Olin keikkahoitajana tässä kuussa töissä vain pyhäpäivät ja sain palkkaa
Kommentit (14)
Hyvä sulle.. Olen vielä toistaiseksi yläasteen matematiikan lehtori ja saan peruspalkkaa 3040 euroa kuussa.
Toki aina voi sanoa, että itsepä työsi valitsit Näin on, itsepä valitsin, mutta silloin vielä opettajia arvostettiin ja työt ei ollut yötämyöten
Eestiläinen ystäväni käy Suomessa keikalla psyk puolella ja tienaa viikonloppu- ja yötöistä tuon neljä tonnia.
Monta pyhäpäivää tässä kuussa oli?
Vierailija kirjoitti:
Eestiläinen ystäväni käy Suomessa keikalla psyk puolella ja tienaa viikonloppu- ja yötöistä tuon neljä tonnia.
Hullujen hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sulle.. Olen vielä toistaiseksi yläasteen matematiikan lehtori ja saan peruspalkkaa 3040 euroa kuussa.
Toki aina voi sanoa, että itsepä työsi valitsit Näin on, itsepä valitsin, mutta silloin vielä opettajia arvostettiin ja työt ei ollut yötämyöten
Toinen aineenopettaja täällä. Tiedän mitä tarkoitat. Ei ole meillä mahdollisuus tehdä pyhäkeikkoja, eikä palkka kerro mitään tehdyistä tunneista.
Vierailija kirjoitti:
Monta pyhäpäivää tässä kuussa oli?
6 tähän mennessä.
Pyhäpäivinä pitää maksaa aika hurja palkka. Korotettu hinta? Ei, suljettu!, vaikka joillekin sopisi. Sak määrää , ei hallitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullujen hommaa.
Muista se kun itse tarvit apua . Kun istut rullatuolissa etkä voi tehdä itse mitään ilman toisen käsiä.
Itse sain kanssa yli 4 tonnia .tein vain pyhät.
Peruskoulun opettaja
Onnittelut, mun osa-aikatyöpaikan palkka on 11.75 e.