Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sellaiset ystävät jotka eivät toivota hyvää uutta vuotha

Vierailija
01.01.2024 |

Onko ystävyys ilmennyt yksipuoliseksi? Uusi vuosi 1.1 eka päivä on hyvä mahdollisuus olla vähemmän itsekäs, ja toivottaa kaikille ystäväperheille hyvää uutta vuotta! 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap aloittaa itse. Ei tarvitse odottaa että muut laittavat viestiä ensin!

Vierailija
2/21 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä pitää toivottaa? Facessa, instassa, tiktokissa, s-postilla, tekstarilla, wa-viestillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä pitää toivottaa? Facessa, instassa, tiktokissa, s-postilla, tekstarilla, wa-viestillä?

WA

Vierailija
4/21 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö siis vastaa laittamaasi viestiin?

Vierailija
5/21 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottanut aina itse ensin, ja nyt jätämme kiusaajat pois kavereista tänä vuonna.

Vierailija
6/21 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tainneet ystäviä ollakaan

Vierailija
7/21 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

WA

Jokaiselle kaverille erikseen? 

Vierailija
8/21 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello on vasta kymmenen, ihmiset nukkuvat vielä, kuka siinä mitään tähän aikaan toivottelee kenellekään. 

Vierailija
9/21 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottanut aina itse ensin, ja nyt jätämme kiusaajat pois kavereista tänä vuonna.

Jaaha tämä ap onkin taas tämä vastavuoroisuus trollaaja. Sillä on jo toi toinen "käly ei kutsu kylään" vastavuoroisuus-trollaus toisessa ketjussa. Sen jutuissa on aina kiusaaja se joka ei joka välissä vastaa aplle: toisen lapsen äiti ei joka aamu jää rennosti juttelemaan tarhan pihalla aamukiireessä, naapurit eivät kutsu kesäjuhliin, lapsen paras kaveri ei saa kutsua lasta kylään joka viikonloppu. "Kiusaajia".

Vierailija
10/21 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi yatävyyteni on sellaisia että kiinnipitävä voima on jossain ihan muualla kuin voivotteluissa ja toivotteluissa.

Vierailija
11/21 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomannut, ystävyyssuhteiden tilaa kyllä paljastavat raadollisesti nämä juhlat. Yksi ystävä näköjään vain, joka aina aktiivisesti laittaa toivotuksia, hän ei fb:ssa Täytyy hänestä pitää kiinni. Ja fb:ssa tulee vain puolitutuilta muutamia tykkäyksiä. Pari ystävää, jotka vuodattavat huoliaan ja tukeutuvat, ( sikäli seura kyllä kelpaa) fb:ssa vain laittavat peukun, ei sydäntä, ei omaa toivotusta. Mikä siinä on, ettei voi laittaa sydäntä? Vaikka säälistä, jollei muuten:D

Vierailija
12/21 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman huomannut, ystävyyssuhteiden tilaa kyllä paljastavat raadollisesti nämä juhlat. Yksi ystävä näköjään vain, joka aina aktiivisesti laittaa toivotuksia, hän ei fb:ssa Täytyy hänestä pitää kiinni. Ja fb:ssa tulee vain puolitutuilta muutamia tykkäyksiä. Pari ystävää, jotka vuodattavat huoliaan ja tukeutuvat, ( sikäli seura kyllä kelpaa) fb:ssa vain laittavat peukun, ei sydäntä, ei omaa toivotusta. Mikä siinä on, ettei voi laittaa sydäntä? Vaikka säälistä, jollei muuten:D

Niin samaa mieltä! Itse käyn aina tykkäämässä

Vierailija
13/21 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaaha tämä ap onkin taas tämä vastavuoroisuus trollaaja. Sillä on jo toi toinen "käly ei kutsu kylään" vastavuoroisuus-trollaus toisessa ketjussa. Sen jutuissa on aina kiusaaja se joka ei joka välissä vastaa aplle: toisen lapsen äiti ei joka aamu jää rennosti juttelemaan tarhan pihalla aamukiireessä, naapurit eivät kutsu kesäjuhliin, lapsen paras kaveri ei saa kutsua lasta kylään joka viikonloppu. "Kiusaajia".

Palstapoliisi päivystää. 😂😁 Oletko täällä kellonympäri kyttäämässä ihmisiä?

14/21 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaamani henkilö toivotti heti takaisin, ku illalla laitoin viestin 😍🤩 

Vierailija
15/21 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloitus. Meilläkin yhdet kaverit jotka eivät koskaan toivota.

Vierailija
16/21 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikille ole joku vuoden vaihtuminen niin tärkeä asia, että pitäisi toivotusviestejä lähetellä.

Vierailija
17/21 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo itse lähetin viestit vasta kun heräsin. Menin nukkumaan jo 10 aikaan niin en lähettänyt yöllä. 

Lähetä itse se viesti ensiksi. 

Vierailija
18/21 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä aloituksesta. 

Toivotin juuri hyvää uutta vuotta eräälle, jonka kanssa ei olla oltu kuukausiin yhteyksissä ja hiukan riidoissa oltu. Vähän kaduttanut viestin laitto, mutta ehkäpä hän vain olikin iloinen että häntä muistetaan. 

Vierailija
19/21 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle toivotti vain kaksi. Olen yleensä aina itse toivottanut. Nyt odotan, että itse laittavat. Eivät varmaan laita.

Vierailija
20/21 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihme laskee toivotukset ja oikein kyttää, että laittaako joku tuttu ensin viestiä? Laittakaa itse ensin, jos asia on teille tärkeä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän