Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä tyttäresi sai/saa korvikset korvaan ?

Vierailija
03.09.2008 |

meillä nyt 6v tulossa. yllätyin et monikaan liike ei laita viel alle 7v:lle...

meidän neiti halunnut niitä jo 4v lähtien, ehkä on sitten oikeesti tosissaan niiden suhteen.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.ja samalla tietysti laitetaan reijät korviin.

Vierailija
2/59 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytär sai 5 vuotiaana. Oli viittä vaille 6 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mitään ongelmaa asian kanssa!

Vierailija
4/59 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kun pääsin ripille. Kyllä niitä arvosti, kun joutui niin kauan venaamaan!

Vierailija
5/59 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on 6v ja haluaa.

Vierailija
6/59 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki äiti tarvittaessa auttaa ja kantaa vastuun tästäkin asiasta..

Vierailija
7/59 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö sillon kinus niitä, mutta tyytyi siihen kun sanoin että ne isojen tyttöjen juttuja ja vasta 10-vuotiaana voi sellaset saada. Eli varmaan sillon 10-vuotiaana

Vierailija
8/59 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samasta syystä varmaanki tyttökin hinkuu reikiä :D Ollaan sovittu että sitten kun menee kouluun on niin "iso tyttö" että korvareijät voi laittaa. Ja napakorusta on puhuttu et sitten kun on rippikouluiässä... Hyvin ymmärtää ja jaksaa odottaa, nyt tytöllä ikää 5v.

Niin ja itse sain joskus 3v korvareijät.

Vierailija
9/59 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUOM! Ympärileikkauksen lievä muoto on vain neulanpisto häpyhuuleen. Jos annat rei'ittää tyttösi korvat niin varmaan sitten annat tehdä paljon pienemmän neulanpistoympärileikkauksen tytöllesi?

Miksi ympärileikkaus on niin kamala juttu mutta korvia saa rauhassa silpoa?

Vierailija
10/59 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menneet umpeen. Sitten kun pystyy hoitamaan itse.

Vierailija
11/59 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos isä saa päättää, niin ei koskaan. Mä voisin antaa luvan rippikoulun jälkeen. Tai sitten vasta 18v... Eipä mulla itelläkään korviksia ole saati sitten muita lävistyksiä.

Vierailija
12/59 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minusta on vielä vähän nuori. Itse taisin olla 14 kun otin, olisin saattanut saada aiemminkin, mutta en halunnut.

Vierailija
13/59 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

=)

Vierailija
14/59 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella. Ei mitään ongelmia.

Vierailija
15/59 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko tämä tosiaan nykymaailman menoa? Itse sain reiät vasta rippikouluikäisenä, olin niitä vajaa pari vuotta vinkunut. Mulla ei ole kuin poikia, mutta jotenkin ensireaktiona kauhistuin miten nuorina tytöt saavat nykyään reiät korviinsa. Mitähän ne seuraavaksi vinkuu jos korviksetkin saadaan jo näin nuorina, joku jopa 2,5v! huh huh.....

Vierailija
16/59 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon ettei ala haluamaan alle kouluikäisenä, saisi olla niin iso että itse osaa hoitaa. Ei ole meillä vielä ajankohtaista, tyttö vasta alle 2v

Vierailija
17/59 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän saisi minun puolestani laittaa reiät mutta ei itse vielä halua. Joten toki kuuntelen tytön toiveet vaikka ei haluaisi koskaan laitattaa reikiä.

Vierailija
18/59 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdolliset tulehdukset kitisemättä, itselläni ei ole korviksia, joten ehkäpä ei niitä ihan pienenä haluakaan...

Vierailija
19/59 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuisikohan se siitä, että klitoris ja vaginan alue yleensä on hiukan eri asia kuin korva? Jos tytöltä silvotaan/viotetaan klitoris, ei hän voi koskaan tuntea nautintoa seksin yhteydessä. Korvalla ei ole tällaista vaikutusta ihmisen elämään.

Ympärileikkauksessa on nimenomainen tarkoitus viottaa naiseutta ja naisen kykyä nauttia, näin ei ole kaiketi korvakorujen suhteen? Reiät korvissa voi aina antaa kasvaa umpeen, silvottu klitoris ei parane entiselleen, vaan ympärileikattu tulee aina tuntemaan osan naiseudestaan olevan poissa.

HUOM! Ympärileikkauksen lievä muoto on vain neulanpisto häpyhuuleen. Jos annat rei'ittää tyttösi korvat niin varmaan sitten annat tehdä paljon pienemmän neulanpistoympärileikkauksen tytöllesi?

Miksi ympärileikkaus on niin kamala juttu mutta korvia saa rauhassa silpoa?

Vierailija
20/59 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo omalle tytölleni olen luvannut sitten kun täyttää 10v, täytti juuri 6 v . Ei minulla ole kiirettä tehdä pikkupimua lapsestani. On muutenkin niin kaunis eikä vain omasta mielestäni.

On ollut tyytyväinen mangneettikoruihinkin