Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mielestä nuo uudenvuoden valoshowt ilotulitusten tilalla

Vierailija
29.12.2023 |

tuo saman tunnelman kuin lapsena lahjapaketista paljastunut itäeurooppalainen konvehtirasia. 

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen ilotulitus on aina upeaa katsella edes kerran vuodessa. Valoshow sirkustaiteilua.

Kirjastonhoitaja Kallion kaupunginosasta, et vastauksesi perusteella vaikuta mitenkään sivistyneeltä ja katselet maailmaa mehupillin läpi omine arvoinesi. Maailma ei pyöri sinun napasi ympärillä.

Vierailija
62/64 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän se nyt tuokin on, kun moni vinkuu kuinka valoshow on tylsä. Kuinka monta sellaista olette nähneet? Luulen, että ette yhtään, mutta päätätte etukäteen asenteenne.

Ja, by the way - ei kai ilotulitusta halua enää kuin armottomat juntit? 

Ja mitäs sinä kuvittelet itsestäsi ja miksi?

Olen korkeakoulutettu kirjastonhoitaja Kalliosta, tienaan yli 3000€/kk ja äänestän vihreitä. Minusta kaikki ykköskehän ulkopuolella on köyhiä, tyhmiä ja suoraan sanottuna armottomia juntteja.

Kaikki kunnnia kirjastonhoitajille, mutta en ole. Olen keskisuuren suomalaiskaupungin pelastuslaitoksella töissä enkä yhtään pidä yrityksestäsi aiheuttaa vastakkainasettelua koulutukseen, asuinpaikkaan, tulotasoon, puoluekantaan tai sukupuoleen perustuen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kunnnia kirjastonhoitajille, mutta en ole. Olen keskisuuren suomalaiskaupungin pelastuslaitoksella töissä enkä yhtään pidä yrityksestäsi aiheuttaa vastakkainasettelua koulutukseen, asuinpaikkaan, tulotasoon, puoluekantaan tai sukupuoleen perustuen.

Vierailija
64/64 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tepä olette hauskaa porukkaa. Olisi miellyttävää viettää teidän kanssanne uuttavuotta. Minä, koirani, metsän linnut ja te. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän