Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä nyt oikein teen kun on ollut seksisuhde naisen kanssa, ja hän tuli raskaaksi eikä haluakaan tehdä aborttia?

Vierailija
01.01.2024 |

Olen 35v mies, ja viimeiset 8 kuukautta ollut seksisuhteessa 26v naisen kanssa.

Ehkäisy on meillä ollut koko ajan (kierukka naisella), ja sovimme jo kauan sitten että jos se pettää niin hän tekee abortin.

Viikko sitten hän kertoi että kuukautiset ovat myöhässä, ja kaksi päivää sitten teki raskaustestin joka oli positiivisen. Sekä 3 testiä lisää, sama juttu.

Nyt nainen sovitun vastaisesti sanoi että om muuttanut mielensä abortin suhteen, ja haluaa pitää lapsen.

Minä en itse todellakaan halua pitää lasta, tai vakavaa suhdetta naisen kanssa.

Seksi meillä toimii, mutta olen huomannut että yhteiselosta ei tulisi yhtään mitään.

Olen myös pitkäaikaistyötön, ja minulla ei ole varaa tarjota lapselle hyvää elämää. Matalapalkkatöihinkään ei olisi enää ikinä mitään järkeä hakea elatusmaksujen takia.

Tuntuu että nainen on tässä pilaamassa kolmen ihmisen elämät.

Voinko kieltäytyä isyydestä? Viestit on tallella kun sovittiin että abortin pettäessä tulee abortti kyseeseen.

Kommentit (108)

Vierailija
41/108 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryssänpersut helvettiin.

Voin hyvin kuvitella millainen lihava (170cm/110kg), vihreä-punatukkainen, kanapersetukkainen, verhoihin pukeutuva, äärifeministi, wokettaja, sipsiä ja pullaa mussuttava, jamalia rakastava, suomalaista miestä vihaava, 80IQ telaketjuemakko tämän kirjoitti

Vierailija
42/108 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et halua lasta, niin käytät kondomia.

Entä jos kondomi rikkoutuu tai se on viallinen?

Minulla on mennyt useita rikki.

Ei sekään ole 100% varma.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/108 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryssänpersut helvettiin.

Voin hyvin kuvitella millainen lihava (170cm/110kg), vihreä-punatukkainen, kanapersetukkainen, verhoihin pukeutuva, äärifeministi, wokettaja, sipsiä ja pullaa mussuttava, jamalia rakastava, suomalaista miestä vihaava, 80IQ telaketjuemakko tämän kirjoitti

Kuulostaa enemmänkin miehen kirjoittamalta ehkä vielä oma kirjoittamasi ja nyt keksit sitten vielä jatkaa sitä tällä? 

Vierailija
44/108 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella on oikeus molempiin vanhempiin. Lapsi saa isän joko vanhempien avioliiton tai isyyden vahvistamisen kautta. Lapsen isyys voidaan vahvistaa joko vapaaehtoisella tunnustamisella tai oikeuden päätöksellä. Isyyden vahvistamisen jälkeen lapsella on samat oikeudet kuin avioliitossa syntyneellä lapsella.

Vierailija
45/108 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut tilanteessa jossa tulin raskaaksi epätoivotusti. Mulla oli jo lapsia ja silloinen mieheni ei halunnut ensimmäistäkään. Me ei oltu kuitenkaan keskusteltu siitä vaihtoehdosta että tapahtuisi vahinko, enkä ollut itse osannut edes ajatella sitä tunnemyrskyä jonka se mussa aiheutti. Miehen saattaa olla vaikea ymmärtää, miten raskaushormonit vaikuttaa naiseen. Se tunne että haluaa pitää sen lapsen ja suojella sitä raskautta kaikin keinoin oli ainakin itselläni todella vahva. 

Vierailija
46/108 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsella on oikeus molempiin vanhempiin. Lapsi saa isän joko vanhempien avioliiton tai isyyden vahvistamisen kautta. Lapsen isyys voidaan vahvistaa joko vapaaehtoisella tunnustamisella tai oikeuden päätöksellä. Isyyden vahvistamisen jälkeen lapsella on samat oikeudet kuin avioliitossa syntyneellä lapsella.

Mitä oikeuksia suomalaisella miehellä on?

Tuntuu ettei mitäänn näin nykyaikana

Vierailija
47/108 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn 26 vuotias nainen on vaan sen oma pumpattava muovi nukke, varmaa keksii huomenna ap uuden tarinan tämän neidin kanssa mitä oikein kävikään. Ehkäpä huomenna enemmäm draama. 

Vierailija
48/108 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei olekaan, mutta yksi varmimmista.Tuskin sun peniksessä kuitenkaan mikään puukko ole, joka niitä reikiä tekisi. Niitä pitää käsitellä huolellisesti. Osta banaani ja harjoittele siihen.  Seuraavaksi varmempi on suuseksi tai peräaukko. Tai sitten et harrasta seksiä ollenkaan.

Vierailija
49/108 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylilaudal tää sama. Tarinan iät vaihtunut ja pilleriksi.

Vierailija
50/108 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ehkäisy ei ole 100-prosenttinen. Seksi voi aina johtaa raskauteen ja se pitää ymmärtää vaikka kuinka panettaisi.

Niin, mutta yhtälailla pitäisi ymmärtää, että jos ehkäisy on käytössä, niin seksin päämääränä ei ole lapsi. 

Se voi silti olla lopputulos ja siihen pitää olla varautunut. Tuplaehkäisy pitää olla käytössä, jos todella haluaa ottaa varman päälle, mutta muuten pitää olla valmis mahdolliseen raskauteen.

Vieläkin painottaen, että ehkäisyä käytettäessä päämääränä ei ole lapsi ja molempien osapuolien pitäisi ymmärtää ja hyväksyä tämä. Jos ei ole sovittu että nyt tehdään lapsi, niin kyse on vahingosta. Ei kovin vaikea konsepti? 

Vierailija
51/108 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Se on se riski mikä on olemassa, jos seksiä haluat. 

Vierailija
52/108 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä oikeuksia suomalaisella miehellä on?

Tuntuu ettei mitäänn näin nykyaikana

Voi ömnömnömnöö. Säälittävää.

Vierailija
53/108 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään ehkäisy ei ole 100-prosenttinen. Seksi voi aina johtaa raskauteen ja se pitää ymmärtää vaikka kuinka panettaisi.

Niin, mutta yhtälailla pitäisi ymmärtää, että jos ehkäisy on käytössä, niin seksin päämääränä ei ole lapsi. 

Se voi silti olla lopputulos ja siihen pitää olla varautunut. Tuplaehkäisy pitää olla käytössä, jos todella haluaa ottaa varman päälle, mutta muuten pitää olla valmis mahdolliseen raskauteen.

Vieläkin painottaen, että ehkäisyä käytettäessä päämääränä ei ole lapsi ja molempien osapuolien pitäisi ymmärtää ja hyväksyä tämä. Jos ei ole sovittu että nyt tehdään lapsi, niin kyse on vahingosta. Ei kovin vaikea konsepti? 

Vieläkin painottaen; kaikista ehkäisyistä huolimatta lapsi voi saada alkunsa. Jos et kykene siitä kantamaan vastuuta, älä harrasta seksiä lisääntymiskykyisen kanssa ja varaudu siihen, että lisääntymiskyvytönkin voi joskus poikkeuksellisesti tulla raskaaksi (väärä lääkärin diagnoosi, parantuminen tjv.)

Ole hyvä, tässä rautalangasta.

Vierailija
54/108 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka päämääränä ei ole lapsi, niin silti se on aina mahdollista vaikka vahinko olisikin. Jos haluat olla varma niin, et päästä siittiöitäsi naisen emättimeen. Abortti ei ole mikään pikkujuttu naiselle. Ehkä sun miehenä on vaikeaa ymmärtää, että naisen keho ja hormonit yrittävöt suojella tulevaa lasta.

Vierailija
55/108 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se noin halpaa ole vuosien mittaan. Lapselle merkkivaatteet, aplen laitteet, harrastukset, koulukyydit, ja sitten teininä omat menopelit peruselämisen päälle. Huh huh että maksaa! 

Lähtökohtaisesti tässä on petos koska nainen on tietänyt mihin on lähtenyt. Vaadi ainakin isyystesti. Todennäköisesti et muutakaan naista tule saamaan niin tartu tilaisuuteen, ikäerokin on eduksesi pitkään. Voit myös mennä naimisiin samantien koska jos et omista mitään niin rikastut tällä vieläpä laillisesti lisää eron tullessa sitten joskus. 

Tässä paras vinkki muille matalapalkkaisille poikamiehille: ei parin tonnin duunilla (brutto) kannata kuin pitää housut jalassa nykyaikana!

Vierailija
56/108 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka päämääränä ei ole lapsi, niin silti se on aina

Eli summa summarum:

Vaikka olisi yhdessä sovittu ehkäisystä, harrastettu seksiä yhteisymmärryksessä tiedostaen, että nyt ei olla tekemässä lasta, niin nainen saa sormia napsauttamalla muuttaa mieltään ja hänen nimeksi oli tuleva Vahinko Anselmiina Laukaus& miksei isä halua huolehtia lapsesta. 

Vierailija
57/108 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vain on biologinen fakta, että miehen määräysvalta siittiöihinsä päättyy sillä hetkellä kun ne siirtyvät naisen ruumiiseen. 

Jos lähes 40-vuotias mies ei tätä tajua, on syytä epäillä poikkeuksellisen matalaa äo:ta, jopa kehitysvammaa.

Eikö yhdenvertaisuuslain näkökulmasta naisen aborttioikeus (määräysvalta) ole silloin miehen syrjintää?

Ketään ei saa syrjiä iän, alkuperän, kansalaisuuden, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, poliittisen toiminnan, ammattiyhdistystoiminnan, perhesuhteiden, terveydentilan, vammaisuuden, seksuaalisen suuntautumisen tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella. Syrjintä on kielletty riippumatta siitä, perustuuko se henkilöä itseään vai jotakuta toista koskevaan tosiseikkaan tai oletukseen.

Välittömän ja välillisen syrjinnän lisäksi tässä laissa tarkoitettua syrjintää on häirintä, kohtuullisten mukautusten epääminen sekä ohje tai käsky syrjiä.

Vierailija
58/108 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat leikkiä isää tietysti.

Vierailija
59/108 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit itse huolehtinut ehkäisystä. Eli kumi käytössä tai sitten olisit voinut hankkia steriloinnin. Pitäisihän sinun aikuisena tietää, etät jokaisella on oikeus muuttaa mielipidettään, ilmiselvästi nainen muutti omaansa. Et voi tehdä nyt muuta kuin sopeutua ajatukseen isyydestä jae hkä toivoa keskenmenoa.

Vierailija
60/108 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nyt ei auta kuin hyväksyä tilanne, se että nainen tekee päätöksen raskauden keskeyttämisestä tai loppuunviemisestä. Koeta pitää välit naiseen vaikka eroaisittekin, tekee helpommaksi jatkon. Ja mikäli nainen pitää lapsen, olet isä, ainoastaan sen voi valita, millainen isä on. Ja lapsen vika ei ole se, että hän syntyy. 

Oma lapseni syntyi vastaavanlaisesta suhteesta, ja olen hänet hoitanut ja kasvattanut itse. Isyyden vahvistamisen vaadin, koska halusin, että isyydestä on virallista tietoa. Toki elatus silloin lankeaa isälle, mutta ex-mieheni on maksanut aina minimin taloudellisesta tilanteestaan johtuen. Ja pitkäaikaistyöttömänä luultavasti sinäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä