Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deittailusta: Mihin ovat kadonneet piika-tyyppiset naiset?

Vierailija
29.12.2023 |

Eli sellaiset kodin hengettäret, joille kotityöt ovat voittopuolisesti ILOINEN asia, ja myöskin jossain määrin elämän sisältö. Muistelen että vielä 90-luvulla oli tätä naistyyppiä, joka hoisi kodin ja mies sittren kodin ulkopuoliset asiat. Nykyään tuntuu olevan vain kahta naistyyppiä markkinoilla - uranaista ja sellaista, joka ei viitsi tehdä muuta kuin selata älypuhelinta.

Kommentit (262)

Vierailija
1/262 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk mikä incel 🤮🤮🤮

Vierailija
2/262 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kotityöt eivät ole elämän sisältö miehille? No, samasta syystä ne eivät ole sitä naisillekaan. Tuota toivomaasi naistyyppiä ei ole koskaan ollut olemassa - edes silloin haikailemallasi 90-luvulla (jolloin muuten valtaosa naisista kävi töissä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/262 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito mieshän näin puhuu! Hatunnosto!

Vierailija
4/262 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat nykyään koulutetumpia kuin miehet. Miksi naiset olisivat piikoja? Harva mies haluaa myöskään maksaa perheen ja myös naisen kaikki kulut. Harva mies edes tienaa kahden edestä, kun perheverotusta ei enää ole. 

Vierailija
5/262 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on miesystävä, joka tykkää imuroida 😇

Vierailija
6/262 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodintöistä meni hohto kun lypsyrobotti kelsittiin

Vierailija
7/262 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten loiskortti esiin kun kaikki ei miellytä. Renkityyppinen poika napannut?

Vierailija
8/262 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yleensä miesten kodit on siistimpiä kuin naisten.  Niissä eei ole yhtä paljon törkyä . 

Vierailija
9/262 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolivat sukupuuttoon jo, varmaan uupumuksesta. Itse tajusin parikymmentä vuotta sitten heittää ukon mäkeen kun tuollaista odotti.

Vierailija
10/262 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita mutta pidät heitä rumina ja lihavina

Vierailija
11/262 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/262 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voit palkata sellaisen. Saat kotitalousvähennyksen. 

Kukaan nainen ei enää suostu tuollaiseen.

Vierailija
13/262 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se menee niin, että minä naisena tienaan ja mies laittaa ruoan. Maailma muuttuu, Eskoseni. 

Vierailija
14/262 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, ei sellaisia naisia ole koskaan ole ollut olemassa.

Kotityöt ovat olleet kotitöitä, ja pakollinen osa elämää, ei sen ihmeellisempää.

Mun mummi oli 1920-luvulla syntynyt ja inhosi kaikkia kotitöitä. Toki niitä teki ja huolehti perheestään, mutta eivät kotityöt mikään elämän sisältö ollut. Kävi myös töissä koko ikänsä.

Ap voi tuollaiset piika-haavensa haudata. 

Mikään ei myöskään ole niin seksikästä kuin kotityöt reippaasti handlaava tasa-arvoinen ja tasaveroinen mies.

Vierailija
15/262 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailta kannattaa ottaa vaimo.

Vierailija
16/262 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan, ei sellaisia naisia ole koskaan ole ollut olemassa.

Kotityöt ovat olleet kotitöitä, ja pakollinen osa elämää, ei sen ihmeellisempää.

Mun mummi oli 1920-luvulla syntynyt ja inhosi kaikkia kotitöitä. Toki niitä teki ja huolehti perheestään, mutta eivät kotityöt mikään elämän sisältö ollut. Kävi myös töissä koko ikänsä.

Ap voi tuollaiset piika-haavensa haudata. 

Mikään ei myöskään ole niin seksikästä kuin kotityöt reippaasti handlaava tasa-arvoinen ja tasaveroinen mies.

Erikoista kun mun mummo taas oli kotiäiti ja ei käynyt töissä. Pappa oli talonrakentaja.

Vierailija
17/262 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä yleensä miesten kodit on siistimpiä kuin naisten.  Niissä eei ole yhtä paljon törkyä . 

Vanha äiti siivoaa tai ulkoistettu siivoojalle.

Vierailija
18/262 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä se menee niin, että minä naisena tienaan ja mies laittaa ruoan. Maailma muuttuu, Eskoseni. 

Näyttää enemmän siltä että miehet ottaa vaimon ulkomailta ja naiset keskittyy uraan ja panomiehiin ja katkeroituu.

Vierailija
19/262 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sukupuolikysymys. Sanoisin pikemminkin niin, että jos ihminen on kätevä käsistään, niin asunto on sen näköinen, että projekteja on kaiken aikaa tekeillä. Jos ei ole kädentaitaja vaan pelkkä tietokonepelien tai kännykän pelaaja, niin asunto voi olla siisti pizzalaatikkoa ja energiajuomatölkkiä lukuun ottamatta.

Vierailija
20/262 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kotitöistä. Luonnollisesti olen ollut iän kaiken naimisissa ja mies pitää mua kuin kuningatarta eikä kuin piikaa.