Onko yli 50-v naisilla menekkiä miesmarkkinoilla?
Olen ollut nyt sinkkuna 1,5v ja on herännyt mielenkiinto parisuhteeseen tms. Olen tavallinen itsellinen nainen, lapset ovat aikuisia. En tarvitse miestä kodin töihin enkä rahapussiksi. Ihan pelkästään itselleni seuraksi mitä sitten tekisimmekään.
Kommentit (298)
miksi kitisevät incelit viittaavat itseensä miehinä
Erosin 55-vuotiaana, ja 2,5 v myöhemmin löysin nykyisen puolisoni. Lähes kaikilla ihmisillä on tuossa iässä sen verran elettyä elämää takana, että kaapista löytyy luurankoja. Ei kannata olla liian luottavainen ja sinisilmäinen. Tarinankertojia on paljon. Totuus paljastuu ajan kanssa. On alkoholismia, rattijuopumuksia, mielenterveysongelmia, satuja harrastuksista ja elämäntavoista. Suurin ongelma vapaiden tuon ikäisten miesten (jos etsit noin saman ikäistä) joukossa on alkoholin käyttö. Ja eksää tietysti syytetään aina. Tässä iässä ei myöskään enää muuta tapojaan enää helpolla. Ja sitten ne miehen lapset, jos niitä tulee kaupan päälle!
Aluksi etsin seuraa kulttuuri- ja liikuntaharrastuksiin, mutta sellaisen löytäminen tuntui olevan mahdotonta. Miehille näyttää olevan se seksi ykkösasia riippumatta iästä tai koulutustaustasta. Varaudu siihen.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin on. Miestarjonta on laadultaan vaihtelevaa, mutta joukossa on helmiäkin. Ikuisia seksinvonkaajia löytyy aina, mutta sitten on ihania miehiä, jotka etsivät seuraa kulttuuritapahtumiin jne.
Ja sitten kulttuuritapahtumien jälkeen heti seksiä, juu kyllä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin on. Miestarjonta on laadultaan vaihtelevaa, mutta joukossa on helmiäkin. Ikuisia seksinvonkaajia löytyy aina, mutta sitten on ihania miehiä, jotka etsivät seuraa kulttuuritapahtumiin jne.
Ja sitten kulttuuritapahtumien jälkeen heti seksiä, juu kyllä löytyy.
Reppana sinä, mieslapsi. Suurin osa viisikymppisistä ymmärtää, että lisääntymisikä on ohi, ja sen myötä myös libidon suunta alas - aivan kuten ihmisyydessä biologisesti on tarkoituskin. Sitten on kaltaisiasi ikuisia nurkkarunkkareita, kranssitukkaisia pellehermanneja, jotka kuvittelevat elämän pysyvän ennallaan, vaikka kalma haisee jo metrien päähän ja vanhuus on syönyt habituksen. Ei vain heikkolahjaisuudeltaan ymmärrä kasvaa ja elää arvokasta ikääntymistä.
Seksi ei ole minulle ongelma. Kroppa ja halukkuus toimii moitteetta. Se olisi ongelma, jos seksiä ei olisi tai olisi kovin vähän. Ap
70 v papparaiset varmaan kelpuuttaa. Itse 32 v miehenä en harkitsisi vakavasti yli 25 v naista.
Vierailija kirjoitti:
70 v papparaiset varmaan kelpuuttaa. Itse 32 v miehenä en harkitsisi vakavasti yli 25 v naista.
No kukaan täysijärkinen viisikymppinen nainen ei edes olisi kanssasi! Olet hädin tuskin selvinnyt vaipoistasi, ja pyllyssäsi on yhä juttujesi perusteella pyyhkimätöntä kakkaa! Kanssasi tulisi varmasti rankat pedarivibat, ja tunne henkisesti jälkeenjääneen hyväkaikäytöstä!
Tässä asiassa on kohtaamis- ongelma.
Aivan varmasti on +50 naisilla menekkiä miesmarkkinoilla. Riippuen tietysti siitä missä ja minkälaista miestä etsii, mutta yleisesti ottaen, menekkiä kyllä on. Sinkkumiehiä tuossa ikäryhmässä on paljon.
Niin ikään, tuon ikäluokan miehillekin markkinoita on, tuon ikäluokan sinkkunaisia on paljon.
Sitten se ongelma: Kohtaavatko he ikinä, missään?
Itsellänikin, kuusikymppisellä sinkkumiehellä, on hienokseltaan "haku päällä". Odottama on kuitenkin vähäinen. Asun pienellä maalaispaikkakunnalla, sen syrjäkylällä, enkä aio muuttaa minnekään. Se mahdollisuus, että elämääni ilmestyisi jostakin suunnilleen ikäiseni kiva nainen joka tykkäisi minusta ja minä hänestä, ja hyväksyisi sen että en halua muuttaa yhteen, enkä ole varakas, ja asuisi kohtuullisen (noin tunnin ajomatka max) matkan päässä on kohtuullisen vähäinen.
Tähän tilanteeseen on tyytyminen. Toisaalta, mistäpä tuota ikinä tietää?
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti on +50 naisilla menekkiä miesmarkkinoilla. Riippuen tietysti siitä missä ja minkälaista miestä etsii, mutta yleisesti ottaen, menekkiä kyllä on. Sinkkumiehiä tuossa ikäryhmässä on paljon.
Niin ikään, tuon ikäluokan miehillekin markkinoita on, tuon ikäluokan sinkkunaisia on paljon.
Itsellänikin, kuusikymppisellä sinkkumiehellä, on hienokseltaan "haku päällä". Odottama on kuitenkin vähäinen. Asun pienellä maalaispaikkakunnalla, sen syrjäkylällä, enkä aio muuttaa minnekään. Se mahdollisuus, että elämääni ilmestyisi jostakin suunnilleen ikäiseni kiva nainen joka tykkäisi minusta ja minä hänestä, ja hyväksyisi sen että en halua muuttaa yhteen, enkä ole varakas, ja asuisi kohtuullisen (noin tunnin ajomatka max) matkan päässä on kohtuullisen vähäinen.
Tähän tilanteeseen on tyytyminen. To
Eipä sitä koskaan tiedä. Toisaalta, kuten itsekin sanot olet priorisoinut asumisesi syrjässä, ja onhan se ongelma. Itse sinua hiukkasen nuorempana etsin seuraa kulttuuriin ja tapahtumiin. Oman vanhenemiseni hyvin ymmärtävänä haluan elää palvelujen ympäröimänä. Vaikka omillaan eläminen onkin ihan ok, haluaisin kuitenkin mahdollisuuden tavata nopeasti, sujuvasti ja usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kukaan täysijärkinen viisikymppinen nainen ei edes olisi kanssasi! Olet hädin tuskin selvinnyt vaipoistasi, ja pyllyssäsi on yhä juttujesi perusteella pyyhkimätöntä kakkaa! Kanssasi tulisi varmasti rankat pedarivibat, ja tunne henkisesti jälkeenjääneen hyväkaikäytöstä!
70 on liian vanha ja 30 liian nuori, mutta ei noin ikävästi tarvitse kirjoittaa. Ap
Ei ole mutta varaudu johonkin 65-75 miehiin jos on. Tietysti jos rahaa on niin voi saada nuoremmankin.
Vierailija kirjoitti:
Tähän tilanteeseen on tyytyminen. To
Hauska! Ihan kuin itseni kirjoittama, paitsi etten ole mies enkä 6-kymppinen. Ap
Viisikymppisenä sinkkunaisena ei ole mitään ongelmaa löytää ikäistänsä seuraa. Elämänkumppani onkin sitten asia ihan erikseen.
Vierailija kirjoitti:
miksi kitisevät incelit viittaavat itseensä miehinä
Pippeli se on pallinaamallakin.
50+ naispuolisia sinkkuja on suurinpiirtein sama määrä kuin miessinkkujakin, joten kyllä löytyy kumppani jos jaksaa etsiä. Parhaiten onnistunut sellaista kerran kuussa tapailusuhde, jossa hyvää keskustelua, seksiä, kotona leffailtoja vierekkäin. Mitään varsinaista elämän jakamista harvempi haluaa. Itselleni fyysinen läheisyys ja seksi niin tärkeitä että kerran kuussa tapailusuhteessa priorisoin sen. Näyttelyissä ja konserteissa voi käydä kavereittenkin kanssa.
Missä nämä miesmarkkinat ovat ja miksi siellä myydään naisia jos pitää menekkiä olla?
Vierailija kirjoitti:
50+ naispuolisia sinkkuja on suurinpiirtein sama määrä kuin miessinkkujakin, joten kyllä löytyy kumppani jos jaksaa etsiä. Parhaiten onnistunut sellaista kerran kuussa tapailusuhde, jossa hyvää keskustelua, seksiä, kotona leffailtoja vierekkäin. Mitään varsinaista elämän jakamista harvempi haluaa. Itselleni fyysinen läheisyys ja seksi niin tärkeitä että kerran kuussa tapailusuhteessa priorisoin sen. Näyttelyissä ja konserteissa voi käydä kavereittenkin kanssa.
Minä taas viihdyn kotona itsekseni, ja tuntisin tuollaisessa tulevani hyväksikäytetyksi - ja hyväksikäyttöähän tuo onkin. Ilmaista seksiseuraa ja kyhnäämistä, kaikki muu elämä jaetaan muiden kanssa. Mieslapsen fantasia. Ei ihme että vapaalla jalalla.
Vierailija kirjoitti:
Myös minä ehdotan sinulle maksullista seuraa. Olisi reilumpaa, nimittäin sille toiselle.
Nimenomaan haluan erilaisia kulttuurin muotoja välillä, ihan vain yhdessä puuhailua, aamukahvia yhdessä. Seksiä ei tarvitse vongata, jos mies minua miellyttää. Pidän kovasti tästä yhteisestä tekemisestä. Yhteistä kotia en kaipaa. Ap