Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-nainen lopetti viestittelyn kun kutsuin treffeille

Vierailija
29.12.2023 |

Juteltu yli 2 viikkoa, olin ostanut ainekset valmiiksi ettö voitaisiin kokkailla pitsaa luonani ja lämmittää sauna. Kun kutsuin hänet luokseni, jätti minut "on read" eikä ole vastannut eilisen jälkeen🙄

Huoh. Alkaa loppumaan kärsivällisyys näiden naisten kanssa.

M31

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryt vaan suosiolla miehiin.

Vierailija
2/41 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkai vain "kysynyt"? Naisia pitää komentaa. Jos olisit laittanut viestin "tule asunnolleni klo 19:00 punaisessa pikkumekossasi" ei yksikään nainen olisi voinut vastustaa.

AlffaMale31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kurjaa. Sano ens kerrslla, että tiedät yhden kivan  soramontun, jonne voisit viedä naisen autolla ensitreffeille. 

4/41 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka järkevä nainen menee ensitreffeille tuntemattoman miehen luokse varsinkin kun mies on ehdottanut saunomista?

Minäkin viime kesänä viestittelin nelikymppisen miehen kanssa ja hän kutsui minut kesämökilleen 150km päähän syrjäiselle pikkupaikkakunnlle ja ehdottomasti, että "voitaisiin saunoa ja paljutella ja katsoa mihin ilta johtaa...". Tuntuisiko teistä järkevältä suostua tuohon ehdotukseen?

5/41 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ehdottanut ensitreffejä illallisravintolassa.

Vierailija
6/41 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi minäkään tullut. Mies kuvittelee saavansa, kun nainen menee sen kotiin. Ja saunaan. 

Vierailija
7/41 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollo. No ei ihme kyllä ettei tullut :D

Vierailija
8/41 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaltaistesi miesten takia minulla on Tinder-treffejä riittänyt ja onpa niistä aina välillä jotain kehkeytynytkin.

Vierailija
9/41 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä saunomisesta, etenkään, jos tiedossa on seksuaalista lähentelyä tuntemattomalta ukolta.

Vierailija
10/41 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miksi täällä vinoillaan AP:lle. Olen itse usein kutsunut naisen suoraan kämpälleni, ja moni on myös mieluusti tullut. Kyllä tätä tapahtuu.

Vierailija
11/41 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua, miksi täällä vinoillaan AP:lle. Olen itse usein kutsunut naisen suoraan kämpälleni, ja moni on myös mieluusti tullut. Kyllä tätä tapahtuu.

On eri asia kutsua kämpille treffeille kuin kämpille treffeille saunomaan.

Vierailija
12/41 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Kuka järkevä nainen menee ensitreffeille tuntemattoman miehen luokse varsinkin kun mies on ehdottanut saunomista?

Minäkin viime kesänä viestittelin nelikymppisen miehen kanssa ja hän kutsui minut kesämökilleen 150km päähän syrjäiselle pikkupaikkakunnlle ja ehdottomasti, että "voitaisiin saunoa ja paljutella ja katsoa mihin ilta johtaa...". Tuntuisiko teistä järkevältä suostua tuohon ehdotukseen?

Laitetaan sinne Tinderiin 193cm tuuheatukan kuva terävällä leualla ja eiköhän se useasta naisesta tunnu järkevältä suostua ehdotukseen. Osa naisista vie vielä tuliaisiakin. 

Ulkonäöstä se tuntemattoman miehen tapaaminen on lopulta kiinni. Miehen ulkonäkö ei tässä riittänyt ja nainen tyrmistyi, kun mies ei "tajunnut" ulkonäönsä voimaa (voimattomuutta). Silti naisenkin on hyvä ymmärtää, että moni mies toivoo olevansa jonkin silmissä niin kuuma, että näkisi hänessä mahdollisuuden eikä uhkaa. Myös mies voi ennemmin olla yksin kuin altavastaajana. 

Vierailija
13/41 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan provo kuitenkin?

Edes miehenä en lähtisi paskaiseen saunaasi enkä ö-luokan pitsantoivossa. Edes vaikka bonarina lupaisit lämpimän keppanan.

Vierailija
14/41 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunojamiehet ovat yleensä myös mökkeilijämiehiä ja muutenkin pappautuneita. Luvassa epämukavia olosuhteita, mökkivaatteita myös kaupunkioloissa sekä syljen käyttöä liukkarina.

Vierailija
15/41 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu edeltäneen keskustelun luonteesta. Jos on jo puhuttu tuhmia ja tietää mitä sopii odottaa, ei saunaehdotus ole erikoinen. 

Vierailija
16/41 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu edeltäneen keskustelun luonteesta. Jos on jo puhuttu tuhmia ja tietää mitä sopii odottaa, ei saunaehdotus ole erikoinen. 

Edelleenkään läheskään kaikki eivät tykkää saunomisesta. Miksi haluaisin saunaan, jos mieleni tekee seksiä? Eikä se keski-ikäisen äijän hikoilevan ja punaisen kehon näkeminenkään kuumassa pikkukopissa himoja nostata.

Vierailija
17/41 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole enää parikymppinen opiskelija, joka treffaa tutuista piireistä tuttuja opiskelijatyttöjä. 

Ensimmäiset treffit järjestetään yleisellä paikalla. 

Ota tyylikkäästi takapakkia ja ehdota näkemistä kahvilassa tai ravintolassa. Kyllä se siitä.

Vierailija
18/41 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollo. No ei ihme kyllä ettei tullut :D

Ei ole tollo. Naisten pitäisi isojen lasten tapaan kehittää mielen teoria eli ymmärrys siitä, että miehillä on omia ajatuksia eikä mies esimerkiksi näe samoja unia kuin nainen, vaan hänellä on oma mielensä ja tahtonsa. Osa naisista saattaa jäädä mielen teorian kehityksessä melko pienen lapsen tasolle seksuaalisuuden asioissa. 

Osa naisista on niin solipsistisia, että he kuvittelevat miesten elävän elämäänsä yrittäen täyttää naisen kuviteltuja toiveita eikä heidän siis ajatella ikinä ottavan riskiä siitä, että he haluaisivat jotain, mitä nainen ei halua. 

Mutta miehillä on oma naisista erillinen mielensä ja mies voi myös esittää toivomuksia ja omia ehtojaan riippumatta siitä, mitä nainen siihen tuumaa. 

Kyllä, mies sai tässä aivan vapaasti esittää toivomuksensa ja nainen reagoi siihen oman erillisen mielensä mukaisesti. Vain mies valittaa asiasta täällä.

Vierailija
19/41 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse naisena mennyt erään miehen kotiin illalliselle.No se loppui niin että mies oli kaatanut pullon punaviiniä valkoiselle matolle ja polttanut ruoat.Kännissä kuin pieni kuukkeli. Siistit vaatteet.Jopa lakerikengät. No menin kotiin ja sen pituinen se. 

Vierailija
20/41 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään läheskään kaikki eivät tykkää saunomisesta. Miksi haluaisin saunaan, jos mieleni tekee seksiä? Eikä se keski-ikäisen äijän hikoilevan ja punaisen kehon näkeminenkään kuumassa pikkukopissa himoja nostata.

Kuka keski-ikäinen äijä? Mistä sinä edes puhut? Kyllä sauna voi olla hyvinkin eroottinen paikka, jos pidät treffiseuralaisesi ulkonäöstä. Oletko koskaan edes ollut saunassa? Ei nimittäin kuulosta siltä.