Mitä te muut yksinäiset teette huomenna?
Kommentit (72)
Vastaan nyt, vaikken itseäni yksinäiseksi koekaan. Asun ja elelen kyllä yksin, enkä huomenna aikonut tavata ketään kuten en monena muunakaan juhlapäivänä, mutta tämä elämäntyyli sopii minulle.
Huomenna ajattelin siivoilla, jotta pääsen aloittamaan uuden vuoden edes vähän siistimmässä kämpässä. Siivoilun ohessa syön viimeiset joulukarkit ja kuuntelen kenties musiikkia.
Lähikaupasta pitää pyörähtää hakemassa ainakin maitopurkki. Aion syödä juustonakkeja, peruna- ja punajuurisalaattia sekä sinappikurkkusalaattia, kuten tänään ja eilenkin.
Puoleksiyöksi kävelen keskustaan katsomaan kaupungin ilotulituksen, ja sieltä kävelen suoraan kotiin nukkumaan, kun aamulla on aikainen herätys. Ja nimenomaan ihan omasta halusta, voisin kyllä nukkua possottaa puolillepäivin jos vain antaisin itseni nukkua. :D
Vierailija kirjoitti:
Voin tulla hoitelee jonkun yksinäisen leidin sen jälkeen kun olen jysäyttänyt naapuruston suurimmat paukut taivalle ;)
Inssi seinä joelta
Joo tule tänne Turun suuntaan!
Olen kipeä. Influenssa A. Eli yksin kotona. Ei ala oireet helpottaa. Näin tänä vuonna.
Luen kirjaa, katon tv:tä, pelaan ja nautin hiljaisuudesta siihen asti, kun rakettien mökä alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa te yksinäiset, että olette jatkuvasti muiden mielessä ja sydämissä. Mun sisko asuu itsekseen ja on todella yksinäinen. Yritän aina välillä nähdä, mutta hän on arka ja mielellään jää vain kotiin. Ja itse ruuhkavuosia elävänä monen lapsen äitinä en ehdi usein muita näkemään vaikka haluaisin. Monesti kuitenkin mietin häntä ja muita yksineläviä, suren että ovat yksin ja pyydän kahville. Toivon että yksinelävät vastaisivat kahvikutsuun myöntävästi ja kysyisivät vuorostaan lenkille tms, sillä tavalla saadaan yhteys pidettyä aktiivisena. Olette siis varmasti usein läheisten ja ystävien mielessä, vaikka siltä ei aina tuntuisikaan.
En kärsi yksinäisyydestä, vaan nautin siitä. Ihan oma valinta.
Eli et ole yksinäinen, olet vapaaehtoisesti yksin. Yksinolo ei ole sama asia kuin yksinäisyyden tunne.
Iltavuoroviikko alkoi keskiviikkona ja päättyy keskiviikkona aamulla. Samalla tavalla olen saanut tehdä omasta pyynnöstä jo useita vuosia. Duunikaverit taputtelee iloisesti selkään kun vaihdan juhlapyhät tarvittaessa päittäin.
Plus saapahan ihan mukavat lisät tuplapyhistä.
Ketju on aloitettu eilen, joten viitannee uudenvuodenaattoon eli tähän päivään. Menen yövuoroon valvomaan mummojen ja pappojen unta. :)
Katson ilotulituksia partsilta ja juon varmaan pari erikoisolutta, josko raaskin ostaa. Tervetuloa!
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kysymästä!
Vietän koko päivän koirieni kanssa. Aamulenkki niiden kanssa jo ennen seitsemää.
Pitkä herkullinen aamupala kirjaa lukien.
Karjalanpaisti uuniin ja palapelin kimppuun.
Päivälenkki koirien kanssa.
Torkut, kirjan lukua, ruokailen.
Iltalenkki koirien kanssa juuri ennen kuutta.
Kotiin, pitkä lämmin suihku ja pörröhaalari päälle. Irtsareita ja Elvis-leffa joka tullut juuri Netflixiin.
Pari puhelua : tyttärelleni ja veljelleni.
Menen todennäköisesti nukkumaan jo ajoissa. Noin klo 01.30 käytän koirat pikapissillä ja jatkan unia.
Ette usko miten upeaa on lähteä 1.1. aamukuudelta lenkille koirien kanssa kun ei näy ketään missään :)
Uudenvuodenpäivänä pesen pyykkiä ja ulkoilen pitkän kaavan mukaan, ellei ole jo liian kylmä koirille.
Hyvää Uutta Vuotta kaikille <3
Minä olen monet kerran ylhäällä jo klo 5. Yhteen aikaan nousin jo klo 3 jälkeen tai klo 4. Aamutunnit ovat ihanan hiljaisia. Mutta kyllä meidän kaupungissa yleensä aina joku kulkee ulkosalla kukonlaulun aikaankin.
Olisi ihan järjetöntä muutaman minuutin kestävän ilotulituksen takia vaivautua lähtemään yksin kävellen tai pyörällä keskustaan muutaman kilometrin päähän, kylmällä säällä kaiken lisäksi. Vain jos olisi hyvää seuraa ja illanvietto kysymyksessä, plus autokuljetus, menisin.
On synttärit mutta en juhli tänä uutena vuotena. Illalla juon vähän viiniä ja katson ilotulitusta parvekkeelta.