Jos seuraavasta vuodesta tulee yhtä paska kuin viime vuosista, niin en jaksa enää.
Nyt on pakko tulla muutoksia. Teen itse toki paljon sen eteen mutta en jaksa jos taas tulee paskaa niskaan olan takaa oikein kunnolla.
Olen ihan kestosietoni rajoilla ollut ja menettänyt työkyvyn. Nyt pitäisi sitten saada itseään kokoon ja kasaan, että elämä olisi jotenkin elämisen arvoista.
On ollut kaikenlaista mahdollista vastoinkäymisiä viime vuodet. Nyt saa loppua.
Onko muilla samoja ajatuksia?
Kommentit (7)
En olisi ikinä uskonut että elämä voi olla näin paskaa. Kaikkeni oon tehnyt mutta se ei riitä. Yritys meni konkurssiin, en saa töitä. Olen kurja ja köyhä, sairas, väsynyt...
Samat fiilikset minullakin ja nyt vielä flunssatauti tulossa. Työkyvytön ja köyhä. Eikä ensi vuosi näytä yhtään paremmalta. Just nyt ei vaan jaksais.
Minulla menee työttömänä hyvin. Rahaa on ja tapailen nättiä naista. Tää vuosi ollut tosi hyvä, pimeistä töistä tienasin hyvin rahaa.
Älä lännistu. Ensi vuosi on parempi ja teet asiat paremmin.
Jotta elämä voisi olla hyvää niin täytyy sen välillä olla paskaakin.
Tuolla asenteella varmaan tuleekin.
Elämässä tapahtuu asioita ihan kaikille - hyvää ja pahaa - mutta se, miten itse toimii näissä tilanteissa. Vajoatko masennukseen ja epätoivoon, vai sanotko "oho" ja jatkat matkaa?
Huonompi tulee, ole huoleti.