Eläkkeisiin tulee ensivuonna faktuaalisesti noin 250 euron korotus kuukaudessa.
Eläkkeisiin tulee ensivuonna faktuaalisesti noin 250 euron korotus kuukaudessa.
Näin kun ynnää muutokset
Kommentit (386)
Mä olin 1990 - luvulla lapsi ja sain lapsilisän joka kuukausi omalle tilille, se oli saman suuruinen, kun mun lapsi saa nyt ja hinnat ja vuokrat on nousseet ja paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin 1990 - luvulla lapsi ja sain lapsilisän joka kuukausi omalle tilille, se oli saman suuruinen, kun mun lapsi saa nyt ja hinnat ja vuokrat on nousseet ja paljon.
Sähkön hinta on kallista eikä lapsiperheet, missä toinen on työtön saa mitään alennusta.
Rikkaat ja köyhät on sekaisin kouluissa. Kai täytyy säästää pyykinpesusta niin saa rikkaiden lapset nauttia kihomadoista ja täistä.
LOPETTAKAA JO SE VALITUS JA JÄNKKÄYS. SOSIAALITUET ON SUOMESSA JO LIIAN SUURET JA NIITÄ PITÄÄ LEIKATA KOSKA VALTIO ON YLIVELKAANTUNUT.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähkön hinta on kallista eikä lapsiperheet, missä toinen on työtön saa mitään alennusta.
Rikkaat ja köyhät on sekaisin kouluissa. Kai täytyy säästää pyykinpesusta niin saa rikkaiden lapset nauttia kihomadoista ja täistä.
Meillä oli joskus kihomatoja. Se lääke on tosi kallista ja vain lapsi söi sitä, vaikka olisi kuulemma koko perheen pitänyt ottaa sitä.
No, pääseepä rikkaat haalimaan itselleen kiinteistöjä ja matkoja.
Itse en ihmettele yhtään, että kouluissa ja päiväkodeissa ei päästä kihomadoista ja täistä eroon, kun ei ole edes apteekki tuotteisiin perheillä rahaa.
Palkatonta työkokeilua vaan lisää.
Vierailija kirjoitti:
Ahneet itsekkäät ikäluokat jotka kuluttavat eniten palveluja ja valittavat eniten, elätetään nuorten työllä! Ja Kyllä sinä Kalevi ja Marjariitta joka tätä luet, maksoitte vaan pienen osan itse ja suurin osa revitään tämän päivän nuorilta. Ette osaa edes hävetä ahneuttane ja sitä saastetta minkä tänne meille jätitte. Onneksi alkaa vuodet vähenee, ei tarvitse teidän ilkeyttä enää kauan kestää
Melkoista propagandaa. Jos elän 87-vuotiaaksi (epätodennäköistä), ehdin saadaa takaisin 90 senttiä, jokaista maksettua eläke-euroa kohden.
"Yleinen luottamus Kelaan oli jo 1980-luvulla vahvistunut. Seuraavalla vuosikymmenellä (eli 1990-luvulla) Kelan vastuullee siirrettiin esim. lapsilisät, äitiysavustus, yleinen asumistuki ja opintotuki."