Miksi jotkut naiset käyttää jotain mummo parfyymejä
Kommentit (46)
Sanoisin että syynä WEF, tai HAARP.
Vierailija kirjoitti:
Luettelehan nyt ne mummoparfyymit, jotta tietää niitä hankkia.
Ne halvimmat mitä marketista ostat! Pitää laittaa Gigiä rintavakoon 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne halvimmat mitä marketista ostat! Pitää laittaa Gigiä rintavakoon 👍
No ne on just teinejä, jotka käyttää halpoja...
Massatuoksuja, yäks!
Vierailija kirjoitti:
Miks sniffaat mummoja, Toope?
Niinpä🤣🤣🤣🤣🤣
Mä käytän vain dödöä. Se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Luettelehan nyt ne mummoparfyymit, jotta tietää niitä hankkia.
Luulen että tarkoittaa vanhoja parfyymeja jotka alkavat haisemaan tunkiolle .... Meidänkin talossa on yksi joka rakastaa parfyymia ja tunnen jo ennen hissiin astumista että rouva on ollut asialla. Ne aiheuttaa astmakohtauksen vaikka en ole astmaatikko.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut teinitytöt haisee miesten hajusteilta?
Ja niiltä järkyimmiltä😝
Axe Africa on klassikko!
Minulla ei ole koskaan ollut mitään hajuvettä, koska en ole ollut kiinnostunut niistä. Joskus katselen huvikseni netistä hajuvesipulloja, koska niiden pullojen muotoilu kiinnostaa, ei niinkään sisältö. Viimeksi katselin Guerlainin hajuvesiä, ja sen verran innostuin, että harkitsen jopa ostamista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut teinitytöt haisee miesten hajusteilta?
Ja niiltä järkyimmiltä😝
Vähemmän tuoksuihin perehtyneet mieltävät patsulin yleensä vain miesten tuoksuihin kuuluvaksi. Mutta patsuli on ihanan tuoksuista ja sopii yhtä lailla naisille.
Jos on olemassa mummoparfyymi, onko myös pappaparfyymi ja setätuoksu? Ja mitä niitä nyt voisikaan olla.
Vierailija kirjoitti:
Koska parhaat tuoksut kuten Shalimar ja Coco on kehitetty kauan sitten.
Eihän mainitsemillasi tuoksuilla ole mitään tekemistä hyvien tuoksujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole koskaan ollut mitään hajuvettä, koska en ole ollut kiinnostunut niistä. Joskus katselen huvikseni netistä hajuvesipulloja, koska niiden pullojen muotoilu kiinnostaa, ei niinkään sisältö. Viimeksi katselin Guerlainin hajuvesiä, ja sen verran innostuin, että harkitsen jopa ostamista.
Jos olet suomalainen, niin osta jotain muuta. Guerlainin kosmetiikka sopii vain tummemmille.
Vierailija
Vähemmän tuoksuihin perehtyneet mieltävät patsulin yleensä vain miesten tuoksuihin kuuluvaksi. Mutta patsuli on ihanan tuoksuista ja sopii yhtä lailla naisille.
Sinäkö olet jopa ns. "nenä", joita muotitalot käyttävät tuoksujen kehittelyissä?
Niin varmaan...
Ja oli mitä oli, jotain outoa on tapahtunut just nuorien tuoksuille.
Eivät toki kaikki haise (* huom. nimenom. haise, koska haju on outo), mutta hyvin usein tulee vastaan nuoria naisia jotka haisee oudolta/ miehiseltä...
Ovatko sitten tuoksuja, jotka on kai tarkoitettukin molemmille sukupuolille?
Eihän sitä itse huomaa tai pidä outona, jos on tottunut.
Vierailija kirjoitti:
Vanha Chanel 5 on kyl hirveä. Pidätän aina kaupassa hengitystä mummelien kohdalla, jos ko lemu kohtaa minut. Olen itsekin mummeli yli 70, mutta olen kysynyt joiktain nuorilta naisilta suoraan, että mitä ihanaa tuoksua käyttävät ja ostanut samaa tuoksua👵😚
Et sitten ole kuullut, että toisen iholla tuoksu on todella hyvä ja toisen kamala?
Joidenkin parfyymien kohdalla ei voi kuin raapia päätä, että miten joku pitää kyseistä tuoksua hyvänä/miellyttävänä. Kai nämä on niitä makueroja. Mutta käsittääkseni kaikkien parfyymien ei edes kuulu olla ns. hyvältä tuoksuvia, vaan esim. sellaisia tilan valtaavia jne. Jotkut käyttävät hajuvesiä eri tilanteiden, kellonaikojen jne. mukaan.
Paremmalta mummoni tuoksuivat, kuin moni nykyään...
Ja vain toinen heistä joskus käytti tuoksuja, toinen tuoksui pehmoiselta ja kotoisalta😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks sniffaat mummoja, Toope?
Niinpä🤣🤣🤣🤣🤣
Onks mummojen sniffaaminen joku uusi some tiktokvillitys? sniffaat mummoja liikaa aivot kuolee ja oot diudiu teini joka jos ei kuole niin päätyy hoitolaitokseen reippaana 18 vuotiaana?
Koska mummo oli jättänyt sen kylppärin kaappiin ja oma oli loppu. Sun mielipide asiaan ei kiinnosta. Sori siitä.