Hän ei tiennyt että niin ei voi tehdä.
ei sovittu sitten toisia treffejä. Myöhemmin puhelimessa kysyi, että tulisiko käymään ja suostuin.
ihan mukava tutustua ja nähdä kuinka hän asuu, en tiedä muutakuin että äitinsä kanssa ja että on Maajussi.
minulla kuitenkin hajosi auto, enkä pääse menemään. Hän tuli sitten käymään luonani uudenvuoden aattona. Ensin oli vaikea saada hänestä irti, että mihin aikaan hän tulee, odotin siis noin 21. Hän ei voinut itse kertoa minulle ennenkuin soitin. Sanoi olevansa jo matkalla, totesin että ok, olet siis klo 20 suunnilleen täällä. Miestä ei näy ei kuulu. Soitin. Oli RUOKAOSTOKSILLA kaikessa rauhassa. Ok, on siis sittenkin klo 21. Luonani.
tuli 21.30.
kysyin mikä homma tämä nyt oli, niin sanoi ettei ehtinyt kertoa puhelimessa että tulee myöhemmin. Siis sen jälkeen kun olin hänelle todennut että tulet siis klo 20.
voit aikuisena miehenä lähettää tekstarin perään, jos joku info menee väärin, totesin.
Syötiin. Ehdotti puolta tuntia ennen kahtatoista, että mennään kävelylle. Minä tyhmä suostuin. Vaikka otin paksummat hanskat käsiä alkoi palella. Hän kehuskeli omilla paksummilla nahkaisillaa hanskoillaan.
katottiin raketit ja sain lukuisia kertoja kuulla kuinka ihmiset tuhlaa järkyttäviä määriä rahaa raketteihin.
menin lopulta sisälle, hän lähti johonkin haahuilemaan tietä pitkin. Keitin vielä glögiä lämmikkeeksi. Juotiin sitä ja särjettiin pähkinöitä. Hän kehuskeli jossakin vaiheessa kuinka iso kahvipannu heillä on kotona verrattuna minun mini kahvipannuun. ????
sitten kertoi myös tietoiskun että minun asunnossa vetää, eikä hän ikinä, ikinä muuta tänne.
kiva toki tietää, mutta onneksi ei kukaan ole kysynytkään, totesin.
Sitten hän arvosteli koulutusta johon olen hakenut. Työkkärin koulutus, työllistyisi suoraan yritykseen, 2500/kk. Olen nyt osa-aika duunissa mikä ei oikein elätä.
myöhemmin minua huvitti, että näinköhän helpolla hän aikoo minusta vaimon tehdä itselleen, ikuisiksi ajoiksi navettaan auttamaan, huonoilla tuloilla.
Mutta sitten tosiaan älysi lähteä kun ilmoitin asian suoraan. Halasi eteisessä.
mitä mieltä väki on? Itseäni vähän turhauttaa.
Kommentit (64)
Niin, hänellä oli juoppo isä, joka kuoli pari vuotta sitten. Nuorempi kahdesta veljestä. Joutui koulukiusatuksi, mm. Lukihäiriö ym.
mun mielestä on oikeasti tyhmä silleen et älykkyys 95 tms. Mutta pärjää kyllä. Ei kaikkien tarvii olla neroja, se ei takaa onnellista elämää.
hiljainen on kun isänsä aina haukkui aiheettomasti.
olen pyrkinyt antamaan palautetta heti kun on tehnyt typeriä.
miten tämä aikuinen mies muuten oppisi.
paljon on kokemattomuutta elämästä, ja ainaista maatilalla työskentelyä hänellä.
en vaan tiedä jaksanko minä aikuista miestä alkaa opettamaan.
No tuota noin, olette molemmat aikamoisia pöllökössejä. Kannattaa opetella kirjoittamaan. 🥱😴
Ei kai väkisin kannata yrittää, jos ei jotenkin vaan toimi. Haluatko savuttoman. Vai mikä tilanne.
Haluan tavallisen miehen. Sellaisen mistä tulee hyvä ja iloinen olo, eikä tälläinen epävarma ja väsynyt olo.
hän tuntuu olevan energiasyöppö. Eikä tule turvallinen ja vapaa olo tämän seurassa juuri tuon arvaamattomuuden takia.
savuttomuus on kyllä parempi piirre kuin tupakointi, mutta hänellä oli tupakointiin epämääräinen selitys: polttaa fiiliksen mukaan. 1-20 päivässä. En kyllä usko että menisi vain yksi päivässä, jos kesken ruokailun pitää mennä tupakalle
ap
Voi kiesus, toivottavasti mies löytää hellän naisen rinnalleen. Ap kuullostaa karmivalta. Jos treffailuvaiheessa toteaa miehen olevan tyhmä, mikähän nimittelyvaihe on vuoden tai viiden vuoden päästä. Ei hyvää päivää....🙄
Vierailija kirjoitti:
Olkoon tämä sinulle opiksi. Vedä toppahanskat käteen, kun lähdet tapailemaan tyhmää miestä.
Kiitos tämä on hyvä!
pidetään mielessä.heh.
Vierailija kirjoitti:
Voi kiesus, toivottavasti mies löytää hellän naisen rinnalleen. Ap kuullostaa karmivalta. Jos treffailuvaiheessa toteaa miehen olevan tyhmä, mikähän nimittelyvaihe on vuoden tai viiden vuoden päästä. Ei hyvää päivää....🙄
Hellän ja tyhmän, tarkoitat varmaan.🤔
ei vaan, kyllähän tosiasiat on tunnustettava,
t.ap
Ap vaikuttaa kyllä tosi rasittavalta ihmiseltä. Eihän tuossa miehen kaupassa käymisessäkään ollut mitään ihmeempää. Tarviiko se sinun luo aika olla just sekunnilleen. Aika kontrolloiva olet
Vaikutatte molemmat olevanne jostain kehitysvamma-asubtolasta.
Sovitte siis hyvin toisillenne.
Monia outoja juttuja kyllä ap:n selostuksessa, mm. tuo kahvipannujuttu, mitä ihmettä. Muusta puhumattakaan. Näillä lähtötiedoilla täytyy sanoa, että aika erikoinen tapaus. Itse en siis ole koskaan edes seurustellut, mutta tuntuu että kyseisellä tyypillä ei ole oikein käytöstavat hallussa.
Mun mielestä on kohteliasta ilmoittaa toiselle matalalla kynnyksellä muutoksista, vaikka viestillä perään jos vaan pystyy.
hän antoi minun olla siinä uskossa että tulee klo 20. Ei tullut, soitan ja sitten kertoo olevansa kaupassa puolessavälissä matkaa.
Kertoo olevansa klo 21 jälkeen paikalla. Tulee klo 21.30. Se nyt ei ollut niin paha, mutta olin siinä käsityksessä, että hän iltanavetan jälkeen tulee heti, eikä jää mihinkään kaupoille pyörimään
siis kaupoilla olisi ehtinyt ehkä pyöriä siinä päivällä, aamunavetan jälkeen??
Nytkun tarinan sankari saa luettua hänestä kirjoitetun, niin epävarmasta (typerästä) landepaukusta kuoriutuu kunnon ääshole ja kiusaaja. Ap antaa todella yksinkertaisen kuvan itsestään, eli valmis uhrin asemaan.
Ei uskoisi että 2024.
Vierailija kirjoitti:
Niin, hänellä oli juoppo isä, joka kuoli pari vuotta sitten. Nuorempi kahdesta veljestä. Joutui koulukiusatuksi, mm. Lukihäiriö ym.
mun mielestä on oikeasti tyhmä silleen et älykkyys 95 tms. Mutta pärjää kyllä. Ei kaikkien tarvii olla neroja, se ei takaa onnellista elämää.hiljainen on kun isänsä aina haukkui aiheettomasti.
olen pyrkinyt antamaan palautetta heti kun on tehnyt typeriä.
miten tämä aikuinen mies muuten oppisi.paljon on kokemattomuutta elämästä, ja ainaista maatilalla työskentelyä hänellä.
en vaan tiedä jaksanko minä aikuista miestä alkaa opettamaan.
Ei, ei se siitä miksikään muutu.
Minulla oli kerran eräät treffit ja mies tuli myöhässä. Sanoi, että piti katsoa Kauniit ja rohkeat ensin. Heh, en siitä suuttunut, huvitti vain, mutta oli muitakin piirteitä joista päätellen en jatkanut tapailua.
Aloittajan miehestä saa jotenkin samantyyppisen kuvan. Joko sen hyväksyy tai ei, riippuu tietysti itsestäkin. Miten hyvin itse hallitsee sosiaaliset tilanteet tai miten fiksu itse on.
Jos se ekoilla treffeillä toisen huomioiminen on tuota luokkaa, mitäköhän se on sitten kun on ns. arki tullut vastaan.
Eli mies on äitinsä kanssa asuva pösilö ja sinä vielä mietit että mitä tekisit :D Taitaa olla nyt vaikea hyväksyä sitä pälliyttä kun mies on hyvännäköinen :)
Tässä muutama red flag tekstistäsi:
1. Mies ei jaksa odottaa, että söisit mennäkseen tupakille.
2. Mies ei ilmoita milloin tulee/pysy aikataulussa. 3.Mies haukkuu asuntosi, eikä halua muuttaa sinne. 4. Mies haukkuu urasuunnitelmasi
Mietipä vielä, että miksi tapailet miestä, joka ei selkeästi ole kovin kiinnostunut sinusta ja, joka omasta mielestäsi on tyhmä?
Olkoon tämä sinulle opiksi. Vedä toppahanskat käteen, kun lähdet tapailemaan tyhmää miestä.