Miksi jotkut naiset käyttää jotain mummo parfyymejä
Kommentit (46)
Paskaparfyymejä on nykyisin järkky määrä. Koko ajan tehdäänn 10 erilaista versiota pääparfyymistä.
Hirveetä kemikaalisotkua 85% puteleista.
Luultavasti ovat suihkuttaneet vaatteisiin ja siksi haju on huono.
Mulla on varaa käydä kerran viikossa suihkussa. Lopun ajan lottaan dödöä ja hajuvettä. En tiiä mikä on mummoparfyymi mutta paljon laitan sitä halpista ettei hiki haise.
Miksi jotkut teinitytöt haisee miesten hajusteilta?
Ja niiltä järkyimmiltä😝
Miksi. Miksi. Miksi. Miksi. Miksi. Miksi...... Miksi kyselette tyhmä saatana. 👹👹👹
Koska parhaat tuoksut kuten Shalimar ja Coco on kehitetty kauan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Parfyymi reagoi ihon kanssa ja se aiheuttaa pahan hajun, jos ne eivät eivät sovi yhteen. Myös lika iholla voi muuttaa parfyymin tuoksua, vaikka se pullossa tuoksuisi hyvältä.
Vaate taas on neutraali paikka, johon nimenomaan kannattaa parfyymiä suihkuttaa. Oikeaoppisesti parfyymi kuuluu esim. suihkauttaa ilmaan ja kulkea sen parfyymisumun läpi.
Olen itse kyllä parfyymeistäni saanut kehuja, miehiltä myös. Eräs nuori mies oli ihan myyty eräästä tuoksusta, jonka sain lahjaksi ulkomailta, ja hän suorastaan ylisti tuoksuani. Kyseistä parfyymiä ei saa edelleenkään Suomesta. N55
Vanha Chanel 5 on kyl hirveä. Pidätän aina kaupassa hengitystä mummelien kohdalla, jos ko lemu kohtaa minut. Olen itsekin mummeli yli 70, mutta olen kysynyt joiktain nuorilta naisilta suoraan, että mitä ihanaa tuoksua käyttävät ja ostanut samaa tuoksua👵😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parfyymi reagoi ihon kanssa ja se aiheuttaa pahan hajun, jos ne eivät eivät sovi yhteen. Myös lika iholla voi muuttaa parfyymin tuoksua, vaikka se pullossa tuoksuisi hyvältä.
Vaate taas on neutraali paikka, johon nimenomaan kannattaa parfyymiä suihkuttaa. Oikeaoppisesti parfyymi kuuluu esim. suihkauttaa ilmaan ja kulkea sen parfyymisumun läpi.
Olen itse kyllä parfyymeistäni saanut kehuja, miehiltä myös. Eräs nuori mies oli ihan myyty eräästä tuoksusta, jonka sain lahjaksi ulkomailta, ja hän suorastaan ylisti tuoksuani. Kyseistä parfyymiä ei saa edelleenkään Suomesta. N55
Ko. parfyymi on Rasasi Blue lady.
Luokitellaan itämaiseksi tuoksuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan siksi iholle, että se muuttuu, eikä tuoksu geneeriseltä niinkuin suoraan pullosta. Halppistuoksuissa sitä ongelmaa ei tietenkään ole. Jos se haisee iholla pahalta, niin sitä ei käytetä. Parfyymi luultavasti myös sotkisi kankaan, edt varmaan toimii paremmin jos aikoo suihkutella. N53
Ne on varmaan niitä miehiltä ja puolisoilta lahjaksi saatuja joita on pakko käyttää vain kohteliaisuudesta.
Miksi jotkut eivät osaa kirjoittaa suomea siten, etteivät virheet häiritsisi lukemista?
Erittäin hyvä kysymys. :D Nyt ilmeisesti kaupataan uudelleen nuorillekin jotain 80- tai 90-luvun tuoksua, josta tulee mieleen muinaiset Yves Rocherin näytepakkaukset ja marttakerhoissa minkkitakit päällä ravanneet mummot. :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla on varaa käydä kerran viikossa suihkussa. Lopun ajan lottaan dödöä ja hajuvettä. En tiiä mikä on mummoparfyymi mutta paljon laitan sitä halpista ettei hiki haise.
Hajusi on siis Eau De Rankkitynnyri, Kalanperkeet tai Kärpäsmyrkky?
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hyvä kysymys. :D Nyt ilmeisesti kaupataan uudelleen nuorillekin jotain 80- tai 90-luvun tuoksua, josta tulee mieleen muinaiset Yves Rocherin näytepakkaukset ja marttakerhoissa minkkitakit päällä ravanneet mummot. :D
Nuoret ovat jo pitkään tuoksuneet joko My Waylta tai Black Opiumilta. Harrastuneemmat Kayalin joltain, jota joku tubettaja on suositellut. Annosteluongelmaa on kieltämättä monella.
En käytä hajuja, käytän tuoksuja.
Hajut ovat pahoja, tuoksut hyviä.
Eihän teini ap sellaista ymmärrä...
Karkkisähkötupakkahan vaikuttaa olevan nuorten uusi tutti. Karsee dunkkis.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut teinitytöt haisee miesten hajusteilta?
Ja niiltä järkyimmiltä😝
Onko muutkin huomanneet tämän?
Koska tykkään ärsyttää hajusteyliherkkiä.
N36
Luettelehan nyt ne mummoparfyymit, jotta tietää niitä hankkia.