Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras kehu mitä naiset olette saaneet?

Vierailija
31.12.2023 |

Mulla ei tule kovin montaa mieleen. Hmm. Pitkät jalat. Hyvä laittaan ruokaa, tää oli viimeisimmällä se mitä kuului kertovan musta muille. Silti lähes joka kerta esitti mitä olisin voinut tehdä paremmin ja sylki lautaselle jopa. Ekalla kerralla tavatessa sanoi että nätti, mutta sitten huomasi että olen läski, ja siitä kertoi useammin.

Nuorena kun sain jonkun ns. poikaystävän, niin jos se viitsi edes tavata minua niin sanoi että olen ihan tavallisen näköinen.

Toinen oli serkulle kertonut että hyi v***u, ei koskaan enää. Serkku kertoi minulle sitten.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeudenmukaisin ihminen jonka tiedän. Se on kaunein kohteliaisuus, jonka tiedän. 

Rakastan sun mielenmaisemaa. Olet maailman kaunein ja seksikkäin nainen. Olet unelmieni valtiatar (tuo on meidän vitsailua osittain). 

Kaikki nuo siis omalta mieheltä. 

Olen saanut aika paljon kohteliaisuuksia muiltakin, esimerkiksi enkeliksi minua on sanottu todella monta kertaa töideni tiimoilta ja olen saanut lahjaksi tosi monta enkeliä. Johtunee vaaleista hiuksistani tuo kohteliaisuus. 

Yksi nuoruudesta jäi mieleen (olin ehkä parikymppinen), kun joku poikaystäväehdokas meni aivan sekaisin minun kehostani ja toisteli jotenkin ekstaattisesti vaikerrellen, että olet aivan uskomaton :)  Se meni jotenkin niin överiksi, että aloin miettiä onko tämä jonkinlaista feikkiä eikä koko jutusta sitten tullut mitään. Liika on liikaa.

Vierailija
22/34 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs varattu rouva kertoi minulle että miten minä saan sarjaorgasmeja koko ajan, kun tykitin sitä seinää vasten takaapäin toinen käsi klitoriksella ja toinen rinnassa kiinni ja paukutin kullia esari punaisena tiukkaan vaginaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinulla on kaunis sielu." Nykyinen aviomieheni sanoi tuon ennen kuin edes seurusteltiin.

Vierailija
24/34 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kehuttu kauniiksi mutta ei se ole totta. Olen tavallisen näköinen.

Vierailija
25/34 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin viimeisimmälle hoidolle että sulla on ihan tajuton pillu, se pumppaa mut tyhjäksi hetkessä. 

Varmaan sitten kuulilla reenattu. Kerran kokenut sellaisen hyvin harjoitetun. Ihan veikee.

Vierailija
26/34 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sinusta.

Vierailija
27/34 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kahdelta pojaltani niin kauniit kehut siitä millainen olen ollut äitinä, että miesten antamilla kehuilla ei oikeastaan ole mitään arvoa niiden rinnalla. 

Vierailija
28/34 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran menin p askalle💩 ja sitten pakotin väkívallan uhalla 16-vee teinimimmiä nuolemaan mun suklaista reikändeerosta💩 putipuhtaaksi

Vierailija
29/34 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
30/34 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sanonut seksikkääksi. Kuulemma minun ulkonäkö sai stondiksen joka ei loppunut. Seksikkääksi usein sanottu. Mies sanoi että olen kaunein nainen, myös omat pojat ovat kehuneet kauniiksi. 

Töissä minua kutsuttiin Marilyniksi. Olin isotissinen platinablondi ja naisellinen. 

Vierailija
31/34 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin, että kaverimies puhunut musta, että olen fiksua ja hauskaa keskusteluseuraa. Muuta ei kyllä tarvitse.

Vierailija
32/34 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän valjuja kehuja on naiset saaneet kommenttien perusteella. Meidän miesten pitäisi skarpata tässä asiassa. Vastaavassa ketjussa miesten saamista kehuista oli monia koskettavia kehuja.

Vierailija
33/34 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleeni on jäänyt se, kun kaveripojat lähtivät poikaporukalla Nummirockiin. Minä pääsin tyttönä mukaan siksi, että olin yksi "hyvä tyyppi". Ja olin myös se, josta jokainen tiesi, että olen todella siveellinen.

Vierailija
34/34 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä olet mun majakkani myrskyssä." 

Rakas aviomies vaikeasti sairastaessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi