Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesarissa on uutinen siitä miten ihmiset haluavat päästä eroon joululahjaksi saaduista villasukista, tohveleista ym

Vierailija
30.12.2023 |

Helpoin tapa on se yleisin eli sekajätteet. 

Kommentit (108)

Vierailija
41/108 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tukala paikka tulee niin katuu että heitti pois.

Tiedättekö mikä on sotilaan paras varuste: hyvät sukat.

😂 niinkuin tämän palstan tai lähinnä tämän keskustelun tyypeistä olisi edes sotimaan

Vierailija
42/108 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenellekään ei voi tulla yllätyksenä että ne ihan ItsE tehdyt lahjat EIVÄT ole haluttuja. 

Miksi yleistät? Toisille ne on haluttuja ja toisille ei. Ei vältämättä tosin sellaisille nirppanokille jotka ei osaa arvostaa lahjaa antamisen vuoksi..

Miksi arvostaisin amatöörin kyhäelmiä kun ammattilaisten tekemiä saa? Enhän käy työväen näyttämölläkään katsomassa kun paikallinen teatterikerho esittää jotain paskaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/108 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villa sukat on paras lahja mitä voi saada.

Kutoja antanut aikaansa, vaivannäköä ja arvostuksensa niihin.

Olet vammainen. 

Kumma kun näitä ei saa äänestää, mihin hävisi ?

Vierailija
44/108 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulle annetaan lahja ja jos se ei ole mieluinen niin sä heität sen roskiin? Luulin että tuo on hemmotellun lapsen käytöstä

Kyllä minäkin heitin pois yhden lahjan roskikseen. Jos säästää kaiken tarpeettoman, mitä ei edes halua, niin koti alkaa kohta muistuttaa Hamstraajat-ohjelman krääsävarastoa. 

Vierailija
45/108 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole Hesarissa ollut tuollaista uutista eikä kukaan normaali heitä mitään villasukkia roskikseen. Sehän on muutenkin ihan paras lahja mitä voi saada. Ap on villasukkahullu ja tarvitsee lääkityksen ja terapiaa hulluuteensa. 

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000010087192.html

PUHUTAANKO TÄSSÄ ITSE TEHDYISTÄ VILLASUKISTA MITÄÄN? NIIN?

Vierailija
46/108 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutojat tehkää ensi jouluksi villainen ruumispussi, johon kiittämätön villasukan saaja voi kivuta ja toimittaa itselleen harakkrin kudonta puikoilla.

Hävittää voi kompostissa tai bio jätteenä.

Vierailija
47/108 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenellekään ei voi tulla yllätyksenä että ne ihan ItsE tehdyt lahjat EIVÄT ole haluttuja. 

Miksi yleistät? Toisille ne on haluttuja ja toisille ei. Ei vältämättä tosin sellaisille nirppanokille jotka ei osaa arvostaa lahjaa antamisen vuoksi..

Miksi arvostaisin amatöörin kyhäelmiä kun ammattilaisten tekemiä saa? Enhän käy työväen näyttämölläkään katsomassa kun paikallinen teatterikerho esittää jotain paskaa. 

Ethän sinä semmoisessa ole edes käynytkään, vaikka mistäs mä ne petroskoin töpiksen esitykset tietenkään tietäisin.

Vierailija
48/108 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te uskotte tuon trotarin piellin juttuihin. 

Hoe sinä maalaistollo siellä vetoisassa mökissäsi vaan sitä iigoria. 

Keskenkasvuiset saapuivat kommentoimaan  :))

Vierailija
49/108 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset on tyytymättömiä lahjoihin ja heittää ne roskiin. Kai muistitte saada raivarin jo lahjan antamishetkellä että en mä tätä halunnut?

Vierailija
50/108 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida arvostaa yhtään mitään

Vierailija
51/108 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule koskaan ymmärtämään tuollaisia ihmisiä. Musta villasukat ja tohvelit on aina se kaikkein paras lahja. Varsinkin itsetehdyt. Tänäkin vuonna sain uudet tohvelit vanhojen reikiintyneiden tilalle ja olivat erittäin mieluisa lahja ja tiedän että tulen käyttämään nekin puhki. Mulla on aina jalat kylmät joten käytän paljon tohveleita ja villasukkia. Nukkuessa pitää kanssa olla unisukat jalassa, muuten en saa unta. 

Vierailija
52/108 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästedes kerrot etukäteen, että ei lahjoja, ja kaikki lahjat menevät ukrainalaisille.

Tai sanoo vaan suoraan totuudenmukaisesti että menevät roskiin. Varmin tapa varmistaa että  epämieluisia lahjoja ei saa enää koskaan. Tai no, minkäänlaisia. Olisi ihan oikein toisaalta.

Vierailija
53/108 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tule koskaan ymmärtämään tuollaisia ihmisiä. Musta villasukat ja tohvelit on aina se kaikkein paras lahja. Varsinkin itsetehdyt. Tänäkin vuonna sain uudet tohvelit vanhojen reikiintyneiden tilalle ja olivat erittäin mieluisa lahja ja tiedän että tulen käyttämään nekin puhki. Mulla on aina jalat kylmät joten käytän paljon tohveleita ja villasukkia. Nukkuessa pitää kanssa olla unisukat jalassa, muuten en saa unta. 

Olet sairas. Vakavia verenkierto-ongelmia, mene nainen ihmeessä lääkäriin. Yksityiselle. 

Vierailija
54/108 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukkahulluko se välillä itkee, kun kaikille muille oli jaettu lahjoja, vaan Ei hänelle?

Vierailija
55/108 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sairas. Vakavia verenkierto-ongelmia, mene nainen ihmeessä lääkäriin. Yksityiselle. 

Onpa erikoinen huumorintaju sinulla. Aika typerä itse asiassa.

Vierailija
56/108 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on roskis täynnä naapureiden saamia suklaita, kakkuja, villasukkia ja -pipoja, muutama hartiahuivi ja kolme pulloa konjakkia löytyi myös. En ymmärrä, miksi kaikki pitää lappaa sekajätteeseen, siinä meni muutama tovi, kun tyhjensin pulloja ja laitoin konvehteja biojätteeseen.

Konjakki menis multakin roskiin, tai siis viemäriin ja lasinkeräykseen. Muut lahjat kelpais. Missä noin nirsoja naapureita on? Jossain Hesan luksusalueella?

Vierailija
57/108 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tukala paikka tulee niin katuu että heitti pois.

Tiedättekö mikä on sotilaan paras varuste: hyvät sukat.

Jepp. Trolli on keksinyt mielestään hyvän vastakkainasettelujutun. Yrittää jakaa kansaa ja palelluttaa puolustajien jalat, ettei olisi  liikaa vastusta.

Iskiköhän kirves kiveen? Kovin moni suomalainen ei vihaa villasukkia. Tosi moni rakastaa niitä, ja loput on lähinnä välinpitämättömiä koska ei ole kuumassa kerrostalossa tarvetta, ja osa Etelä-Suomen kaupunkilaisista on talvesta vieraantuneita. 

Vierailija
58/108 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjojen antaminen perustuu aikaan historiassa kun ihminen oli vielä kiertolaiseläin. Täytyi antaa jotain hyödyllistä mutta kuitenkin sellaista että se on helppo pitää matkassa. Vaikkapa digilaitteet kuten aifoun, asusteet kuten sandaalit ja sen sellaiset ovat moderni matkalaisten hyödykelahja. Turhuudet kuten passi, koulutodistukset, lennähtävät auttamatta mereen matkaajan siirtyessä kohti neitseellisiä maastoja paskottavaksi. Nykyihminen on hamsteri.

Vierailija
59/108 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on roskis täynnä naapureiden saamia suklaita, kakkuja, villasukkia ja -pipoja, muutama hartiahuivi ja kolme pulloa konjakkia löytyi myös. En ymmärrä, miksi kaikki pitää lappaa sekajätteeseen, siinä meni muutama tovi, kun tyhjensin pulloja ja laitoin konvehteja biojätteeseen.

Minua myös häiritsee tuo, ettei osata kieltäytyä heti siinä lahjoja avatessa niistä lahjoista, vaan viedään ulos roskikseen eikä välitetä selvittää edes oikeaa kierrätystapaa.

Villasukkien neulojat voisivat myös olla vastuullisempia ja liittää lahjapakettiin valmiin kierrätysohjeen.  

Hyvä ajatus.

Osaako kukaan neuvoa, että mihin jaokseen kierrätän saamani Finlandia votkapullot ja iänikuiset wsop konjakkipullot? 

Jokainen tuntee jonkun, jolle kelpaa.  Ja joka ei ole alaikäinen eikä alkoholiongelmainen.

Eli vie sille.  Antaminenhan on ilo.

Meillä ei juoda lainkaan alkoholia, mutta joskus niitä lahjapulloja on silti tullut.  Vien työpaikalle, mutta koska sääntö on, että sinne ei saa viedä alkoholia, olen vaan ilmoittanut, että mulla on autossa puteli tai pari, kuka haluaa?  Ja aina on halukkaita ollut.

Vierailija
60/108 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin niitä konjakkipulloja tyhjentänyt useamman päivän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi