Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoidon Tarpeessa´05 ~viikot 2-3~

07.01.2007 |

[color=8B0000][size=3][b]Tässäpä syksyllä 2005 lapsettomuuspalstalle saapuneet ja hoitoihin lähteneet. Yhdessä tätä vaikeaa polkua kuljemme toisiamme tukien, yhdessä iloiten ja murheet jakaen.[/size][/color][/b]

[color=FF4500][b][size=2]Vaihdoimme pinoutumamme nimen Vasta-alkajista HoidonTarpeeseen, sillä tuskin kukaan meistä enää ihan vasta-alkaja hoidoissakaan on.[/color]

[color=CD0000] Mukaan saavat liittyä edelleen kaikki halukkaat, jotka kokevat seuramme itselleen sopivaksi. Jos omassa esittelyssäsi on jotain lisättävää/muutettavaa, niin pistäpä ilmoittaen, korjaan asian. :)[/color][/size][/b]

[color=8B0000][size=3][b]Olemme suorittaneet esittelylistalla joulusiivoja ja poistaneet nimiä, jotka eivät ole kirjoittaneet pikään aikaan. Jos huomaat esittelysi kadonneen ja haluat vielä olla pinossa mukana niin huhuile! :) [/size][/color][/b]

[color=EE7600][size=4][b]HoidonTarpeessa ' 05:[/b][/size][/color]

[color=8B4513]************************** **********************[/color]

[color=CD6600]*amalia78

Minä 27 ja mies 28 v

Pohjois-Suomessa asustellaan

ensimmäisestä vauvasta haaveillaan.

Yritys aloitettu 04/05

Tutkimuksia ei vielä tehty, clomit olen aloittanu 01/06. [/color]

[color=CD6600]*EmmaEmilia-79

Olen 26-vuotias kuten myös mieheni.

Asumme Pohjois-Suomessa.

Esikoista ollaan yritetty vuoden 05 alusta tuloksetta.

Ensikäynti VL:ssä joulukuussa 05.

Miehellä todettu azoospermia ja insseillä (lahjasiittiöillä)

yritetään nyt saada sitä omaa nyyttiä.[/color]

[color=CD6600]*Ilpo78

Pirkanmaa

Yritystä takana kohta vuosi.

Kolme inssiä lahjasiittiöillä negaa.

Ensimmäinen IVF 12/06.[/color]

[color=CD6600]*LeiMu

Olen 27-vuotias ja mieheni on 30.

Asumme Itä-Suomessa.

Meillä on 2-vuotias tyttö, ja hänet saimme ihan luomusti.

Tytön syntymän jälkeen meillä ei ole ollut ehkäisyä[/color]

[color=FF7F00]*Manco

yritystä 12/03

ensimmäinen ICSI 10/2006.[/color]

[color=FF7F00]*Mette80

Minä 26 -v. ja mies 29-v.

Lapsukaista ollaan yritetty 3/05 lähtien.

Asustellaan Itä-Suomessa.

Hoidoissa julkisella. Minä tutkimusten mukaan kunnossa, miehellä todettu teratozoospermia, mutta nyt siittiöt normaaleja.

Takana yksi inssi negaa ja toista piinaillaan. [/color]

[color=CD6600]*miliko

Minä 30v ja mieheni 32v.

Yritys alkoi 10/2004.

inssit 11/05, 4/06, 5/06, 7/06 ja 8/06 joista ensimmäinen päättyi keskenmenoon 1/06.

ICSI 10/06, keskenmeno ihan alkuvaiheessa.[/color]

[color=CD6600]möröm

Oon 27v ja mies 37v.

Asutaan Helsingissä ja hoitoihin pääsystä kuultiin juhannuksen aikoihin.

Takana nyt ICSI josta ei tullut raskautta ja kaksi alkiota pakkasessa

toinen ICSI helmikuussa.[/color]

[color=FF7F00]*Nonna-80

minä -80, mies -78

yhdessä ollaan oltu vuodesta 2000 lähtien, naimisissa 8/2005 alkaen.

Asumme Helsingissä.

Pillerit jäi pois 10/03

eka raskaus 10/04, joka kuitenkin meni kesken 12/04 viikolla 14+.

Lapsettomuustutkimukset aloitettiin 1/2006

todettiin PCO ja apuna ainakin kesän 2006 Clomit.[/color]

[color=CD6600]pikkuinenpeikko

Olen 29 vuotta, kuten myös mies. Vauvahaaveet laitettu alulle syksyllä 2004.

Tutkimuksia tehty ja hoidoksi suoraan ICSI. Syksyllä pitäisi hoitoon päästä. [/color]

[color=FF7F00]*Pingu-78

Mina 27, mies 29

asustellaan ulkomailla

yritysta 05/04 eika plussan plussaa [/color]

[color=CD6600]*tirppa71

Minä vm71, mies vm73

viiteen vuoteen mahtuu ainakin

4xclomit

2x inssit 05 negaa

1. IVF tuoresiirto 05 negaa

2x PAS 06 negaa

Hoitotauko päättyy joskus loka/marraskuussa toiseen IVFään. Pitkällä kaavalla mennään ja punktion aikataulu varmistuu kunhan sumujen alotus varmistuu ;)

Ja esikoista toivotaan... [/color]

[color=FF7F00]*Tuittu78

Olen vm-78 ja mieheni -76.

Asustelemme pääkaupunkiseudulla.

Todellinen yritys siis aloitettu 12/04.

Eka inssi 5/06 nega.

Tällä hetkellä hoidot tauolla piilevän kilpirauhasen vajaatoiminnan takia. [/color]

[color=FF7F00]*VM1974

31-vuotias, mies on 37 ja miehellä 10-vuotias lapsi edellisestä suhteesta.

Pääkaupunkiseudulla, avioliitossa.

Yhteistä vauvaa on nyt yritetty vuosi (09 / 2004 alkaen) ja yksi haamuplussa saatiin aikaiseksi 06/2005.

Keskenmeno tuli rv 6+3 ja sen jälkeen on epätoivo syventynyt eksponentiaalisesti...[/color]

[color=8B4513]************************************************[/color]

[color=FFD700][size=2]Päivitykset: Onnea Bilhalle plussasta!

[/size][/color]

[color=CD919E][size=3][b]Plussanneet Hoidokit:[/b][/size][/color]

[color=FFAEB9]Bilha

ollaan vm' 77

Helsingistä

ilman ehkäisyä kesästä 2004.[/color]

[color=CD8C95]Lupus

Minä 24 v, mies 30 v.

Keski-Suomessa asustellaan

Hoidossa yksityisellä, vika löytyi miehestä

Eka ICSI 03/06 --> nega

Toinen ICSI 06/06 nega

Kolmas ICSI plussa.[/color]

[color=CD8C95]tuupalainen

Tuupa -79 ja mies -77

asuinpaikka Turku

vauva tilattu -03

ei pitäisi olla suurta ¿vikaa¿ kummassakaan

hoidot aloitettu marraskuussa -05.[/color]

[color=FFAEB9]Joalin

Eli mä olen vuosimallia -80 ja mies -76.

Pääkaupunkiseudulla asutaan.

Kuumeilu ollaan aloitettu 8/2004.[/color]

[color=CD8C95]mooli

Minä -75 ja mies yli 10v. vanhempi

Naimisissa ollaan ja kuparikierukan poistatin 05/05

Pk-seudulla asutaan

Hoidossa yksityisellä (Felicitas), molemmat tutkittu ja mitään vikaa ei ole löytynyt.

1. Inssi 05/06 nega (luget)

2. Inssi kesäkuussa 06 (clomit+luget) [/color]

[color=FFAEB9]varjokas

Minä 27v. eli ' 78 ja mies 28v., siis ' 77.

Kanta-Hämeessä asumme pienellä maatilalla.

Esikoistamme olemme yrittäneet huhtikuusta 2004, eli yli kaksi vuotta.

Diagnoosiksi varmistunut PCO, hoidettu clomeilla ja nyt clomit+puregon&pregnyl -pistoshoidoilla.

Näillä aikaan saatu kemiallinen raskaus 03/06. [/color]

[color=CD8C95]viivi99

Minä olen 25v. ja mieheni 31v.

Asustellaan Espoon suunnalla.

Pillerit jätetty 8/04

ensikäynti VL:ssä helmikuussa 06

Miehellä todettu azoospermia, tutkitaan mistä johtuu ja katsotaan sitten jatko sen mukaan. [/color]

[color=FFAEB9]Burde

Minä olen kohta 24v ja aviomies 27v

Asutaan Tampereella

Ekaa muksua yritetty elokuusta 2004.[/color]

[color=CD8C95]keinuhepo

Oon 28v ja mies 24v.

Asustelemme Pirkanmaalla.

Vauvatoivetta on ollut ilmassa heinäkuusta -05.

Mutkia matkaan on tuonut endometrioosi, joka todettiin jo v.2002

ja laparotomiassa leikattiinkin heti. Miehen simppatesteissä tuloksena oli

teratozoospermia (4%normeja, liikkuvuus ja määrä ok).

Aika ensikäynnille TAYS:n hormoni-ja lapsettomuuspolille

on onneksi jo maaliskuun alussa. [/color]

[color=FFAEB9]klovni75

Minä 30v ja mies 38v

Koti on Helsingissä.

Reilu vuosi ollaan oltu naimisissa ja lasta on toivottu saman verran tuloksetta. [/color]

[color=CD8C95]Lilli78

Meilläkin hoitoja aloitellaan 13 kk yrityksen jälkeen.

Minulla ollut ongelmana pitkä kierto ja miehellä hitaat simpat.

Meille on tehty kiertohäiriöideni vuoksi jo siis kaikki tutkimukset.[/color]

[color=FFAEB9]Marenda

Minä olen 22v ja mies 21v esikoistyttäremme on 11k.

Asumme Keski-Suomessa pienessä maalaiskylässä ja naimisissa olemme olleet reilun vuoden.

11kk toivottu toista lasta.[/color]

[color=CD8C95]MollyJii

Minä olen 26 v. ja mies 29 v.

Esikoista on toivottu kesäkuusta 2004 asti.

Keskenmeno ekasta inssistä rv9+0.[/color]

[color=FFAEB9]Mörötin-81

Olemme mieheni kanssa vm.-81

esikoista ollaan toivottu 8/2004 lähtien.[/color]

[color=CD8C95]omena78

Minä -78 ja mies -77.

Asutaan pääkaupunkiseudulla.

Lasta toivottu syksystä 2003

hoitoon hakeuduttiin julkiselle puolelle joulukuussa 2004.[/color]

[color=FFAEB9]pikmin

Olen 28v ja mieheni 29v.

Haaveilemme esikoisesta.

Yritys alkoi 1/05.

Tutkimukset aloitettu: 12/05,

DG:endometrioosi, Hoito: IVF?[/color]

[color=CD8C95]Putkula76

Minä olen 29v, mies 30v.

vauva on ollut toiveissa 6/2004 lähtien.

Asustellaan Pohjois-Savossa. [/color]

[color=FFAEB9]quiero3

minä 24, mies 25

Pk-seutu

Yritystä 01/05 lähtien, molemmissa todettu jotain vikaa.[/color]

[color=CD8C95]Rizzu

Olemme siis Helsingissä asusteleva pariskunta,

minä täytän pian 28, mies on 30.

Ja omaa nyyttiä on toivottu elokuusta 2004 asti.[/color]

[color=FFAEB9]tokkopa

Olen 30 v pk-seutulainen, mies saman ikäinen.

Esikoisen yritystä helmikuusta -05, ensikäynti lapsettomuusklinikalla 01/2006.[/color]

[color=CD8C95]vaimonalku

Olen -80 ja mies samaten

joulusta -04 asti on yritystä

ja mitään ei ole edes lupaillut

nyt julkisella puolella lähete menossa

ja sitä aikaa odotellessa eteenpäin

mennään.[/color]

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livahdin hetkeksi koneelle istumaan kun ukkeli on lumitöissä (ei kauheasti tykkää jos jämähdän koneelle viikonloppuisin).

Ihan ekaksi Tuitulle isot pahoittelut ja lohdutushalit. Vaikea sanoa mitään lohduttavaa, mutta totuushan on kuitenkin se, että tää oli vasta eka kunnon yritys sen jälkeen kun sun kilppariarvot saatiin kuntoon. Kaveripiirissäkin ihan " normaaleilla" lapsellisilla perheillä on mennyt yritykseen vähintään se 3 kiertoa per vauva, joten älä vielä luovuta! Ja itse tätä ivf-hoitoa läpikäyneenä voin sanoa omasta puolestani, että suosittelen kyllä yrittämään tätäkin. Vaikkei meilläkään mitään takeita ole näiden hoitojen onnistumisesta, niin silti haluan katsoa kaikki vaihtoehdot läpi ennen kuin voin sanoa olevani valmis luopumaan raskaushaaveista ja siirtymään eteenpäin adoptiota kohti. Melko rankkahan tää hoitojakso on ollut, mutta ei kuitenkaan niin rankka, että en olisi valmis tekemään sitä vielä pari kertaa uudestaan jos tarve vaatii. Toivottavasti olet päässyt jo enimmästä pettymyksestä yli ja jaksat taas suunnitella positiivisin mielin tulevaa. Ja sitäpaitsi pakko vielä sanoa, pp11 on vielä aika aikaisin testaukseen...

Entäs Miliko?? Mulla heräsi heti toiveet sun suhteen, eihän sittä oikeasti koskaan tiedä! Itsekin olen joskus inssien aikaan tehnyt huvikseen ovistestin, kun on ollut vain hyvin niukkaa vuotoa ja pieni toivonripaus jäljellä, mutta ei se ole kyllä plussaa näyttänyt siinä vaiheessa. Mutta jos ei, niin sitten eikun täysillä kohti PAS:ia :)

Mancollakin on pian uusi yritys käynnissä ja toivotaan nyt tosissaan, että sun ennustustaidot ois oikeassa. Nehän oli oikeassa ton tammikuun PAS:n kanssa joten miksei olisi nytkin?! :) Minä oon myös samaa mieltä, että PASseissahan ne sitkeimmät sissialkiot juuri selviytyy sulatuksesta ja luulisi niiden sitten tarraavan lujasti myös kiinni. Eli positiivisin mielin eteenpäin!

VM:llä myös ennusmerkit lupaa hyvää helmikuun suhteen :) Sovitaan nyt vaikka sitten, että helmikuusta tulee tän pinon suurin plussauskuukausi kautta aikojen (itselläkin on testipäivä 7.2. jos nyt vuoto ei ala etukäteen)!! Minusta tuo oli oikein hyvä idea käyttää kaapissa lojuvat clomit+luget hyödyksi ihan omatoimisesti, kyllähän tässä jo niin konkareita ollaan noiden lääkitysten kanssa että tuskin ainakaan mitään negatiivista vaikutusta tuolla kokeilulla on!

Nyt pitää kuulemma lopetella, joten hyvää viikonlopun jatkoa kaikille!

EE

Vierailija
62/69 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pitänyt taukoa kirjoittelussa, kuten olette varmasti huomanneet. On ollut kaikenlaisia asioita omassa elämässäni, ihan tämän lapsettomuusasian ulkopuoleltakin, kuin myös tämä lapsettomuus on tuntunut erityisen raskaalta epäonnistuneen ivf-hoidon jälkeen. Nyt minulla on yksi alkio matkassa, joka selviytyi sulatuksesta vain puoliksi, joten en odota siltä mitään. Mutta seuraava hoito on vasta toukokuussa, joten varmaankin jättäydyn tauolle täältä palstalta vähäksi aikaa.

Mutta olette olleet erittäin kivaa seuraa ja toivon teille kaikille kaikkea hyvää ja niitä vauvanalkuja! Käyn varmaan joskus lukemassa juttujanne kuitenkin.

tsemppiä ja kiitos seurasta toivottelee Ilpo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt Idols-putken pariin. Jännittää jo ihan kamalasti keskiviikon lääkäri..

Huomenna lisää juttuja ja kommentteja!

-Tuittu-

Vierailija
64/69 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun on vähän uutisia, niin laitanpas ne vähätkin tähän.

Eli mulla oli tänään PAS-ultra, kp13 tai 14 on tänään, ja siellä näkyi follikkeli, läpimitaltaan, 17mm. Sen lisäks oli toisella puolella joku mini-follikkeli. Limiskin oli hyvä, 9mm. Nyt vaan sit sitä ovista odotelemaan. Pare ois tulla ennen tai jälkeen torstain, en halua että menee ohi tämä kierto! :-)

Lääkäri sanoi että lähdetään 1 alkion siirrosta (meillä siis 1x1, 2x2 pakkasessa) joten aloitetaan sulattamalla tuo yksinäinen, ja ymmärsin että johtuu mm siitä että plussa tuli heti ekasta tuoresiirrosta. Raskautumismahdollisuudet minun kohdun kannalta on siis hyvät. Eipä se kyllä KAMALASTI lohduta... No, täytyymyöntää että kun se noin puhui, niin vähän olin ylpeä upottavasta ja vastaanottavaisesta limiksestäni.

Siinäpä mun kuulumiset! Mites muilla?

Vierailija
65/69 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten hienoja uutisia MANCOlla oli tuomisinaan lääkäristä!! Minulla on ainakin niin suuri luotto tuota PASsin onnistumista kohtaan!!! Toivotaan että ovis ei osu torstaille! bdbdbd

VM:n " mies-galluppiin" on pakko vastata. Eli meillä mies on välillä rasittavankin liikuttavan mukana tässä lapsettomuustouhussa. Hän yrittää kysellä ja tehdä päätelmiä, vaikka ei juurikaan mistään mitään tajua..;) Vähän kuin TUUPAlla..:D Tosin meillä mies yrittää niin kovasti ajatella minua, että hän esimerkiksi sanoo hyvin vähän mielipiteitään hoidoista vaan antaa minun päättää. Tuo on välillä tosi ärsyttävää, koska minusta hän antaa myös minulle täyden vastuun valinnoista, vaikka niiden olisi oltava mielestäni yhteisiä valintoja. Mutta ei kai sitä kaikkea voi saada.. Ei kyllä kaikesta kiltteydestään ja ajattelevaisuudestaan huolimatta ole ihan niin mukana tässä hommassa kuin siinä dokumentissa..;) Sen kun näkisi, että mies soittelisi minun tuloksia ja osaisi vielä kysellä oikeita asioita..:D

ON: Kp9 ja vatsaa juilii hirmuisesti. Taitaa siellä jokunen rakkula kasvaa.. Lisäksi on ollut niitä tyypillisia clomi-oireita, kuumia aaltoja ja jatkuvaa vessahätää. Tänään kävin vetämässä kunnon syketreenin spinningissä ja sen jälkeen alavatsaa vihloi ikävästi.. Ei tainnut tehdä sellainen huhkiminen hyvää..:/ Ylihuomenna on lääkäri ja jänskättää jo kovasti..;)

-Tuittu-

Vierailija
66/69 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on vaivana kasvava paniikki! Huomenna on siis saikku päivä, tapaan lääkärin ja hoitajan sekä käyn verikokeissa. Keskiviikon operaatio pelottaa jo nyt!! Öisin näen painajaisia, sitten kun vihdoin ja viimein nukahdan... Toivotaan, että kaikki menis hyvin eikä tulis mitään ikäviä yllätyksiä. Minua ei ole koskaan nukutettu, joten sekin aiheuttaa lisäjännitystä. Entä jos siitä ei herääkään???

Toisekseen on äärimmäisen rasittavaa jättää oppilaat sijaiselle. En mie suinkaan kuvittele mitenkään korvaamaton olevani.. =) mutta siis luokka on äärimmäisen vilkas ja miun sijainen ei ole oikeen topakkaa sorttia eli mistäköhän sitä sitten itse taas jatketaan. Toivottavasti kykenen jo maanantaina töihin. Pystyykö muuten saikulla menemään töihin siis jos oma kunto on hyvä? Onko kellään tietoa?

Ihanaa kun Tuitun hoidot jatkuvat! Millon sulla on seurantaultra? Toivotaan, että sun limiskin olis ok. Oliko sulla muuten pistettäviä hormoneja tässä kierrossa lainkaan? Miusta on nyt tosi rasittavaa vaan ootella, että jotain tapahtuis. Ihmeisiin en usko joten piinailla voi aikaisintaan maaliskuussa. Miekin kävin tänään rehkimässä vesijumpassa ja uin vielä puol kilsaa. Tulipa hyvä olo!

Hienoa, kun Mancolla oli lääkäristä hyviä uutisia! Nyt otat sen vuoden ekan plussan! Peukkuja sinne!

VM:n galluppiin. Miunkaan mies ei ole oikeen perillä näistä hoitosysteemeistä. Se on jo ihan sekaisin näiden kaikkien kirjainyhdistelmien kanssa. Toisaalta mie en kyllä haluaiskaan, että joku muu kyselee miun tuloksia, sen puolen haluan hoitaa ihan itse eli ihan hyvä näin! Miun miekkonen ei nimittäin puhelun jälkeen varmasti muistaisi puoliakaan asioista, joten turhilta riidoilta välttyy, kun hoitaa asiat itse!

Kaikille Hoidokeille vilkutuksia, tulkaahan kertoilemaan kuulumisia!

-Mette-

Vierailija
67/69 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin se menee ja maaliskuu tulee ennenkuin huomaakaan..!!!

Keskiviikkona on ultra ja tosiaan pelkillä clomeilla mennään. Pliis olispa se limis ok!!!

-Tuittu-

Vierailija
68/69 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi Metelle hirmuna tsemppiä keskiviikkoa varten! Hengessä ollaan mukana ja hyvinhän kaikki tietysti menee!

Tuitullakin on huomenna jännä päivä, samoin mulla. Toivotaan tosiaan, että limis ja kaikki ois kunnossa ja sitten ei kun kohti Täydellsen Suunnitelman täydellistä toteuttamista :)

Mancon puolesta olen minäkin tosi onnellinen, noita positiivisia lääkärikäyntejä saisi totisesti olla enemmän ja uskon kyllä, että sinne se tän vuoden ensimmäinen plussa pärähtää. Se on kuitenkin jo tosi paljon, että ennuste on noin hyvä kuin sun tilanteessa!

Missäs muut Hoidokit piileksii? Erityisesti Ilpon kuulumisia ekan ivf:n jäljiltä olen odotellut jo pitkään ja samoin kaikkien muiden joulun ajan hiljaiseloa viettäneiden palaamista maisemiin :)

VM:lle piti kommentoida tuosta miehen osallistumisesta hoitorumbaan. Meillä ukkokulta on osoittanut kasvavaa mielenkiintoa näitä hoitoja kohtaan ja äsken juuri kyseli hyvin tarkkaan, että miten tää ivf nyt menee ja mitä tapahtuu missäkin vaiheessa ja miksi. Perusasiat on hänellä jotenkuten hallussa, mutta ei tietenkään läheskään niin hyvin kuin mulla :) Puhuttiinkin, että niin kovin mielellään ihmisen lisääntymisen kaikkiin yksityiskohtiin olisi jättänyt tutustumatta näin tarkkaan, mutta valitettavan tutuksi on sen monimutkaisuus tullut. Kovasti mies minua tukee ja hellii, tarjoutuu ottamaan töistä vapaata hoitojen takia jne. Piti mulle puhuttelunkin yks päivä, että hän on näissä hoidoissa ihan täysillä hengessä mukana ja tää on yhteinen, molempia koskeva asia enkä mä sais puhua siihen sävyyn kuin nää koskis vaan mua :) En silti vois kyllä kuvitellakaan, että mies soittelisi minun hoitotuloksia tai hoitaisi näitä minua koskevia asioita koska a) ei ole omasta mielestään tarpeeksi perillä asioista eikä uskaltaisi ottaa vastuuta niiden selvittelystä ja b) haluan kyllä itse hoitaa ko. jutut että tosiaan tiedän missä mennään eikä mikään jää itseltä epäselväksi. Ihana kuitenkin, että on joku vierellä tukemassa ja lohduttamassa, ihan kamalaa ois tästä kaikesta koittaa selviytyä yksin.

Lopuksi vielä vähän (.) eli mulla on huomenna eka ultra ja saa nähdä onko sumuttelut tehonneet toivotusti. Menkat alkoi sitten lopulta ihan sopivasti ja nyt on kp 5 meneillään. Hirvittää vaan jotenkin etukäteen kaikki jännitys ja stressi mitä tässä on edessä ennen kuin pääsee edes varsinaisesti piinailemaan (ja toivottavasti siis pääsee edes siihen pisteeseen). No, ei kai se auta kuin ottaa askel kerrallaan ja toivoa parasta. Nyt takaisin työn touhuun, mutta huiskutuksia kaikille tasapuolisesti ja palataan taas asiaan!

EE

Vierailija
69/69 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

METTE, rutkasti rohkeutta sinulle tälle ja huomiselle päivälle! Eiköhän se hyvin mene, ja toivotaan ettei sieltä löydy tosiaankaan mitään mitä ei pitäisikään löytyä! Tulehan kertoilemaan tämän päivän kuulumiset sit kun niitä on. Työjuttuihin en osaa sanoa valitettavasti mitään.

EE, sulla siis tänään nollaultra? Jos sulla menkatkin on jo tulleet ja menneet niin eiköhän siellä kaikki hyvin ole?! Tai siis limis hyvin hyvin ohut... Otettiinkos sulta tänään verikoetta? Vai oliko se verikoe+ultra vasta sit se ihan viimenen? Ei muista enää... :-) Ota EE rauhallisesti vaan. Jos vaan mahdollista, niin ajattele koko ajan että olosi on normaali, mitä nyt vähän tulee sumua ja piikkiä massuun. Ite huomasin että jos mietti oireita ja tarkkaili itteään, niin oireita oikeasti alko olemaan. Sit kun päätti ettei tunnu missään, ei myöskään tuntunut. Mullahan oli Puregonia se 150xx/pv, ja oireita ei nimeksikään, ei turvotusta eikä mahan paisumista, nippailuja munasarjoissa todella vähän. Ja silti muniksia se 13(?). Mutta kaikki reagoidaan eri lailla! Ja sitten kun jännää vaan sitä punktiota, niin siirtoon mennessä on jo stressi pois ja piinailua ei edes tajua! T: Nimimerkki kokemusta on. Tsemppirutistus vielä tähän loppuun!

Tuittu, sullakin sit huomenna jo ultra, miten sulla on aiemmin ovikset tullu clomien kanssa, kp? ? Onks sulla siis irrotuspiikkiä vai tikutteletko oviksen? Ilmeisesti ei piikkejä koska niin itse Metelle vastasit... :-)

Mä oon nyt vähän pettynyt, ovistikkuun tuli tänä aamuna vaan just ja just havaittava viiva. Byää! No, ehkä se sieltä... sit torstaina. Mullahan on koko ajan ollut hyvin vahva tunne että tammikuun PAS ei syystä tai toisesta onnistu, joten ei se sit varmaan onnistu.

Nyt mä jatkan töitä ja jään odottelemaan muitten kuulumisia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän