Deittailusta: Mihin ovat kadonneet piika-tyyppiset naiset?
Eli sellaiset kodin hengettäret, joille kotityöt ovat voittopuolisesti ILOINEN asia, ja myöskin jossain määrin elämän sisältö. Muistelen että vielä 90-luvulla oli tätä naistyyppiä, joka hoisi kodin ja mies sittren kodin ulkopuoliset asiat. Nykyään tuntuu olevan vain kahta naistyyppiä markkinoilla - uranaista ja sellaista, joka ei viitsi tehdä muuta kuin selata älypuhelinta.
Kommentit (262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskaan ei ole ollut sellaisia naisia, joiden mielestä kotityöt olisivat iloinen asia. Kotityöt ovat AINA OLLEET PAKOLLINEN PAHA!
Miten asiaan auttaa se että mennään vielä palkkatöihin?
No auttaahan se paljon. Kotitöitä on vähemmän, kun lapset saavat hoitopaikassa ruuan, ja siellä myös hoituu tiskit. Vain iltaruoka jää kotiin, ja senkin tiskeineen hoitaa joka toinen päivä mies.
Haikailet sitä perinteistä naista. Olet siis itse perinteinen mies, joka tuo vaimolleen palkkapussinsa.
Mennyttä elämää. Ei mieskään enää osaa tehdä mitään vaan kaikkiin pitää tilata joku "amattimies".
Vierailija kirjoitti:
Haikailet sitä perinteistä naista. Olet siis itse perinteinen mies, joka tuo vaimolleen palkkapussinsa.
Onko tämä tosiaan kaikista naisista jotenkin vastenmielistä?
Voin olla "kotipiika", jos ei tarttee enää ikinä mennä töihin. 🤪
Niin. Missä on kaikki renki ja palvelija -tyyppiset miehet? Olisi kaikenlaista hommaa ja remppaa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Perinteistä, 50-luvun jenkkileffoissa kuvattua naista. Jotka hekin todellisuudessa vihasivat elämäänsä. Suomessa tuollaista ei ole edes ikinä ollut.
Ihmiset ovat niin tietämättömiä että kauhistuttaa.
Suomalainen mies ei käy töissä, joten naisen on pakko tehdä uraa että pystyy elättämään perheen.
Piiat meni ehkä renkien kanssa yhteen?
Minäkin haluan kotipiika- miehen: siivoaa, kukkaa, pyykkiä, leipoo ja laittaa ruokaa. Kun tulen töistä, niin kotona odottaa siisti, puhdas koti ja mies, ja kotiruoka. Öisin mies sitten tarjoaa vähintään 3 kirkuvaa orgasmia minulle.
Miksi tälläisiä miehiä ei enää ole? Tsi ei siis koskaan ole ollutkaan?
Ap kertoo, että on laiska ja avuton luonnevikainen saastapaska eikä muuksi muutu.
Naisista ei ole enää perusaskareita suorittamaan. Minä olen sitä mieltä, ettei pidä vanhanaikaisesti ajatella olevan naisten ja miesten töitä. Minä säännöllisesti imuroin ja pesen pyykkiä. Taannoin olin jättänyt naiselle lapun, että voisitko vaihtaa autoon jarrupalat. Työkalutkin olin valmiiksi vienyt auton viereen. No, sepä jäi tekemättä. Sitten ihmetellään, että miehillä loppuu motivaatio kotitöihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailta kannattaa ottaa vaimo.
No kerropa missä piikoja myydään? Yksikään järkevä nainen ei tuollaiseen suostu. Missään.
Tulkkaatte väärin aloituksen.Ei hän mitään orjaa tarkoita, piikatyyppinen ,joka laittaa päivällisen ,mutta ei ole pakko.
Et taida ymmärtää mitä "piika" tarkoittaa. Piiat pistettiin raatamaan pientä palkkaa vastaan aamusta iltaan, nöyristellä piti kaikkia ja pahimmassa tapauksessa talin isäntä kävi yövieraissa ja pisti paksuksi.
Vierailija kirjoitti:
Naisista ei ole enää perusaskareita suorittamaan. Minä olen sitä mieltä, ettei pidä vanhanaikaisesti ajatella olevan naisten ja miesten töitä. Minä säännöllisesti imuroin ja pesen pyykkiä. Taannoin olin jättänyt naiselle lapun, että voisitko vaihtaa autoon jarrupalat. Työkalutkin olin valmiiksi vienyt auton viereen. No, sepä jäi tekemättä. Sitten ihmetellään, että miehillä loppuu motivaatio kotitöihin.
Teillä autoa rassataan joka päivä kuten kotiakin? Olisiko aika vaihtaa auto vähemmän huoltoa vaativaan malliin, kun autonrassaukselta et jaksa edes vaatteitasi pestä ja ruokaa laittaa.
On noita edelleenkin jonkin verran. Yksi 18 v typykkä äskettäin pyysi minua laittamaan tämän paksuksi, ja halusi ryhtyä kotiäidiksi ja palvelijaksi minulle. Olen tosissani. Tosin en tiedä, oliko tuo vain ohimenevä ajatus. M32
Pidin kotitöistä niin kauan, kunnes ymmärsin, etteivät muut arvosta tekemääni kotityötä pätkääkään. Muut vain sotkevat ja sikailevat ja olettavat, että kyllä se kotiorjaksi oletettu henkilö siivoaa: jätetään ruuanmurut pöydille ja tasoille, hellat ja uunit törkyisiksi, tiskit ympäri kämppää, lääpitään ikkunat ja peilit ja ovet, ei osata putsata vessasta kakkaraitoja jälkeensä, wc-paperinkin vaihto ylivoimaista, lavuaari näyttää oksutörkyiseltä, ja jos jääkaapista ottaessa joku läikkyy, ei tarvitse ottaa rättiä käteen, likavaatteet kasataan pitkin kämppää, roskapussin vaihto tai ulos vienti on ilmeisesti muille vaikeudeltaan ydinfysiikkaa, puhumattakaan kodinkoneiden, lattiakaivojen, rasvasuodattimien ja ilmanvaihtosuodattimien puhdistuksesta ym talon pakollisesta ylläpidosta. Haaveilen puolisosta, joka osaa pitää kylpyhuoneen kaakeleiden saumat puhtaina ihan omatoimisesti.