Hesarissa on uutinen siitä miten ihmiset haluavat päästä eroon joululahjaksi saaduista villasukista, tohveleista ym
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Viekää nyt edes vaikka uffin laatikkoon roskiksen sijaan.Ja älytkää ensivuonna sopia ettei aikuisille paketteja kun noin pieleen menee.
Minä olen ainakin ilmoittanut jo useamman vuoden ajan lähipiirille, etten halua lahjoja enkä osta niitä itse aikuisille. Silti on olemassa ihmisiä, jotka haluavat väkisin noita tavaralahjoja antaa.
Miksi te uskotte tuon trotarin piellin juttuihin.
Kenellekään ei voi tulla yllätyksenä että ne ihan ItsE tehdyt lahjat EIVÄT ole haluttuja.
Edellinen lisää, en nyt toki lahjoja roskiin heittänyt siitä huolimatta, mutta en ymmärrä miksi ei voi kunnioittaa yksinkertaista sopimusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villa sukat on paras lahja mitä voi saada.
Kutoja antanut aikaansa, vaivannäköä ja arvostuksensa niihin.
Puhu mummo vaan omasta puolestasi.
Melkoinen idäni tietäjä luulet olevasi.
Ikä ja sukupuoli, nyt meni totaali pieleen, pisteitä sait siitä, että laji oli oikea "Homo sapiens"
Ei ole Hesarissa ollut tuollaista uutista eikä kukaan normaali heitä mitään villasukkia roskikseen. Sehän on muutenkin ihan paras lahja mitä voi saada. Ap on villasukkahullu ja tarvitsee lääkityksen ja terapiaa hulluuteensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on roskis täynnä naapureiden saamia suklaita, kakkuja, villasukkia ja -pipoja, muutama hartiahuivi ja kolme pulloa konjakkia löytyi myös. En ymmärrä, miksi kaikki pitää lappaa sekajätteeseen, siinä meni muutama tovi, kun tyhjensin pulloja ja laitoin konvehteja biojätteeseen.
Minua myös häiritsee tuo, ettei osata kieltäytyä heti siinä lahjoja avatessa niistä lahjoista, vaan viedään ulos roskikseen eikä välitetä selvittää edes oikeaa kierrätystapaa.
Villasukkien neulojat voisivat myös olla vastuullisempia ja liittää lahjapakettiin valmiin kierrätysohjeen.
Hyvä ajatus.
Osaako kukaan neuvoa, että mihin jaokseen kierrätän saamani Finlandia votkapullot ja iänikuiset wsop konjakkipullot?
Vierailija kirjoitti:
Kenellekään ei voi tulla yllätyksenä että ne ihan ItsE tehdyt lahjat EIVÄT ole haluttuja.
No nehän just on parhaita. Aika wammmanen täytyy olla jos niistä ei tykkää.
Kun tukala paikka tulee niin katuu että heitti pois.
Tiedättekö mikä on sotilaan paras varuste: hyvät sukat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villa sukat on paras lahja mitä voi saada.
Kutoja antanut aikaansa, vaivannäköä ja arvostuksensa niihin.
Puhu mummo vaan omasta puolestasi.
Melkoinen idäni tietäjä luulet olevasi.
Ikä ja sukupuoli, nyt meni totaali pieleen, pisteitä sait siitä, että laji oli oikea "Homo sapiens"
Mummous on teidän villasukissa maalla nysvääjien henkinen tila.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on roskis täynnä naapureiden saamia suklaita, kakkuja, villasukkia ja -pipoja, muutama hartiahuivi ja kolme pulloa konjakkia löytyi myös. En ymmärrä, miksi kaikki pitää lappaa sekajätteeseen, siinä meni muutama tovi, kun tyhjensin pulloja ja laitoin konvehteja biojätteeseen.
Minua myös häiritsee tuo, ettei osata kieltäytyä heti siinä lahjoja avatessa niistä lahjoista, vaan viedään ulos roskikseen eikä välitetä selvittää edes oikeaa kierrätystapaa.
Villasukkien neulojat voisivat myös olla vastuullisempia ja liittää lahjapakettiin valmiin kierrätysohjeen.
Hyvä ajatus.
Osaako kukaan neuvoa, että mihin jaokseen kierrätän saamani Finlandia votkapullot ja iänikuiset wsop konjakkipullot?
Suomi-juoppojen maassa vie töihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Hesarissa ollut tuollaista uutista eikä kukaan normaali heitä mitään villasukkia roskikseen. Sehän on muutenkin ihan paras lahja mitä voi saada. Ap on villasukkahullu ja tarvitsee lääkityksen ja terapiaa hulluuteensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne ne meni jo aattoiltana kun vein kaikki joulupaperit ja muut roskat.
Ootpa nasty. Arvostatko noin ylipäätäänkään mitään muutakaan toisten tekemiä kivoja eleitä joissa he ovat ajatelleet sinua?
NO, oliko vielä itsetehdyt ? vai kiinatohvelit ?
Vierailija kirjoitti:
Miksi yleistät? Toisille ne on haluttuja ja toisille ei. Ei vältämättä tosin sellaisille nirppanokille jotka ei osaa arvostaa lahjaa antamisen vuoksi..
Tori.fissä on tällä hetkellä 5892 villasukkienmyynti-ilmoitusta. Ei ihan vähän. Ihmiset haluavat niistä eroon. Ja vielä useammat eivät jaksa myydä vaan heittävät pois.
Ap:lle pitäisi järjestää villasukka-siedätyshoitoa. Taitaa olla joku trauma ap:lla tuossa taustalla. Kaikki nyt joukolla neulomaan ap:lle erilaisia villatuotteita. Sit niitä sovitellaan ap:n kotona tuntikaupalla niin alkaa pelko helpottamaan.
Laittakaa sellaisiin keräyksiin, josta menevät kodittomille. Tai kaupungin katuroskiksiin, josta saavat ne kaivaessaan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ajatus.
Voi voi tekkeekö mieli? lippaako kieli? Pietarissako varpaita palelee ja ketuttaa?
Vieläkö Ukrainan sotilaille keräävät?
Kyllä villasukat kelpaa kunhan sopii 45 jalkoihin