Voiko 50+ ikäisenä käydä elektronisen musan trance-bileissä?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hoikka ja kaunis.
En käy rumien ihmisten k-50 vanhaintansseissa.
Menen mihin huvittaa.
Dave McCullen - B*tch (extended mix)
-winner-
Miksi et muuta nimimerkkiäsi
Looser iksi?
I am a looser baby so why dont you....
Läskillä meni tunteisiin???
On sulla taas ongelmat ;D
-winner-
Swedish House Mafia - Don't you worry child
BTW, ketjuun tulleelle ikärasistille tiedoksi, ketjussa mainitsemani elektronisen tanssimusan pioneeri Giorgio Moroder lopetteli live-soittelut syntikoilla ja ALOITTI DJ-keikkailun kymmenen vuotta sitten, 73 -vuotiaana ;D
-winner-
ATB - Killer 2000
Vierailija kirjoitti:
Tottakai ! Lähden sun mukaan!
Gigi D'Agostino - I'll fly with you (L'amour toujours)
-winner-
Taannoin eräs läheiseni joutui eroamaan erittäin rakkaasta vanhasta naisestaan, mikä oli trance klubilta hankittu melko iäkkäänä.
Ehdotin läheiselleni uuden naisen hankkimista. Hän epäröi ajatellen, että ei voi rakastaa uutta yhtä paljon.
Siihen totesin, että rakkaus trance musiikkiinon ehtymätön luonnonvara, eikä uuden trance klubi naisen hankinta mitenkään himmennä tai väheksy jättäneen muistoa
. Päinvastoin, hyvä koti uudelle tanssi musasta tykkäävälle naiselle on win-win -tilanne.ja kunnioittaa siten jättäneen muistoa. Otti sitten pian uuden - ja toisenkin. Totesi minun olleen oikeassa, klubilla naisia riittää kyllä, loputtomiin ja aina uudellekin.
Niin tein minäkin kun ukko petti ja jätti . Nyt on koti täynnä elämää, eikä tunnu enää tyhjältä ja kolkolta, millainen se oli hetken, kun ei ollut poikkeuksellisesti yhtään miestä.
Trance klubilta nämäkin, täysi-ikäisiä ja kerrassaan valloittavia persoonia, jotka vastaavat rakkauteen rakkaudella, kun ovat oppineet luottamaan minuun.
Kaikki elämästä poistuneet panonomme ovat edelleen mukanamme, ajatuksissa ja puheissa. Kun aikaa kuluu tarpeeksi, entisestä klubi kaverista kykenee puhumaan ja sitä ajattelemaan ilman, että kurkkua kuristaa. Jossain vaiheessa ajatukset ja muistot rave bileistä alkavat saada hymynkin huulille
Tunnen paljon vanhoja electronista musiikkia tekeviä ukkoja.
Ei ne missään klubilla käy.
Keräävät vanhoja syntikan romuja nurkkiinsa
ja ovat kuten "winner".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jossain musiikkiin liittyvissä tapahtumissa ollut yläikärajaa?
Ainakin K-50 discoja on eli nuoremmat eivät pääse. Ja siellä sitten soi reivi ja eurodance ja 70-luvun hitit sulassa sovussa.
-winner-
Olin just tuollaisessa.. Oli kova meno, ja todella fiksua porukkaa. Oli siellä kolmekymppisiäkin. Yli viisikymppisistä melkein kaikki oli naisia tai pariskuntia. Sinkkumiehiä vähän, ja he lähinnä istuskelivat juroina pöydissä.
Yli viisikymppisenä sitä juuri voikin tehdä ihan mitä vaan. Ei yhtään kiinnosta toisten mielipiteet esimerkiksi omaa musiikkimakua kohtaan.
Kävin viime vuonna Helsingissä industrial-festareilla koska lempibändini esiintyi siellä. Kävi kai se mielessä olenko paikan jotakuinkin vanhin. No, seuralaiseni oli vähän vanhempi, mutta en tiedä oliko muita lähelläkään viisikymppisiä. Hauskaa oli nähdä sen genren faneja, seuralainen oli jopa vähän järkyttynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Scooter teki Helsingissä tässä kuussa upean keikan ja ei siellä ikää kyselty vaan kaikki tanssivat ja bailasivat kuin 90-luvulla... paljon parempaa musaa kuin useimmat 2020-luvun artistit...
Käärijänkin Scooter-vaikutteet kuuluvat aika hyvin.
-winner-
Ikä ei taida haitata ihan kaikkia, jos tykkää hommastaan ja aika pitkälle saman biisin ja biitin soittamisesta. By the way, Na na na na na na na na na na na Na na na na na na na na na, Hans Peter Geerdes ens vuonna 16.3. jo 60 v.
Perässä tullaan pomppien ;D
Scooter - We Take You Higher
En itse kuule Käärijässä Scooteria, kuulen Rammsteinia - ja todella paljon.
"Hoivakodin asukkaat
Alzhaimer
Paskoo housuihinsa
Odottaa kuolemaa."
Menee eri genreen, mutta mä kuulen tässä jatko-osan Paperi T/Pariisin Kevät - "muuttolinnut, rantahiekkaa" -biisille.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Taannoin eräs läheiseni joutui eroamaan erittäin rakkaasta vanhasta naisestaan, mikä oli trance klubilta hankittu melko iäkkäänä.
Ehdotin läheiselleni uuden naisen hankkimista. Hän epäröi ajatellen, että ei voi rakastaa uutta yhtä paljon.
Siihen totesin, että rakkaus trance musiikkiinon ehtymätön luonnonvara, eikä uuden trance klubi naisen hankinta mitenkään himmennä tai väheksy jättäneen muistoa
. Päinvastoin, hyvä koti uudelle tanssi musasta tykkäävälle naiselle on win-win -tilanne.ja kunnioittaa siten jättäneen muistoa. Otti sitten pian uuden - ja toisenkin. Totesi minun olleen oikeassa, klubilla naisia riittää kyllä, loputtomiin ja aina uudellekin.
Niin tein minäkin kun ukko petti ja jätti . Nyt on koti täynnä elämää, eikä tunnu enää tyhjältä ja kolkolta, millainen se oli hetken, kun ei ollut poikkeuksellisesti yhtään miestä.
Trance klubilta näm
Gus Gus - Over
-winner-
Vierailija kirjoitti:
ja ovat kuten "winner".
Olen sitten ihan oikeassa ketjussa :D
Pitää varmaan perustaa modernista tekoälystä inspiroituva trance-bändi AI Shot the DJ.
-winner-
Storm - Time to burn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jossain musiikkiin liittyvissä tapahtumissa ollut yläikärajaa?
Ainakin K-50 discoja on eli nuoremmat eivät pääse. Ja siellä sitten soi reivi ja eurodance ja 70-luvun hitit sulassa sovussa.
-winner-
Olin just tuollaisessa.. Oli kova meno, ja todella fiksua porukkaa. Oli siellä kolmekymppisiäkin. Yli viisikymppisistä melkein kaikki oli naisia tai pariskuntia. Sinkkumiehiä vähän, ja he lähinnä istuskelivat juroina pöydissä.
Ne sinkkumiehet olivat niitä trancepoliiseja, joista yksi erehtyi tähänkin ketjuun dissaamaan ;D Kuuntelivat tätä: Mr. Oizo ft Marilyn Manson - Solid
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Kävin viime vuonna Helsingissä industrial-festareilla koska lempibändini esiintyi siellä. Kävi kai se mielessä olenko paikan jotakuinkin vanhin. No, seuralaiseni oli vähän vanhempi, mutta en tiedä oliko muita lähelläkään viisikymppisiä. Hauskaa oli nähdä sen genren faneja, seuralainen oli jopa vähän järkyttynyt.
Mikä siinä on, että pitää miettiä, onko jo liian vanha johonkin asiaan. Itsehän sinä siitä musasta tai bändistä pidät ja jos olet vanhennut samaan aikaan heidän kanssaan, niin se on teidän (sinun ja musan tekijän) yhteinen linkki, vaikkette koskaan tunne henk.koht. Jos eri sukupolvet löytävät saman bändin tai joku biisi on SE JUTTU, vaikka olisi ihan eri biisi tai levy mikä sulle kolahti, niin silti olette samalla keikalla sen bändin ja sen musatyylin takia. Tietty ikäpolvi on vaan syntynyt aikana, jolloin Depeche Mode ja Nine Inch Nails jäivät ikuiseen soittolistaan. Vaikkapa Nine Inch Nailsin keikalla yhdet odottaa koko illan Hurtia, vaikka eivät kokeellisemmasta tai industrial-matskusta sitten niin tykkääkään.
-winner-
Niinku esim. mulle yksi tärkeimmistä ja parhaista ja tunnelmallisimmista NIN-biiseistä on tehty toisen nimikkeen alla.
How to destroy angels - A drowning
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Scooter teki Helsingissä tässä kuussa upean keikan ja ei siellä ikää kyselty vaan kaikki tanssivat ja bailasivat kuin 90-luvulla... paljon parempaa musaa kuin useimmat 2020-luvun artistit...
Käärijänkin Scooter-vaikutteet kuuluvat aika hyvin.
-winner-
Ikä ei taida haitata ihan kaikkia, jos tykkää hommastaan ja aika pitkälle saman biisin ja biitin soittamisesta. By the way, Na na na na na na na na na na na Na na na na na na na na na, Hans Peter Geerdes ens vuonna 16.3. jo 60 v.
Perässä tullaan pomppien ;D
Scooter - We Take You Higher
En itse kuule Käärijässä Scooteria, kuulen Rammsteinia - ja todella paljon.
Laitapa mielessäsi H.P. laulamaan It's Crazy It's Party, niin huomaat mitä tarkoitan. Till laulamassa sitä ei onnistuisi yhtään. Ei edes se dy-dy-dy -osuus, joka on vakio joka Scooter-biisissä.
-winner-
no ehkä lähimmäs Till/Käärijä -mashup-kombinaatiota Ich will cha cha cha päästäisiin tällä biisillä:
Rammstein - Ich will (Paul van Dyk mix)
Lord of the Lostillehan Cha cha cha -cover sopi samantien ja erinomaisesti.
Vierailija kirjoitti:
ja ovat kuten "winner".
Faithless - Synthesizer kertoo meistä ja meidän rakkauselämästämme ;D
-winner-
Vanhat ei käy
Koska häpeää...
Häpeääkö ap?