Mitä te muut yksinäiset teette huomenna?
Kommentit (72)
Minä olen yksin suurimman osan vapaa-ajasta, mutta huomenna menen illalla kaverin luokse käymään. Muuten teen mitä esimerkiksi tänäänkin yksin. Museo, ulkoilua, ruoanlaittoa, siivousta ja oleilua kotona. Museokortti on ihan paras ja sopii tälläiselle yksinäiselle. Teen kävelyitä ja tutustun uusiin paikkoihin ja alueisiin samalla kun katson jonkun näyttelyn. Ei tarvitse kökkiä yksin kotona ja kohtaa edes jotain ihmisiä kun lähtee liikkeelle.
Minä en ole yksinäinen, mutta vietän aaton yksin, koska haluan. Teen todella sosiaalista työtä ja nyt tahdon vain rauhoittua.
Siskoni juuri äsken puhelimessa oli huolissaan, haluanko varmasti olla.
Sanoin, että tämä uuden vuoden vietto ei ole minulle mitenkään tärkeää. Pidän joulusta ja juhannuksesta ( ja joulussakin oikeastaan vain alusajasta, en aatosta erityisesti)
Ja ymmärrän toki, että tämä ei ole verrattavissa siihen, että on yksin, eikä ole muuta mahdollisuutta.
Ja aion kuunnella podcasteja, lämmittää saunan ja syödä hyvin.
Joo olen. Käyn päivällä lenkillä ja sitten illan olen ihan sisätiloissa, koska vihaan noita rakettien kanssa räiskijöitä ja sitä katkua ja meteliä mikä niistä tulee.
Katson ehkä jotain leffaa (jos tulee jotain katsomisen arvoista telkkarista) ja mahdollisesti sitä ylen vuosivaihtuu-ohjelmaa, mutta riippuu ihan siitä ketä siellä esiintyy. Jos on jotain vammaista ellinooraa/vesalaa tarjolla niin jätän väliin ja pelaan ennemmin vaikka pasianssia tai tetristä.
Etsin täällä pierutehtävään otsikoita.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen yksin suurimman osan vapaa-ajasta, mutta huomenna menen illalla kaverin luokse käymään. Muuten teen mitä esimerkiksi tänäänkin yksin. Museo, ulkoilua, ruoanlaittoa, siivousta ja oleilua kotona. Museokortti on ihan paras ja sopii tälläiselle yksinäiselle. Teen kävelyitä ja tutustun uusiin paikkoihin ja alueisiin samalla kun katson jonkun näyttelyn. Ei tarvitse kökkiä yksin kotona ja kohtaa edes jotain ihmisiä kun lähtee liikkeelle.
Muuten joo, mutta itse en välitä kohdata just niitä ihmisiä joita paikallisjunissa ja asemilla nykyään notkuu ja niillä se olisi kuljettava jotta pääsisi sinne missä niitä museoita ja nähtävää olisi..
Olen tietenkin kotona ja yksin.
T: kiltti ja kunnollinen mies.
Teen pizzaa, ehkä pelaan Mass Effectiä ja katson ilotulitukset parvekkeelta jos jaksan
Ulkoilua päivällä, ehkä toisen kerran vielä pimeällä. Jotain sapuskaa, sauna, sipsejäkin oikein ostin. Kirja tai elokuva. Miltä nyt tuntuu. Ajoissa nukkumaan ja toivon, että rakettien pauke ei pidä hereillä. Seuraavana päivänä taas ulkoilemaan. Hitsin hienoa auringonpaistetta ja pakkasta näyttäis olevan. Kauniita maisemia tiedossa.
Tänään on jo siivottu, koristeltu ja katettu pöytä kauniisti, joten uudenvuodenaaton aamuna menen ensi alkuun suihkuun.
Aamupalaksi syön kylmäsavulohta, kananmunasiivuja ja tilliä ruisleivällä sekä juomaksi appelsiinimehua ja kahvia juhlapöydässä istuskellen, kauniita lumisia talvipuita ikkunan ääressä samalla katsellen.
Ruoaksi teen helppoa peltiruokaa: uunipellille vain possupihvejä, chiligrillimakkaraa, uunikasviksia... lisukkeena perunasalaattia. Juomana olutta.
Jälkiruoaksi Daim-juustokakkua. Ja suklaa- ja lakkaliköörikonvehteja, joita jäi joulusta.
Saatan piipahtaa päivällä vähän ulkonakin, tehdä ehkä pienen leppoisan kävelylenkin raikkaassa pakkassäässä.
Illan mittaan siemailen kuohujuomaa coctailllasista ja napostelen chipsejä dipin kanssa. Jos isompi nälkä yllättää illalla, napostelen peltiruoan jämiä tai kevyemmin kana-caesar-salaattia. Jos on vilu, juon kuumaa kaaakaota vaahtokarkeilla ja geisha-konvehteilla höystettynä. Ja makeaa punaviiniglögiä.
Telkusta ja netistä katselen erilaisia uudenvuoden musiikki- ym. ohjelmia ja makoilen pehmoisen torkkuhuovan alla lämpöisissä sukissa, aattoillasta nauttien.
Jos tarkenen ja jaksan, menen parvekkeelle katsomaan yöllä, kun raketit lentelevät. Tai avaan vain verhot ja sammutan valot ja katselen lentäviä raketteja sisältä. 🕛...ja sitten onkin jo vuosi 2024! Sitten kohotan maljan Uudelle Vuodelle.🍸
Uudenvuodenpäivänä 1.1.24 nautin vapaapäivästä.
N55🤩
Ehkä menen illalla leffaan. Pitää katsoa olisiko jotain katsottavaa.
Viimeksi käytiin katsomassa Kokaiinikarhu. Tyhmää perusrahastusta, oli kuitenkin kiva ilta rakkaan kanssa.
Naapuritontilla on valoshow, hienot valot ja musa. Ehkä kuvaan sen jahka hiffaan miten videoon saa myös äänen. Voisin postata FB.
Vierailija kirjoitti:
Mutta oletko yksinäinen?
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on mielestänne pahempi juhla yksinäiselle, joulu vai uusi vuosi?
Minusta uusi vuosi on pahempi. Jouluaattona tykkään olla rauhassa ja yksin, mutta uudenvuodenaattoiltana yleensä ketuttaa, ettei ole ketään sydänystävää, jonka kanssa kippistelisi ja toivottelisi hyvää uutta vuotta. Uusi vuosi on sillä tavalla juhlavampi minusta, että silloin hyvä seura voisi olla ihan paikallaan. Vaikka juhlaillallinen jossain ravintolassa tai vaikka kotonakin. Mutta yksin ollessa sitä ikään kuin vain toivottaa uuden sinkkuvuoden tulevaksi itselleen, kun kello lyö kaksitoista.
Vaikka aika vaatimatonta se uudenvuoden vastaanotto jonkun kanssakin on ollut, ei sen puoleen. Kerran oltiin Itävallassa Alpeilla uutta vuotta vastaanottamassa, mutta ei se siellä sen kummempaa ollut kuin täälläkään.
Olen kanarialla. Kasilta nukkumaan niin kuin aina normaalistikin. Ei kiinnosta raketit.
Vierailija kirjoitti:
Olen kanarialla. Kasilta nukkumaan niin kuin aina normaalistikin. Ei kiinnosta raketit.
Onko siellä tulitukset ? ja onko niissä rajoitteita ?
Vierailija kirjoitti:
Katson animea ja vtubettajia.
M28?
Teen kotona asioita yksin kuten aivan jokainen muukin elämäni päivä.
Koira kuoli tänä vuonna, joten tosin ekaa kertaa pariinkymmeneen vuoteen lähden illalla ulos katsomaan raketteja.
Sama. Tosin itse käyn lenkillä ennen kuin se paukutus alkaa ja otan vasta jälkihien riehumalla imurin kanssa. Pesen myös pari koneellista pyykkiä, koska vaihdan huomenna lakanat ja pyyhkeetkin.
Sitten pitkä suihku ja puhtaisiin lakanoihin nukkumaan kunhan meteli loppuu. Ihana herätä uudenvuodenpäivänä kun ei ole krapulaa ja koti on siisti ja voi vaikka loikoilla extraa jos huvittaa.