Paras kehu mitä naiset olette saaneet?
Mulla ei tule kovin montaa mieleen. Hmm. Pitkät jalat. Hyvä laittaan ruokaa, tää oli viimeisimmällä se mitä kuului kertovan musta muille. Silti lähes joka kerta esitti mitä olisin voinut tehdä paremmin ja sylki lautaselle jopa. Ekalla kerralla tavatessa sanoi että nätti, mutta sitten huomasi että olen läski, ja siitä kertoi useammin.
Nuorena kun sain jonkun ns. poikaystävän, niin jos se viitsi edes tavata minua niin sanoi että olen ihan tavallisen näköinen.
Toinen oli serkulle kertonut että hyi v***u, ei koskaan enää. Serkku kertoi minulle sitten.
Kommentit (34)
eräs varattu rouva kertoi minulle että miten minä saan sarjaorgasmeja koko ajan, kun tykitin sitä seinää vasten takaapäin toinen käsi klitoriksella ja toinen rinnassa kiinni ja paukutin kullia esari punaisena tiukkaan vaginaan
"Sinulla on kaunis sielu." Nykyinen aviomieheni sanoi tuon ennen kuin edes seurusteltiin.
On kehuttu kauniiksi mutta ei se ole totta. Olen tavallisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Sanoin viimeisimmälle hoidolle että sulla on ihan tajuton pillu, se pumppaa mut tyhjäksi hetkessä.
Varmaan sitten kuulilla reenattu. Kerran kokenut sellaisen hyvin harjoitetun. Ihan veikee.
Olen saanut kahdelta pojaltani niin kauniit kehut siitä millainen olen ollut äitinä, että miesten antamilla kehuilla ei oikeastaan ole mitään arvoa niiden rinnalla.
Kerran menin p askalle💩 ja sitten pakotin väkívallan uhalla 16-vee teinimimmiä nuolemaan mun suklaista reikändeerosta💩 putipuhtaaksi
Mies on sanonut seksikkääksi. Kuulemma minun ulkonäkö sai stondiksen joka ei loppunut. Seksikkääksi usein sanottu. Mies sanoi että olen kaunein nainen, myös omat pojat ovat kehuneet kauniiksi.
Töissä minua kutsuttiin Marilyniksi. Olin isotissinen platinablondi ja naisellinen.
Kuulin, että kaverimies puhunut musta, että olen fiksua ja hauskaa keskusteluseuraa. Muuta ei kyllä tarvitse.
Vähän valjuja kehuja on naiset saaneet kommenttien perusteella. Meidän miesten pitäisi skarpata tässä asiassa. Vastaavassa ketjussa miesten saamista kehuista oli monia koskettavia kehuja.
Mieleeni on jäänyt se, kun kaveripojat lähtivät poikaporukalla Nummirockiin. Minä pääsin tyttönä mukaan siksi, että olin yksi "hyvä tyyppi". Ja olin myös se, josta jokainen tiesi, että olen todella siveellinen.
"Sä olet mun majakkani myrskyssä."
Rakas aviomies vaikeasti sairastaessa.
Olet oikeudenmukaisin ihminen jonka tiedän. Se on kaunein kohteliaisuus, jonka tiedän.
Rakastan sun mielenmaisemaa. Olet maailman kaunein ja seksikkäin nainen. Olet unelmieni valtiatar (tuo on meidän vitsailua osittain).
Kaikki nuo siis omalta mieheltä.
Olen saanut aika paljon kohteliaisuuksia muiltakin, esimerkiksi enkeliksi minua on sanottu todella monta kertaa töideni tiimoilta ja olen saanut lahjaksi tosi monta enkeliä. Johtunee vaaleista hiuksistani tuo kohteliaisuus.
Yksi nuoruudesta jäi mieleen (olin ehkä parikymppinen), kun joku poikaystäväehdokas meni aivan sekaisin minun kehostani ja toisteli jotenkin ekstaattisesti vaikerrellen, että olet aivan uskomaton :) Se meni jotenkin niin överiksi, että aloin miettiä onko tämä jonkinlaista feikkiä eikä koko jutusta sitten tullut mitään. Liika on liikaa.