Te, jotka joudutte lataamaan puhelintanne joka päivä
Aika moni tekee näin. Ajatelkaapa miten paljon ajasta olette kiinni naama siinä luurissa. Aivan poskettoman paljon. Vaikka lataisit puhelinta 2-3 päivän välein, niin siihenkin saat sitä varsin aktiivisesti käyttää. Mutta joka päivä kun joudut lataamaan, niin käytännössä asut sen luurin ääressä.
Kommentit (30)
Musiikki, sähköposti, pankkiasiat, puhelut ja viestittely, uutisten lukeminen. Kyllä sille puhelimelle on käyttöä jatkuvasti, vaikka ei ihan vain turhaan selaisikaan.
Kevyissä puhelimissa on pieni akku. Joutuu lataamaan joka päivä kaksi kertaa. Sellasta puhelinta ei tarvitse jatkuvasti ladata joka painaa lähemmäs 500g. Sen joutuu vaan lataamaan kerran päivässä.
Minäpä kuuntelen musiikkia langattomilla kuulokkeilla joka päivä ja puhelin lojuu jossain pöydän kulmalla. Aktiivista puhelimenkäyttöä voi olla tosi vähän vaikka akkua kuluisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän riippuu akun iästä ja kestosta. Minulla on koko työpäivän ajan käytössä joko Spotify tai Bookbeat, kyllä se akkua vie. Kun puhelin oli uusi, riitti lataus joka toinen päivä, nykyään pitää ladata päivittäin.
Eikö töihin mennä tekemään töitä eikä kuuntelemaan puhelimella kaikkea paskaa?
Ap
Meillä on kuulosuojaimet pakolliset, eikä työnantajaa kiinnosta pätkääkään kuunnellaanko niillä radiota vai jotain muuta vai kuunnellaanko mitään.
Ja nykyisissä avokonttoreissa porukka istuu mölyävaimentavat luurit päässä, vaikka ne eivät vielä ole pakolliset. Ehkä jonain päivänä työsuojelu huomaa määrätä kuulosuojaimet pakollisiksi myös avokonttoreissa.
Vierailija kirjoitti:
Oikea kamera on vaihtunut puhelimen kameraan. Kuvien ottaminen vie akkua.
Räpsitkö kuvia joka päivä ja paljon? 😆 Teetkö Only fansia? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun puhelimen akku ei kestä päivääkään vaikka sitä ei käyttäisi.
Onko puhelimesi 20 vuotta vanha?
20 vuotta vanhan puhelimen akku kestäisi viikon. Akun kesto on vain huonontunut puhelin puhelimelta.
No ei ole. Ongelma on lisääntynyt virrankulutus, kyllä tosin myös akkujen pienentäminen
Teen hyvällä säällä etätöitä taloyhtiön terassilla ja silloin pitää puhelimesta yhdistää nettiyhteys kännykkään. Se varmasti rasittaa puhelimen akkua.
Vierailija kirjoitti:
Teen hyvällä säällä etätöitä taloyhtiön terassilla ja silloin pitää puhelimesta yhdistää nettiyhteys kännykkään. Se varmasti rasittaa puhelimen akkua.
Siis yhteys läppäriin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea kamera on vaihtunut puhelimen kameraan. Kuvien ottaminen vie akkua.
Räpsitkö kuvia joka päivä ja paljon? 😆 Teetkö Only fansia? 🤣
Kyllä. Kuvaan luontoa ja läheisiä. Sekä ympärillä näkyviä arkisia asioita.
Joudun lataamaan kahdesti päivässä. Minkä sille voi kun asiakkaat soittaa ihan koko ajan!? Aamu kahdeksasta ilta viiteen olen lähes jatkuvasti puhelimessa. Mutta siitä mulle maksetaan.