Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras kehu mitä naiset olette saaneet?

Vierailija
31.12.2023 |

Mulla ei tule kovin montaa mieleen. Hmm. Pitkät jalat. Hyvä laittaan ruokaa, tää oli viimeisimmällä se mitä kuului kertovan musta muille. Silti lähes joka kerta esitti mitä olisin voinut tehdä paremmin ja sylki lautaselle jopa. Ekalla kerralla tavatessa sanoi että nätti, mutta sitten huomasi että olen läski, ja siitä kertoi useammin.

Nuorena kun sain jonkun ns. poikaystävän, niin jos se viitsi edes tavata minua niin sanoi että olen ihan tavallisen näköinen.

Toinen oli serkulle kertonut että hyi v***u, ei koskaan enää. Serkku kertoi minulle sitten.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet laivan kaunein tyttö. 

A moviestar sanoi eräs amerikkalainen mies seurueelleen  minusta töissä. 

Vierailija
2/34 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kehuja olkalinjastani ja polvistani. Myös silmistäni ja ripsistäni. Takamuksestani ja nuorempana myös vyötäröstäni, joka on nyt kyllä kadonnut. 😂

Myös yleisesti minua on kehuttu, ilman mitään erityistä piirrettä mainitsematta. Samoin käyttämiäni parfyymeitä. Ja vaatevärejäkin joskus.

Itse näen itseni tosi valjuna ja mitättömän näköisenä. Nuorempana kyllä olin aika mukiinmenevä.

Niitäkin on ollut, jotka eivät ole mitään positiivista sanoneet ulkonäöstäni, vaan ihan päinvastaista mieltä ovat olleet. Ehkä kauneus siis sittenkin on katsojan silmässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenaikainen siemensyöksy

Vierailija
4/34 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaisitko minullekin, kuinka teit sen? Olet pirun kova luu. Sinulla on hyvä itsetunto ja jalat maassa. Olet aikuisin ihminen mitä olet koskaan tavannut. Olet kasvattanut lapsesi upeasti. 

Vierailija
5/34 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kehuja liittyen luonteeseen ja ulkonäköön. Jokainen aito kehu lämmittää mieltä. Ehkä "hyvä äiti" kehu/kommentti on minulle kuitenkin tärkein.

Vierailija
6/34 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut mitään "personoituja" kehuja. Vain perus kauniiksi kutsumista. 

7/34 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivas, että mä rakastan sua.

Vierailija
8/34 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin viimeisimmälle hoidolle että sulla on ihan tajuton pillu, se pumppaa mut tyhjäksi hetkessä. 

Vierailija
9/34 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut kehuja liittyen luonteeseen ja ulkonäköön. Jokainen aito kehu lämmittää mieltä. Ehkä "hyvä äiti" kehu/kommentti on minulle kuitenkin tärkein.

Tämä olisi kyllä, mutta vain huonoksi on sanottu.

Ap

Vierailija
10/34 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena 19-21 v minua moni poika sanoi kylän kauneimmaksi tytöksi, eräs sanoi minulle, että olet jotenkin ihan eri kalibperia kuin muut kylän tytöt olet jotenkin niin aristokraattisen kaunis, etteihän sinua uskaltanut lähestyä. (Itse en ollut ollenkaan tuota mieltä, olin aika epävarma itsestäni). 

Työelämässä olen kuullut usein kiitosta siitä miten tunnollinen ja luotettava ole sekä siitä että minun kanssa ei tarvitse koskaan pelätä tuleeko vastuut hoidettua loppuun saakka. 

Kerran sain potkut yt:ssä mutta pomoni sanoi samaan hengenvetoon että sinä olet niin pätevä ja ammattitaitoinen, että saat varmasti pian uuden työn. Tuo ei kyllä lämmittänyt yhtään, teki mieli haistattaa ....pitkät.... 

Juuri pari viikkoa sitten kuulin että uusi tuleva alaiseni oli sanonut minusta että "sehän on ihan mukavan tuntuinen".

Vierailija
11/34 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet laivan kaunein tyttö. 

Voin kuvitella tilanteen ja jopa kuulla puheen sammalluksen :D

Vierailija
12/34 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen miespuolisen luokkakaverin sanominen: olit meidän luokan kaunein ja mukavin tyttö. 

Vierailija
13/34 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mulla on hyvä kroppa. 

14/34 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan uskomaton painottomuudentunne! Kiitos! 😎 

Vierailija
15/34 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen speciaali. Yksi järkyttävän rikas mies sanoi minulle niin. Kaikki sen exät olivat olleet malleja ja missejä.

Vierailija
16/34 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kanssa on parasta seksiä ikinä. Vaikka mies oli omien sanojensa mukaan ollut vaikka kenen kanssa. Eli sillä ei ole mitään väliä. 

Vierailija
17/34 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen kiimaisin nainen, jonka on ikinä tavannut. Miehellä oli afrikkalainen vaimo. Joka kuulemma oli kiihkein. 

Vierailija
18/34 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet unelmieni nainen. Sydän pakahtuu.

Vierailija
19/34 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hole in one! Ei männy siäment piironkin taa!

t. mies

Vierailija
20/34 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun pikkusiskoni sanoi, ettei olisi selvinnyt elämästään ilman minua. Tämä lämmitti, koska tiedän etten itse olisi selviytynyt kaikesta kokemastamme ilman siskoni olemassaoloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän