Fiilikset tästä vuodesta ja tulevasta?
Fiiliksiä kasaan. Hyvän mielen ketju.
Omia fiiliksiä: Palasin pitkästä aikaa työelämään kotiäitivuosien jälkeen. Työn saaminen osoittautui hankalaksi, enkä oikein tiennyt mitä haluan tehdä. Olen hoitoalalla ja pätkätöitä/keikkatöitä löytyi sentään. Ajattelin hakea jotain ihan muuta alaa ja opiskelupaikka tuli ensi vuodelle.
Odotan siis uutta vuotta innolla.
Kommentit (5)
Jäin joulukuun alussa eläkkeelle 45:n työvuoden jälkeen. Vähän on epävarma olo
Kamalin vuosi ikinä, ihan hirvee. Ja ensi vuosi pelottaa.
Mikä hyvän mielen ketju? Koita nyt päättää haluatko sä kysellä niitä fiiliksiä vai kuulla vaan hyvän mielen juttuja 🙄.
Hallitus viimeistään opetti elämään omaa niukkaa elämää pienellä rahalla ja lopettamaan uutiset ja hesarin seurannan. Valoa kohti 2024 ja omin jaloin.
Vierailija kirjoitti:
Kamalin vuosi ikinä, ihan hirvee. Ja ensi vuosi pelottaa.
Mikä hyvän mielen ketju? Koita nyt päättää haluatko sä kysellä niitä fiiliksiä vai kuulla vaan hyvän mielen juttuja 🙄.
No tarkoitin sillä hyvän mielen ketjulla sitä, että joku trolli ei tule huutelemaan asiaan kuulumattomilla jutuilla. Saa kertoa, jos vuosi on ollut kamala ja raskas, tottakai. Omani oli sellainen 2022, joten ymmärrän fiilikset.
Opettavainen vuosi takana. Vielä alkuvuodesta olin ylisuorittaja, toisten miellyttäjä. Kevään jatkuvat paniikkikohtaukset ja ahdistus sai mut pysähtymään. Aloin huolehtia itsestäni, uskalsin sanoa, että en jaksa, eikä mun tarvii. Innolla kohti uutta vuotta, mutta ilman lupauksia :)