Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ajattelevat, että heillä on oikeus asua ilmaiseksi jonkun toisen asunnossa?

Vierailija
01.01.2024 |

Eihän se niin voi mennä. 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko jotain talon valtaajia?

Vierailija
2/28 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä, jotka jättävät vuokransa maksamatta, ettei riistäjäporvari vain rikastu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapsillani oli oikeus asua ilmaiseksi minun asunnossani niin kauan kuin olivat valmiit lähtemään omilleen. Mistä lie tuollaisen hoksanneet jo ihan vauvoina.

Vierailija
4/28 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumistuellahan on asuttu muiden piikkiin reteesti kalliimmin kuin olisi varaa itsellä.

Vierailija
5/28 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin se vuokranantaja edes on kummoinen porvari. Todennäköisesti se asunto on hänen ainoa sijoitusasunto ja jos siitä saatu tulo jää saamatta, on vuokranantaja taloudellisesti lirissä. 

Vierailija
6/28 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat varmaan niitä samoja ihmisiä, jotka laittavat aina muut ihmiset itsensä edelle. Vai mitä se Business Finlandin entinen työntekijä sanoikaan?

Vierailija
7/28 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni katkesi moni vuotinen( 23v) ystävyys juuri tuohon viime kesänä.Hyvät ajat hän ei minua muistanut .Saattoi mennä vuosia kun otti kontaktin.Juuri silloin kuin elämässä hänellä kaaos.Meinasi asuu ilmasiksi ja syö pussini ,siihen asti kun saa totetettua jonkun oston.En halua mainita minkä.Ruuasta nirsoili, vaati pykin pesen ymm.Vaihdan tv kanavaa ymm.Jossain päivät vietti aikansa. Hermostuin totaliseti viikossa ,kun taas ilmasesta aamu palasta valitti. Sanoin haluan oman elämäni haltuun: Tuossa on ovi.Lähti mutta lähtiessä sanoin pahoin  loukkasi minua. Sepä se..

Vierailija
8/28 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asumistuellahan on asuttu muiden piikkiin reteesti kalliimmin kuin olisi varaa itsellä.

Asumistukihan on tällä hetkellä oikea trendisana koska sitä viljellään joka puolella.

Jos palkansaaja on oikeutettu asumistukeen niin se tarkoittaa sitä, että palkka on todella paska.

Vierailija
9/28 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niin muka kuvittelee? Taas joku vatun vinkuja joka kadehtii muutaman satasen asumistuen saajia. 

Vierailija
10/28 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi on kohta kuuskymppinen eikä edes asuntoa omista -siinä meille presidenti

Vierailija
11/28 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni katkesi moni vuotinen( 23v) ystävyys juuri tuohon viime kesänä.Hyvät ajat hän ei minua muistanut .Saattoi mennä vuosia kun otti kontaktin.Juuri silloin kuin elämässä hänellä kaaos.Meinasi asuu ilmasiksi ja syö pussini ,siihen asti kun saa totetettua jonkun oston.En halua mainita minkä.Ruuasta nirsoili, vaati pykin pesen ymm.Vaihdan tv kanavaa ymm.Jossain päivät vietti aikansa. Hermostuin totaliseti viikossa ,kun taas ilmasesta aamu palasta valitti. Sanoin haluan oman elämäni haltuun: Tuossa on ovi.Lähti mutta lähtiessä sanoin pahoin  loukkasi minua. Sepä se..

Kun seuraavan kerran tänne kirjoitat, niin jätä rohkaisuryypyt ottamatta.

Vierailija
12/28 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jussi on kohta kuuskymppinen eikä edes asuntoa omista -siinä meille presidenti

Eihän se nyt näin voi mennä. Loisii ja elää toisten siivellä.

Vierailija
13/28 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asumistukihan on tällä hetkellä oikea trendisana koska sitä viljellään joka puolella.

Jos palkansaaja on oikeutettu asumistukeen niin se tarkoittaa sitä, että palkka on todella paska.

Ei välttämättä. Tulorajat esim. yksinhuoltajalle ovat tällä hetkellä:

1 aikuinen, tuloraja on 2 119 e/kk

1 aikuinen + 1 lapsi, tuloraja on 2 986 e/kk

1 aikuinen + 2 lasta, tuloraja on 3 777 e/kk

1 aikuinen + 3 lasta, tuloraja on 4 454 e/kk

1 aikuinen + 4 lasta, tuloraja on 5 072 e/kk.

ja mitä enemmän lapsia, sitä korkeammat tuon jälkeenkin.

Ei yli 4000:n euron, saati yli 5000 euron palkka mikään huono ole. Sillä voi saada asumistuen. Huhtikuun 2024 jälkeen tulorajat kiristyvät hiukan.

Vierailija
14/28 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojelkaa itseänne ja kotejanne. Kotirauhaa on velvollisuus puolustaa.

Vierailija
15/28 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on käsittämätön aloitus.

Vierailija
16/28 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse saan asumistukea ja sain kesälläkin 620 euron vuokralla kaksioon pk-seudulla kun tein 2300 e/kk liksalla töitä (yhden hengen talous). Pidemmällä aikavälillä asumistuen leikkaus on silti mielestäni ainoa järkevä asia leikkauslistalla, koska se vääristää asuntomarkkinoita ja on tulonsiirtoa veronmaksajien rahoilla asuntosijoittajille. Eli kun se poistuu on painetta laskea vuokria ja ihmisten muuttaa pois liian kalliista asunnoista. Lisäksi se voi lisätä muuttoa pienempiin kaupunkeihin. 

Vierailija
17/28 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sinä koskettelet itseäsi öisin, AP. 

Vierailija
18/28 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka niin muka kuvittelee? Taas joku vatun vinkuja joka kadehtii muutaman satasen asumistuen saajia. 

Niinpä ! Asumistuki on 1000 euron kämpästä vaan 800 euroa ja nyt sekin vähenee ja saa vain 700 euroa tukea!

Älytöntä kadehtia köyhiä! Eihän tuo ole enää kuin 8400 euroo vuodessa. Tajuatteko että itse pitää silti maksaa 3600 euroa joka vuosi kun sitä ei saa enää toimeentulotukena!;! Yli kolme tonnia pitää itse maksaa! Se on iso raha !

Vierailija
19/28 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisia lounaita ei ole.

Vierailija
20/28 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa vuokralaisista asuu erilaisten yhtiöiden tai kuntien omistamissa asunnoissa. Kuntakaan ei anna kämppää ilmaiseksi, mikä hämmentää monia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän